تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در رودهن

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در رودهن + بهترین وکیل طلاق رودهن

توضیحاتی درباره طلاق در رودهن

احتمال اینکه تا الان اسم طلاق توافقی را از دوست و آشنا شنیده باشید بسیار زیاد است چرا که امروزه این طلاق به رایج‌ترین نوع طلاق تبدیل شده‌است. در این طلاق شما می‌توانید بسیار زودتر و راحت‌تر از همسر خود جدا شوید همچنین می‌توانید با کمک وکیل از حضور در جلسات دادگاه خودداری نمایید.

طلاق توافقی به افرادی که دوست دارند مراحل طلاق در دادگاه را سریع به پایان برسانند پیشنهاد می‌شود. لازم به ذکر است که بدون گرفتن نوبت نمی‌توانید در دادگاه حضور داشته باشید و باید در سایت تصمیم ثبت‌نام نمایید و در تاریخ مقرر به دادگاه مراجعه کنید.

زمانیکه دو نفر با یکدیگر ازدواج می‌کنند بدون اجازه دادگاه، ازدواج خود را در دفاتر رسمی ثبت ازدواج، ثبت می‌کنند اما هنگامی که قصد جدایی از هم را دارند باید حتما حکم طلاق را از دادگاه دریافت نمایند تا بتوانند طلاق را ثبت کنند.

از دیگر تفاوت‌های موجود میان مراحل طلاق و ازدواج می‌توان به این اشاره کرد که اگر زوجه دوشیزه باشد باید برای ثبت ازدواج خود پدر و یا ولی او در دفتر حضور داشته باشند این درحالی است که برای طلاق زوجه حتی اگر زوجه دوشیزه باشد نیازی به حضور پدر و ولی زوجه نیست و درنتیجه زوجین می‌توانند بدون حضور والدین نیز از یکدیگر جدا شوند. در ادامه درباره نحوه ثبت‌نام در سایت تصمیم و مراحل طلاق توافقی در رودهن صحبت خواهیم کرد.

برای ثبت طلاق توافقی در رودهن باید چه کرد؟

برای اینکه بتوانید طلاق توافقی در رودهن را ثبت نمایید باید مراحل زیر را به صورت دقیق انجام دهید: _همانطور که اشاره کردیم، ابتدا باید در سامانه‌ای که طی چندین سال اخیر راه‌اندازی شده‌است ثبت‌نام نمایید برای ثبت‌نام در سایت تصمیم می‌توانید به دفاتر الکترونیک مراجعه کنید.

البته ثبت‌نام در این سایت کار ساده‌ای بوده و شما می‌توانید به راحتی آنرا انجام دهید. پس از وارد کردن مشخصات شخصی خود و همچنین ذکر دلایل طلاق، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید تا درخواست شما ثبت شود و پس از بررسی به یکی از شعبات دادگاه ارسال شود.

پس از ارسال درخواست باید در تاریخ تعیین شده به همان شعبه دادگاه مراجعه نمایید و در جلسات مشاوره شرکت کنید. به طور کلی میتوان گفت که قوانین کشور برای گرفتن طلاق تاحدودی سختگیرانه است تا زوجین سعی کنند مشکلات خود را حل نمایند و با به وجود آمدن کوچکترین مشکل به فکر طلاق نباشند‌.

به همین علت این جلسات مشاوره برای تمامی زوجین برگزار می‌شود و مشاور تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا زوجین را از طلاق پشیمان کند البته در برخی از موارد مشاهده شده‌است که زوجین از طلاق منصرف می‌شوند و به زندگی مشترک با همسر خود ادامه می‌دهند متاسفانه آمار طلاق طی چندین سال گذشته بشدت افزایش پیدا کرده‌است.

چنانچه پس از شرکت در جلسات مشاوره از طلاق منصرف شدید می‌توانید بدون رفتن به دادگاه زندگی مشترک را ادامه دهید.

_برای زوجینی که از طلاق منصرف نشده‌اند باید گواهی عدم انصراف از طلاق صادر شود. این گواهی را باید به قاضی پرونده تحویل دهید تا با دریافت آن بتواند مراحل طلاق را به اتمام برساند.

قبل از حضور در جلسه دادگاه حتما تمامی مدارک خود و همچنین توافقنامه کتبی خود را آماده کنید تا آنرا در دادگاه به قاضی تحویل دهید‌

_باتوجه به قوانین کشور در صورتیکه هیچ توافق نقض‌کننده‌ای بین زوجین وجود نداشته باشد قاضی باتوجه به توافقنامه مکتوب، رای طلاق را صادر خواهد کرد.

در صورتیکه هنوز بین زوجین اختلافی وجود داشته باشد می‌توان آنرا با وکیل یا قاضی درمیان گذاشت تا راه‌حل مناسبی را پیشنهاد دهند.

_توجه داشته باشید که با گرفتن حکم طلاق کار شما به پایان نرسیده است و پس از صدور این حکم، سه ماه فرصت دارید که آنرا در دفاتر رسمی، به ثبت برسانید اگر مدت زمان تعیین شده تمام شود دیگر نمی‌توانید از همسر خود جدا شوید البته اگر پس از صادرشدن حکم طلاق، توانستید مشکلات خود را حل نمایید میتوانید بدون رفتن به دفاتر رسمی به زندگی مشترک خود ادامه دهید.

_در نهایت باید اشاره کرد که باید حکم طلاق را  به سردفتر اسناد رسمی تحویل دهید چراکه بدون این حکم نمی‌توان طلاق را ثبت کرد. چنانچه مشاهده کردید که سردفتر یکی از دفاتر اسناد رسمی بدون گرفتن حکم طلاق، طلاق زوجین را به ثبت می‌رساند می‌توانید آنرا گزارش دهید تا گواهی فعالیت او باطل شود چراکه این کار جرم می‌باشد.

talagh

بهترین وکیل طلاق رودهن

آیا می‌توان بدون کمک وکیل طلاق کارهای مربوط به طلاق توافقی را انجام داد؟ اگر بخواهیم به طور کلی به این سوال جواب دهیم باید بگوییم که هیچ قانون و اجباری برای کمک گرفتن از وکیل وجود ندارد یعنی شما می‌توانید پرونده مربوط به طلاق توافقی یا هر پرونده دیگری را بدون کمک وکیل نیز به اتمام برسانید.

اما چرا برخی از مردم از وکیل کمک می‌گیرند؟ همانطور که می‌دانید وکیل فردی است که به تمامی قوانین و مقررات کشور آشنا است و پرونده‌های زیادی را مشابه پرونده شما مشاهده کرده‌است درنتیجه اطلاعات و تجربه کافی در زمینه طلاق توافقی دارد. زمانیکه وکیل می‌تواند در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی و از راه قانونی مراحل طلاق را انجام دهد چرا باید از کمک گرفتن از وکیل دوری کرد.

وکیل می‌تواند از موکل خود وکالت بگیرد و درنتیجه تمامی مراحل ثبت‌نام، رفتن به دادگاه و… را بدون حضور موکل خود انجام دهد. همچنین باید اشاره کرد که طلاق توافقی با کمک وکیل کمتر از یک ماه طول می‌کشد حتی ممکن است بتوانید در کمتر از بیست روز نیز از همسر خود جدا شوید اما کسانی که بدون کمک وکیل به دادگاه می‌روند مجبور هستند که تمامی مراحل را خودشان و بدون هیچ کمک و مشورتی به اتمام برسانند در این صورت احتمال اینکه اشتباهی رخ دهد بسیار زیاد است.

سخن پایانی

در بخش پایانی این مقاله باید گفت که با مطالعه این مقاله می‌توانید به جواب تمامی سوالات خود درباره طلاق توافقی در رودهن برسید. امروزه بیشتر زوجینی که قصد جدایی از هم را دارند طلاق توافقی را انتخاب می‌کنند. برای پیدا کردن بهترین وکیل و پاسخ به سوالات خود می‌توانید از مطالب سایت‌ استفاده کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *