تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه)

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه)

متاسفانه به علت بالا رفتن آمار طلاق طی چندین سال گذشته، نام طلاق و طلاق توافقی برای بیشتر مردم آشنا است. ممکن است شما تاحدودی با مراحل و قوانین طلاق آشنا باشید. البته امروزه طلاق توافقی بسیار رایج‌تر می‌باشد. چرا که در این طلاق می‌توان بر روی تمامی مسائل مشترک بین زوجین به توافق رسید.

برای مثال این توافقات بر روی گرفتن تمامی مهریه یا بخشش آن، حق نگهداری از فرزند، دیدن فرزند و.. صورت می‌گیرد. شما می توانید قبل از اقدام به هر کاری ابتدا با یک وکیل مجرب تماس حاصل فرمایید و تمامی سوالات خود را از او بپرسید. سپس در نهایت با گفتگو و حرف زدن با همسر خود بر روی موارد گفته شده توافق کنید. در این مقاله درباره طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه) (به انگلیسی:consensual divorce in Ariya Shahr) و بهترین وکیل طلاق آریا شهر (صادقیه) صحبت خواهیم کرد. در نتیجه با گروه تخصصی وکلای طلاق همراه شوید تا بتوانید توضیحات و اطلاعات مفیدی را کسب نمایید.

برای طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه) باید چه کرد ؟

برای طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه) و حتی طلاق بدون توافق، باید ابتدا به سایتی به نام تصمیم مراجعه کرد و در آنجا درخواست طلاق را ثبت کرد. این درخواست را می‌توانید در منزل و یا در دفاتر الکترونیک ثبت نمایید. کافی است که مشخصات هویتی خود را در محل مناسب جایگذاری کنید و در قسمت پایینی سایت نیز دلایل خود را ذکر نمایید و در نهایت درخواست را ثبت و ارسال کنید.

سپس درخواست طلاق شما بررسی شده و در صورتی که هیچ مشکلی نداشته باشد، به دادگاه خانواده محل زندگی شما فرستاده می‌شود. شما باید در تاریخ مقرر به همان شعبه مراجعه نمایید. البته می‌توانید از وکیل خود بخواهید که در این تاریخ به دادگاه مراجعه نماید.

توجه کنید که پس از از حضور در دادگاه باید در جلسات مشاوره که برای شما و همسرتان برگزار می‌شود شرکت نمایید. ممکن است با استفاده از راهکارها و راه‌حل‌های مشاور، مشکلات خود را حل نمایید و بتوانید به زندگی مشترک خود ادامه دهید. حضور شما در این جلسات اجباری بوده و باید در این جلسات و در تاریخ و ساعت مقرر شرکت نمایید.

البته مشکلات برخی از زوجین پس از حضور در این جلسات هم حل نمی‌شود و در نهایت مشاور گواهی مبنی بر عدم منصرف شدن از طلاق را صادر خواهد کرد.

vakil talagh

مراحل طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه)

توجه کنید که باید این گواهی را به همراه توافقنامه کتبی و دیگر مدارک و مستندات به قاضی تحویل دهید. در حضور قاضی یکبار دیگر درباره مشکلات خود صبحت کنید و تمامی دلایل خود را بیان نمایید. سپس از قاضی بخواهید با توجه به توافقات شما رای و حکم طلاق را صادر نماید.

در صورتی که توافقات شما ایراد شرعی و قانونی نداشته باشد، رای نهایی باتوجه به آنها صادر خواهد شد. شما و همسرتان موظف هستید که این حکم را به یکی از دفاتر رسمی ثبت ببرید تا صیغه طلاق جاری شود و طلاق شما در دفترخانه ثبت گردد. توجه کنید که هیچ اجباری برای حضور شما در دفترخانه‌ای که ازدواج شما ثبت شده است وجود ندارد. شما می‌توانید به هر دفترخانه دیگری در محل زندگی خود مراجعه نمایید. البته می‌توانید به وکیل خود وکالت دهید تا تمامی این مراحل در کمترین زمان ممکن به اتمام برساند.

ثبت نهایی و جاری شدن صیغه طلاق

در آخر باید اشاره کرد که پس از صدور حکم طلاق فقط سه ماه وقت دارید که طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه) را در دفاتر رسمی، ثبت نمایید اگر پس از صدور حکم، از طلاق منصرف شدید می‌توانید بدون حضور دوباره در دادگاه و یا رفتن به دفاتر رسمی، به زندگی مشترک خود ادامه دهید. اما اگر مدت زمان تعیین شده به پایان برسد باید دوباره به نزد قاضی بروید تا دوباره حکم طلاق را صادر نماید که در این صورت ممکن است کارهای چندین روز و یا چندین ماه به عقب بیافتد. درنتیجه اگر قصد شما جدی بوده و می‌خواهید از همسرتان جدا شوید پیشنهاد میکنم قبل از پایان تاریخ تعیین شده به این دفاتر مراجعه نمایید.

بهترین وکیل طلاق آریاشهر (صادقیه)

در این بخش از مقاله درباره بهترین وکیل طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه) صحبت خواهیم کرد. زوجین می‌توانند باتوجه به شرایط موجود و اختیار خود با کمک وکیل و یا بدون حضور وکیل در دادگاه حضور داشته باشند. برای اینکه بتوانید بهترین وکیل طلاق را پیدا نمایید بهتر است با گروه متخصص وکلای طلاق که متشکل از وکلای با تجربه در این زمینه می باشند، مشورت گرفته و با سپردن پرونده خود به وکیل مربوطه، آرامش را به خود هدیه دهید.

هزینه های طلاق توافقی

درباره هزینه جلسات مشاوره با وکلا باید گفت که حق‌الوکاله هر وکیلی با وکیل دیگر متفاوت است. هر چقدر تعداد جلسات مشاوره بیشتر باشد و همچنین وکیل شما رزومه کاری موفق‌تری داشته باشد، باید هزینه بیشتری نیز پرداخت نمایید. اگر مشکل مالی دارید و به علت شرایط بد اقتصادی نمی‌توانید در جلسات مشاوره حضوری شرکت نمایید، می توانید از جلسات مشاوره تلفنی و آنلاین استفاده کنید. هزینه این مشاوره‌ها رایگان بوده و یا با پرداخت هزینه کمی می‌توانید با وکیل خود در ارتباط باشید.

سخن آخر

در آخر نیز باید گفت که اگر دوست دارید که با کمترین مشکل و در کمترین زمان ممکن از همسر خود جدا شوید و همچنین تمامی حق و حقوق خود را دریافت کنید بهتر است طلاق توافقی در آریاشهر (صادقیه) را انتخاب نمایید امروزه بیشتر مردم از جلسات مشاوره غیرحضوری و آنلاین استفاده می‌کنند. کیفیت این جلسات همانند جلسات مشاوره حضوری بالا است و شما می‌توانید سریعتر و راحت‌تر به هدف خود برسید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *