تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل تهران کیفری+شماره تلفن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع بهترین وکیل تهران کیفری+شماره تلفن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 

بهترین وکیل تهران کیفری+شماره تلفنبهترین وکیل تهران کیفری+شماره تلفن

پرونده های کیفری که بعضا جرائم بسیار سنگینی مانند قصاص یا حتی اعدام را در پی دارند برای بسیاری از موکلین مهم هستند و در صورتی که یکی از شهروندان در تهران یا کرج نیاز به دفاع از خود در این پرونده ها داشته باشد به طور حتم به دنبال بهترین وکیل تهران کیفری می باشد که سابقه رسیدگی به پرونده های مشابه را داشته باشد.

ما در مقالات دیگر اشاره کرده ایم که این پرونده ها بسیار متنوع هستند و در جرائم خاص آمار آن ها در مقایسه با سایر پرونده های قضایی کمتر است و برای همین یافتن بهترین وکیل تهران کیفری که تجربه کافی داشته باشد، برای اعطای وکالت در این پرونده ها سخت تر است.

این نکته مهمی است که باید در انتخاب وکیل به آن توجه داشته باشید و به خصوص در پرونده های کیفری مرتبط با جرائم سنگین تمام تلاش خود را برای انتخاب وکیل دارای سابقه و تجربه کافی به کار بندید.

ما در این متن تلاش خواهیم نمود تا اشاره ای به موضوعات قابل طرح در دادگاه ها در حوزه کیفری بنماییم و به مجازات هایی که ممکن است متوجه محکومین شود اشاره کنیم تا بهتر با این پرونده ها و اهمیت انتخاب بهترین وکیل تهران کیفری برای وکالت در آن ها آشنا شوید.

این پرونده ها می توانند در موضوعات مختلفی باشند که تعدادی از آن ها در زیر برای شما لیست شده اند:

  • پرونده های کیفری مرتبط با کلاهبرداری
  • پرونده های کیفری مرتبط با خیانت در امانت
  • پرونده های کیفری مرتبط با جنایت و قتل
  • پرونده های سرقت و دزدی
  • پرونده های کیفری در حوزه فروش و توزیع مواد مخدر
  • پرونده های کیفری در ارتباط با ضرب و جرح عمدی
  • پرونده های فساد و کلاهبرداری

 

بهترین وکیل تهران کیفری+شماره تلفنبهترین وکیل تهران کیفری+شماره تلفن

در هر یک از موضوعات بالا می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی و یا نیاز به یافتن شماره تلفن بهترین وکیل تهران کیفری با شماره تلفن دفتر تهران وکیل  برای صحبت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره تخصصی بیشتری در ارتباط با اهمیت این پرونده ها در اختیار شما قرار داده شود و در صورت نیاز امکان ملاقات حضوری با بهترین وکلای تهران را برای شما فراهم کنند.

پرونده های کیفری مرتبط با کلاهبرداری

معنی کلاهبرداری در عرف با آن چه در قانون آمده است تفاوت هایی دارد و برای همین در اثبات ادعای خود در پرونده های مرتبط با کلاهبرداری نیاز دارید تا با استفاده از ادله خود ثابت کنید که جرمی به وقوع پیوسته است. در صورت اثبات جرم، می توان متهم را به تحمل مجازات تعیین شده در قانون محکوم نمود.

با توجه به این که این پرونده ها در بعضی از موارد و به خصوص در پرونده های دارای جنبه مالی رقم های بالا دارند برای طرفین اهمیت بیشتری پیدا می کنند و ممکن است که به دنبال بهترین وکیل تهران در امور کیفری باشند که سابقه و تجربه کافی در دفاع از موکلین خود در این پرونده ها داشته باشد.

پرونده های کیفری مرتبط با خیانت در امانت

خیانت در امانت یکی دیگر از جرائمی است که در قانون با آن برخورد می شود و در صورتی که فردی مالی را به کسی به امانت داده باشد و او در این امانت خیانت ورزد، امکان پیگیری کیفری پرونده برای فرد امانت دهنده محفوظ خواهد بود.

در این موارد نیز مشابه پرونده های مرتبط با کلاهبرداری نیاز به اثبات ادعا در ارتباط وقوع جرم می باشد و هر یک از طرفین ممکن است بخواهند با استفاده از بهترین وکیل کیفری ادعای خود را ثابت کنند.

پرونده های کیفری مرتبط با جنایت و قتل

پرونده های جنایی از جمله پرونده هایی هستند که جرائم سنگینی در آن ها برای متهم (در صورت اثبات جرم او)، در نظر گرفته می شود.

به خصوص در قتل به دلیل این که ممکن است قاضی در حکم نهایی دستور قصاص متهم را صادر کند، این حکم برای هر یک از طرفین پرونده که اولیای دم و متهم می باشند اهمیت خود را خواهد داشت.

در این موارد نیز شاهد هستیم که مردم به دنبال شماره تلفن بهترین وکیل تهران کیفری هستند تا بتواند به آن ها کمک کند تا حقانیت خود را در پرونده اثبات و شاهد صدور حکم در پرونده به نفع خود باشند.

 

بهترین وکیل تهران کیفری+شماره تلفنبهترین وکیل تهران کیفری+شماره تلفن

پرونده های سرقت و دزدی

سرقت و دزدی در قوانین کشور مجازات های خاص خود را دارند. این گونه جرائم نیز به نوبه خود با توجه به ارزش مالی دارایی های به سرقت رفته مهم می باشند.

پرونده های کیفری در حوزه فروش و توزیع مواد مخدر

خرید، فروش و یا قاچاق مواد مخدر از جمله جرائمی هستند که ممکن است بنا به قانون مجازات های سنگینی را به دنبال داشته باشند. در این پرونده ها نیز گاهی متهمین به دنبال راهی برای مشاوره با تماس با شماره تلفن یک وکیل کیفری در تهران (به منظور تخفیف مجازات های در نظر گرفته شده برای متهم و یا تبرئه متهم) هستند.

پرونده های کیفری در ارتباط با ضرب و جرح عمدی

ضرب و جرح عمدی جرم محسوب می شود و در صورتی که فردی به عمد فرد دیگری را مورد ضرب و شتم قرار دهد با پیگیری قانونی مواجه خواهد شد. به خصوص در نزاع های جمعی ممکن است که منجر به خسارات و جراحات سنگین می شوند این جرائم و مجازات آن ها بیشتر باشد.

پرونده های مرتبط با فساد

فسادهای اقتصادی و یا سایر فسادها در قانون مجازات های خاص خود را دارند و به خصوص در پرونده های مرتبط با افساد فی الارض جرائم صورت گرفته مجازات های سنگینی در پی خواهند داشت و برای همین نیاز به بهترین وکیل تهران کیفری خواهید داشت.

حال که با گروهی از پرونده های کیفری که ممکن است بنا به هر دلیلی در دادگاه ها و دادسراها مورد رسیدگی قرار گیرند توضیح مختصری دادیم، در پایان این مقاله باید اشاره کنیم که شما در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در زمینه این پرونده ها می توانید ضمن تماس با شماره تلفن موسسه از مشاوره بهترین وکیل تهران کیفری (که تخصص و سابقه کافی در رسیدگی به این پرونده ها را دارد) بهره مند شوید. برای جستجوی وکیل متخصص با  شماره خط ثابت  77221941- 021 تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *