تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در خوزستان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در خوزستان + بهترین وکیل طلاق توافقی در خوزستان

طلاق توافقی به عنوان یک روش جدایی در زندگی مشترک، امروزه باعث شده است تا در دادگاه های خانواده شاهد آمار بالایی از این نوع انتخاب باشیم. زوج و زوجه زمانی که نتوانند مسائل و مشکلات بوجود آمده در زندگی مشترک را رفع نمایند، بی شک جدایی و طلاق برای رهایی از این معضلات گزینه آخر و نهایی آنها خواهد بود.

انتخاب طلاق توافقی از سوی زوج و زوجه می تواند به عوامل و شرایط گوناگونی بستگی داشته باشد. شاید یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این روش جدایی، آزادی عمل زوج و زوجه در تصمیم گیری برای کلیه مسائل و حقوق موجود در زندگی مشترک برای آنها است. طلاق توافقی در خوزستان می تواند با توافقی که زوجین در خصوص تمامی حقوق خود اعمال می کنند عملی شود.

در زندگی مشترک و پیوند زناشویی یک سری قوانین و مقررات وجود دارد تا حق و حقوق زوج و زوجه با رعایت این قوانین و مقررات محفوظ بماند. چنانچه تصمیم قطعی زوجین برای جدایی از طریق طلاق توافقی باشد، می بایست در خصوص حقوقی که در زندگی مشترک دارند تصمیمات منطقی و مطلوبی اتخاذ نمایند. این قبیل اقدامات منجر به ایجاد یک توافقنامه بین زوج و زوجه خواهد شد، تا با استناد به آن بتوانند در دادگاه های خانواده در خوزستان تقاضای طلاق توافقی را مطرح نمایند.

vokalaye talagh

طبق توضیحاتی که ارائه شد زوج و زوجه هر کدام دارای یک سری حق و حقوق قانونی و شرعی در زندگی مشترک هستند، به عنوان مثال زوج دارای حقی است که به وی این اختیار را می دهد تا هر وقت که بخواهد برای طلاق اقدام نماید، این اختیار قانونی زوج در صورت پرداخت حقوق کامل زوجه عملی خواهد شد. در طلاق توافقی زوج می تواند این حق خود را در ازای بخشیده شدن مهریه و یا سایر حقوق زوجه، مورد توافق قرار داده و زمینه اجرای طلاق توافقی را در خوزستان فراهم کند.

با کمی دقت متوجه خواهیم شد که حقوق موجود برای زوجه در زندگی مشترک، بیشتر از حقوقی است که قانون برای زوج در نظر گرفته است. این موضوع نقش اختیار زوج را زندگی مشترک مشخص خواهد کرد که در مقابل این اختیار قانونی موظف به رعایت حقوق گوناگون زوجه باشد. مهریه از حقوق قانونی زوجه محسوب می شود و الزامات فراوانی برای پرداخت آن توسط زوج وجود دارد، در طلاق توافقی مهریه می تواند توسط زوج و زوجه مورد توافق واقع شود.

در طلاق توافقی در خوزستان ممکن است مهریه زوجه از لحاظ نحوه پرداخت توسط زوج، یا بخشیدن مقداری از مهریه یا تمامی آن مورد توافق زوج و زوجه قرار گیرد. زوجین در توافق برای مهریه و نحوه پرداخت و یا بخشودگی آن دارای استقلال و آزادی عمل هستند و ملاک پذیرش تقاضای طلاق توافقی در خوزستان وجود توافق نامه ما بین زوج و زوجه می باشد.

حقوقی مانند نفقه ی زوجه که زوج موظف به پرداخت آن در زندگی مشترک است، علاوه بر وظیفه زوج در پرداخت در صورتی که از این امر امتناع نماید، می تواند برای زوج مجازات قانونی در بر داشته باشد. قانونگذار این حق را برای زوجه در نظر گرفته است تا بتواند نفقه جاری و حتی نفقه گذشته خود را نیز از زوج مطالبه نماید. برای اجرای طلاق توافقی در خوزستان زوج و زوجه می بایست نفقه را مورد توافق قرار دهند و نحوه دریافت و یا بخشیدن آنرا مشخص نماید.

دادگاه های خانواده در پرونده های طلاق توافقی در خوزستان، وجود توافق نامه بین زوجین در خصوص حقوق قانونی آنها را ملاک پذیرش تقاضای طلاق توافقی قرار خواهند داد. قانونگذار این شرایط و مقررات را برای اجرای طلاق توافقی در نظر گرفته است، امورات اداری و مورد نیاز برای اجرای طلاق توافقی با حضور زوج و زوجه در جلسات مشاوره خانواده و … از سایر اقدامات قانونی است که زوجین باید انجام دهند.

زوجه می تواند علاوه بر مهریه و نفقه سایر حقوق خود را از جمله اجرت المثل ایام زوجیت و … برای اجرای طلاق توافقی مورد توافق با زوج قرار دهد. زوج و زوجه می توانند با توافق مبنی بر نحوه دریافت یا بخشودگی اجرت المثل ایام زوجیت و … زمینه را برای اجرای طلاق توافقی مهیا سازند. اقدامات قانونی زوجین درخصوص توافق نسبت به کلیه حقوق قانونی آنها امکان اجرای طلاق توافقی را در خوزستان فراهم خواهد کرد.

در مواردی که در زندگی مشترک فرزندی وجود داشته باشد و زوج و زوجه تصمیم بر جدایی از طریق طلاق توافقی داشته باشند، باید کلیه حقوق قانونی فرزند مشترک اعم از نفقه و حضانت بطور کامل مشخص شده و مورد توافق قرار گیرد. تاکیدات قانونی بر اجرای توافق نسبت به حقوق فرزند مشترک بیان گر اهمیت این موضوع بوده و موجب می شود تا تصمیماتی بر مصلحت فرزند اتخاذ شود، چنین تصمیماتی موجب می شود تا تقاضای طلاق توافقی در خوزستان در دادگاه پذیرش شود.

بهترین وکیل طلاق در خوزستان ضمن انعقاد قرارداد وکالت کلیه امورات مربوط به تقاضای طلاق توافقی و اجرای آنرا انجام می دهد. شناخت مناسب نسبت به قوانین و شرایط درخواست طلاق توافقی توسط زوج و زوجه، آشنایی با نحوه رسیدگی و مدارک و مستندات مورد نیاز برای اجرای طلاق توافقی و تجربه انجام امور اداری و… از جانب بهترین وکیل طلاق در خوزستان کمک خواهد کرد تا اجرای طلاق توافقی بدون حضور زوج یا زوجه در زمان کمتری به نتیجه برسد.

بهترین وکیل طلاق در خوزستان می تواند زمینه ایجاد توافق نسبت به حقوق زوج و زوجه را برای طلاق توافقی فراهم نماید. به دلیل اینکه وجود توافقنامه بین زوجین ملاک پذیرش تقاضای طلاق توافقی در دادگاه است، تصمیمات صحیح و منطقی نسبت به اعمال حقوق و یا بخشیده شدن آنها برای ایجاد توافق، در گرو دانش حقوقی و تجربه بهترین وکیل طلاق در خوزستان است که می تواند این زمینه را برای زوج و زوجه به صورت واضح و دقیق فراهم نماید.

گروه تخصصی وکلای طلاق در خوزستان به صورت کاملا” حرفه ای و تخصصی امورات مربوط به طلاق توافقی را برای زوجین انجام می دهد. وجود وکلای با تجربه و صاحب نام در گروه تخصصی وکلای طلاق در خوزستان موجب شده است تا همواره بهترین نتایج برای موکلین کسب شود.

بهترین وکیل طلاق در خوزستان ضمن همکاری مستمر با گروه تخصصی وکلای طلاق امکان اجرای طلاق توافقی را بدون حضور زوج یا زوجه در مراحل رسیدگی فراهم می نماید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *