تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در ارومیه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در ارومیه + بهترین وکیل طلاق ارومیه

طلاق توافقی عملکردی بر مبنای رضایت برای جدایی زوجین از یکدیگر است. شاید یکی از راهکارهایی باشد که جدایی و طلاق به واسطه آن نسبت به سایر روش ها از سهولت بیشتری برخوردار است. طلاق توافقی در ارومیه می تواند بواسطه عدم تمایل زوجین برای ادامه زندگی با هم باشد و این امر موجب شده است تا برای جدایی طلاق توافقی را انتخاب نمایند.

عملا” زوجین زمانی که در زندگی دچار مشکل و مسائل حل نشدنی خانواده می شوند، به دنبال راهکارهای مختلفی هستند که با استفاده از آنها بتوانند از این مشکلات و مسائل خلاص شوند. متداول ترین شیوه اعمال جدایی که نسبتا” سریعتر به نتیجه می رسد طلاق توافقی است، هرچند این روش هم در برگیرنده رعایت تشریفات قانونی و اداری بسیاری است، اما بدلیل سریع بودن و ممکن بودن جدایی بنا به توافق زوجین معمولا” بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

وجود برخی از حقوق زن و مرد در زندگی مشترک، موجب شده است تا این نهاد اجتماعی همواره از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشد، طلاق توافقی زمانی می تواند اتفاق بیفتد که تمام یا برخی از این حقوق توسط زوجین نادیده گرفته شود و یا برای برقراری آنها توافقاتی صورت گیرد. طلاق توافقی در ارومیه به پشتوانه توافق زوجین در خصوص نحوه برقراری و یا بخشیده شدن حقوق قانونی آنها امکان پذیر می شود.

زوج دارای اختیارات قانونی برای طلاق زوجه است و می تواند هر زمان که بخواهد برای این امر اقدام نماید، با پرداخت حقوق کامل زوجه از قبیل مهریه و نفقه و … این امکان میسر می شود. برای اجرای طلاق توافقی در ارومیه لازم است تا زوج و زوجه در ارتباط با حقوق قانونی خود، اقدام به توافق نمایند و نحوه پرداخت ، دریافت و یا بخشیده شدن این حقوق را مورد توافق قرار دهند. زمانی طلاق توافقی در ارومیه عملی و اجرایی می شود که تکلیف حقوق زوجین قبل از اقدام برای طلاق بطور کامل و صحیح مشخص شده باشد.

vokalaye talagh

مهریه زوجه از حقوقی است که تحت هر شرایطی زوج موظف به پرداخت آن است. زوجه می تواند در شرایطی که تصمیم جدی برای جدایی از طریق طلاق توافقی دارد، این حقوق را مورد توافق با زوج قرار دهد. زوجه برای برخورداری از طلاق توافقی در ارومیه می تواند کل مهریه خود را مطالبه نماید و یا قسمتی از آنرا دریافت کند، و حتی می تواند اقدام به بخشیدن مهریه نماید. کلیه این امور بستگی به توافق صورت گرفته مابین زوجین دارد و امکان طلاق توافقی در ارومیه را ممکن می سازد.

نفقه از حقوقی قانونی زوجه محسوب می شود در خلال زندگی زناشویی و تحت شرایطی می تواند ار آن برخوردار باشد، با توجه به اینکه طلاق توافقی در ارومیه مستلزم تعیین تکلیف این قبیل حقوق موجود در زندگی مشترک است، زوج و زوجه می باید نسبت به نحوه دریافت و یا عدم برقراری آن توافق نماید. توافقات در مورد حقوقی از قبیل نفقه زوجه باید قبل از اقدام برای جدایی باشد تا بتواند شرایط اجرای طلاق توافقی در ارومیه را برای زوجین فراهم نماید.

در قانونی مواردی دیگری برای زوجه در نظر گرفته شده است که جزء حقوق وی محسوب می شود، اجرت المثل ایام زوجیت حقی است که زوج برای انجام اموراتی که وظیفه شرعی و قانونی وی نبوده و در زندگی مشترک انجام داده است، می تواند از آن برخوردار باشد.

زوجه می تواند در مواقعی که برای طلاق توافقی اقدام می نماید اجرت المثل ایام زوجیت خود را مورد توافق با زوج قرار دهد، این توافق می شود در خصوص دریافت این حق و یا بخشودگی آن باشد که طلاق توافقی در ارومیه را اجرایی و عملی خواهد کرد.

وجود فرزندی مشترک در زمانی که برای طلاق توافقی اقدام می شود، همواره باعث می شود تا زوج و زوجه برای اعمال حقوق قانونی فرزند و حضانت آن تدابیر و توافقاتی که برای فرزند سودمند تر است را در نظر بگیرند. پرداخت حقوق قانونی فرزند مانند نفقه و… برعهده زوج می باشد، این حق در صورتی می تواند مورد توافق زوجین قرار گیرد که مصلحت فرزند در آن رعایت شود و دادگاه نیز آنرا تائید نماید. توافق کامل و منطقی زوجین در خصوص حقوق فرزند مشترک و حضانت وی زمینه را برای اجرای طلاق توافقی در ارومیه فراه خواهد کرد.

بهترین وکیل طلاق در ارومیه ضمن اینکه به تمامی قوانین و مقررات در خصوص طلاق و جدایی اشنایی مناسبی دارد، در مواردی که شرایط زندگی زوجین برای برقراری طلاق توافقی فراهم باشد، با مشاوره های تخصصی و قانونی و بیان راهکارهای مفید جهت اجرای طلاق توافقی اقدام می نماید. برخورداری از طلاق توافقی برای زوجین در صورت وجود بهترین وکیل طلاق ارومیه در پرونده، ضمن تسریع در روند رسیدگی اجرای طلاق توافقی را کمترین زمان فراهم می نماید.

بهترین وکیل طلاق در ارومیه کلیه حقوق قانونی و شرعی زوج و زوجه را برای آنها بیان می نماید. نحوه دریافت و یا بخشودگی آنها را برای ایجاد توافق بین زوجین فراهم می نماید. آشنایی و تسلط بهترین وکیل طلاق ارومیه نسبت به انجام امورات لازم و اداری، باعث می شود تا امکان اجرای طلاق توافقی در ارومیه برای زوجین فراهم گردد.

بهترین وکیل طلاق در ارومیه دارای دانش کافی در زمینه دعاوی خانواده و .. می باشد. ارائه راهکارهای قانونی برای جدایی و طلاق می تواند بر گرفته از سابقه و تجربه بهترین وکیل طلاق در ارومیه باشد، برخورداری زوجین از حقوق قانونی و شرعی خود در زمان تقاضا برای جدایی و طلاق حتی به صورت توافقی در گرو اقدامات قانونی و تخصصی بهترین وکیل طلاق در ارومیه  می باشد.

گروه تخصصی وکلای طلاق امکان طلاق توافقی در ارومیه را برای متقاضیان فراهم می نماید، کلیه امورات قانونی و اداری لازم جهت اجرای طلاق توافقی در ارومیه توسط وکلای مجرب و باسابقه موسسه در ارومیه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

وجود بهترین وکیل طلاق ارومیه در گروه تخصصی وکلای طلاق باعث شده است تا این موسسه همواره در کسب نتیجه مورد نظر موکلین پیشتاز باشد. برقراری حقوق قانونی زوجین و امکان ایجاد توافق بین آنها جهت اجرای طلاق توافقی، در نتیجه آشنایی و تسلط حقوقی بهترین وکیل طلاق ارومیه در گروه تخصصی وکلای طلاق برای موکل فراهم خواهد شد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *