تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی + بهترین وکیل طلاق در آذربایجان شرقی و غربی

طلاق توافقی زمانی به اجرا در خواهد آمد که زوج و زوجه برای جدایی در زندگی مشترک اقدام به انتخاب این راهکار بنمایند. معمولا” زوجین مواقعی که می خواهند برای جدایی اقدام کنند، به دنبال یک راهکار ساده برای جدایی و طلاق هستند.

انتخاب طلاق توافقی توسط زوجین، ساده ترین و سریع ترین راهکار را برای جدایی  در جامعه ما در سالهای اخیر به خود اختصاص داده است.

برای تقاضای طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی و طی نمودن مراحل و تشریفات قانونی و اداری مربوط به آن، داشتن اطلاعات و شناخت نسبت به کلیه حقوق قانونی زوج و زوجه و مدارک و مستندات لازم برای اجرای طلاق توافقی ضروری می باشد. زوج و زوجه باید در خصوص حقوقی که نسبت به هم دارند توافق نمایند، این توافق می تواند زمینه ساز اجرای طلاق توافقی برای آنها باشد.

درقانون کشور ما برای زوج این اختیار در نظر گرفته شده است تا هر زمان که بخواهد با پرداخت حقوق زوجه برای طلاق اقدام کند. در طلاق توافقی زوج می تواند این حق و اختیار قانونی خود را در مقابل حقوقی که زوجه دارد نادیده بگیرد و نسبت به آن با زوجه توافق نماید، برای اجرای طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی زوج باید حقوق قانونی را مورد توافق قرار دهد تا طلاق توافقی اجرا شود.

با کمی دقت در این زمینه مشخص خواهد شد که حق و حقوقی که زوجه در زندگی مشترک دارد، متفاوت تر و بیشتر از حقوقی است که زوج دارد.  لذا برای اینکه زوجین بتوانند از طلاق توافقی برای جدایی استفاده نمایند، باید ابتدا وضعیت حقوق قانونی و شرعی را مورد توافق قرار دهند. زوجه در صورتی که نسبت به حق و حقوق قانونی خود آشنایی کامل و مناسبی داشته باشد، مطمئنا” تصمیم مناسب تری برای برقراری و یا گذشت این حقوق اعمال می نماید.

مهریه مهمترین حقوقی است که در زندگی مشترک برای زوجه وجود دارد، این حق می تواند در تمام شرایط مورد مطالبه زوجه قرار گیرد و زوج موظف به پرداخت آن می باشد. درخواست طلاق توافقی از دادگاه توسط زوج و زوجه می تواند در برگیرنده توافق بر مهریه زوجه باشد، ایجاد توافق برای نحوه پرداخت و یا بخشیده شدن این حق می تواند زمینه اجرای طلاق توافقی را در آذربایجان شرقی و غربی برای زوجین فراهم نماید.

اقدامات قانونی و اداری لازم جهت اجرای طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی، شامل رعایت تشریفات و دستوالعمل های موجود در این زمینه برای ایجاد توافق مابین زوج و زوجه، و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز برای پذیرش تقاضای طلاق توافقی در دادگاه است. وجود توافق توسط توافقنامه ای که زوجین برای تقاضای طلاق توافقی به دادگاه ارائه می نمایند، ملاک پذیرش و اجرای طلاق توافقی خواهد بود. لذا زوج و زوجه می بایست به صورت دقیق کلیه حقوق قانونی خود را مورد توافق قرار دهند، تا زمینه اجرای طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی برای آنها فراهم آید.

vokalaye talagh

از حقوقی که زوج موظف به پرداخت آن است و در صورت امتناع از انجام آن می تواند مجازات قانونی برای وی در بر داشته باشد نفقه زوجه است. زوج چنانچه قدرت مالی برای پرداخت نفقه داشته باشد و هیچ اقدامی در این مورد انجام ندهد، بنا به وجود قوانین و مقررات در این راستا مرتکب جرم ترک نفقه زوجه شده است و باید متحمل مجازات قانونی شود. در طلاق توافقی نفقه زوجه هم می تواند مورد توافق و رضایت زوجه قرار گیرد، دریافت و بخشودگی نفقه توسط زوجه امکان ایجاد توافق برای اجرای طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی را فراهم می نماید.

علاوه بر وجود توافقنامه برای تقاضای طلاق توافقی توسط زوجین، انجام مراحل اداری و جلسات مشاوره خانواده و … هم لازم می باشد. زوج و زوجه برای اینکه بتواند از طریق طلاق توافقی از هم جدا شوند، می بایست ابتدا وضعیت کلیه حق و حقوق قانونی خود را مشخص نمایند و با انجام مراحل اداری مورد نیاز در این راستا امکان اجرای طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی را فراهم کنند.

چنانچه زوجین دارای فرزند مشترکی باشند و تقاضای طلاق توافقی داشته باشند، علاوه بر تعیین تکلیف حق و حقوق خود موظف به رعایت حقوق فرزند از جمله نفقه و حضانت هستند.

پرداخت نفقه فرزند مشترک بر عهده زوج است و حضانت با رعایت شرایطی که قانون مقرر داشته است به زوجین تعلق دارد، انجام توافق بر سر حضانت و برقراری نفقه فرزند باید به صلاح فرزند باشد، قانونگذار بر ایجاد یک توافق مطلوب که در برگیرنده مصلحت فرزند مشترک باشد تاکید دارد. تشخیص صحت توافق زوجین در دادگاه زمینه را برای اجرای طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی فراهم خواهد کرد.

بهترین وکیل طلاق در آذربایجان شرقی و غربی در صورتی که از جانب زوج یا زوجه وکالت انجام امورات مورد نیاز برای اجرای طلاق توافقی را داشته باشد، ضمن اینکه کلیه حق و حقوق قانونی زوجین را در نظر می گیرد، اقدامات مناسبی برای ایجاد توافق مابین زوج و زوجه در راستای حق و حقوق آنها فراهم خواهد کرد. اقدامات قانونی و موثر بهترین وکیل طلاق در آذربایجان شرقی و غربی، زمینه ساز اجرای طلاق توافقی در مناسب ترین زمان ممکن برای آن خواهد بود.

احقاق حقوق قانونی و نحوه حضانت فرزند مشترک در طلاق توافقی در صورت وجود بهترین وکیل طلاق در آذربایجان شرقی و غربی برقرار خواهد شد. شناخت مناسب و تسلط به قوانین و مقررات موجود در زمینه طلاق توافقی، به بهترین وکیل طلاق در آذربایجان شرقی و غربی کمک خواهد کرد تا بتواند به ایجاد یک توافق خوب و به مصلحت فرزند مشترک توسط زوجین بیانجامد.

گروه تخصصی وکلای طلاق در آذربایجان شرقی و غربی از خدمات ارزنده و مطلوب بهترین وکیل طلاق بهره مند است. کلیه امورات مربوط به طلاق توافقی در آذربایجان شرقی و غربی در گروه تخصصی وکلای طلاق به صورت کاملا” تخصصی و توسط وکلای با سابقه و مجرب در این زمینه انجام خواهد شد.

اعتماد شما به گروه تخصصی وکلای طلاق در آذربایجان شرقی و غربی موجب دستیابی به موفقیت و اجرای طلاق توافقی را در کمترین زمان برایتان میسر خواهد کرد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *