تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در وحیدیه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در وحیدیه + بهترین وکیل طلاق توافقی در وحیدیه

طلاق توافقی از امور حقوقی سریع و آسانی می باشد که زوجین با توجه به ناسازگاری و عدم تمایل به ادامه زندگی با یکدیگر، تصمیم به گرفتن طلاق توافقی کرده و در مورد مسائل مختلف با هم توافق می‌کنند و سپس به این صورت در سریع ترین زمان ممکن از یکدیگر جدا می‌شوند. طلاق توافقی در وحیدیه و دیگر نقاط ایران در هر زمان انجام می‌گیرد و بهترین وکیل طلاق توافقی در وحیدیه نیز می‌تواند به روند بهتر و هر چه سریع‌تر این امر حقوقی کمک شایانی نماید. وکیل طلاق توافقی می‌تواند در هنگام نارضایتی یکی از طرفین در مورد مواد توافق نامه آنها را با راه‌های درست راضی کند تا هر کدام از زوجین با رضایت مندی از هم جدا شوند.

همچنین در دیگر امور نیز که موکل آنها آشنایی با این راه‌ها ندارد، کمک های لازم را رسانده و موکلین خود را راهنمایی می کنند. بر این اساس می توان در هنگام اقدام به طلاق توافقی در وحیدیه، با بهترین و مجرب ترین وکلای طلاق توافقی در ارتباط بوده و به کمک آنها به سرعت روند طلاق توافقی را پیش برد.

موارد اساسی مطرح شده در طلاق توافقی در وحیدیه

طلاق توافقی در وحیدیه و یا دیگر نقاط ایران، به روش‌های اصولی و مختلفی انجام می‌گیرد و زمانی که هر کدام از زوجین اقدام به انجام طلاق توافقی می‌کنند؛ باید موارد اساسی را در نظر داشته و در مواد قرارداد طلاق توافقی باید این موارد مطرح شود. از جمله مواردی که در طلاق توافقی باید مد نظر باشد؛ شامل مواردی است که به آنها در زیر اشاره می کنیم:

۱_ مهریه

در این مورد زوجین با هم در مورد اینکه مهریه خود را ببخشند یا تمامی آن را دریافت کنند و یا مقداری از آن را دریافت کنند با هم به توافق می رسند. در برخی موارد نیز اینگونه توافق می کنند که به مقدار مشخصی مال و دارایی به زوجه داده شود و به این شکل توافق آنها با رضایت مندی هر دو طرف ثبت گردد.

۲_ حضانت

در مورد حق حضانت نیز باید زوجین بر سر این توافق کنند که آیا حضانت فرزندان به یکی از آنها داده شود و یا حضانت بین زوجین تقسیم شود. البته امور فوق با توجه به توافق زوجین باید حتما در وکالت نامه ذکر شده باشد. در غیر این صورت با توجه به قانون حضانت فرزندان تا ۷ سال به مادر داده می‌شود.

۳_ نفقه

در امر نفقه نیز در مورد گرفتن و یا بخشش آن باید زوجین با هم توافق کنند و این توافق نامه نیز باید در وکالت نامه ثبت گردد.

۴_ اجرت المثل

اجرت المثل در واقع به کارهایی گفته می‌شود که زن در خانه برای همسر انجام می‌دهد. اگر زن بخواهد حق اجرت المثل خود را دریافت کند و یا آن را ببخشد، باید در مورد آن با همسر خود توافق کند.

۵_ جهیزیه

برای جهزیه معمولا زوجه دارای فاکتوری معتبر از تمامی اجناس جهیزیه می باشد. در صورت داشتن این فاکتور گرفتن جهیزیه توسط زوجه بسیار آسان می‌باشد. زوجین با توجه به توافقی که انجام داده‌اند نیز می توانند جهزیه را پس گرفته و یا آن را ببخشند.

این موارد اساسی از جمله مواردی می باشد که باید در طلاق توافقی مورد توجه قرار گیرد. پس از توافق زوجین در مورد هر کدام از آنها، نوبت به مراحل قانونی می رسد و می توان از تجربیات یک وکیل مجرب طلاق توافقی استفاده کرده و سپس در کمترین زمان ممکن طلاق توافقی را انجام داد.

vakil

تفاوت روند طلاق توافقی در وحیدیه با وکیل و بدون وکیل

به هنگام انجام طلاق و مخصوصا طلاق توافقی، این سوال برای زوجین پیش می آید که آیا انجام طلاق به این صورت با داشتن وکیل بهتر است و یا بدون وکیل نیز می توان این روند را پیش برد. برای پاسخ به این سوال باید گفت؛ بهتر است از وکیل طلاق توافقی استفاده نمود. وکیل طلاق توافقی در وحیدیه دارای مزایا و معایبی می باشد. اما معایب آن به هنگام داشتن بهترین وکیل طلاق توافقی در وحیدیه وجود ندارد و با وجود با تجربه ترین وکیل در این زمینه، می توان از مزایای مهم آنها بهره مند شد. وکیل طلاق توافقی با حضور خود می تواند مشاوره‌های اساسی و لازم را در اختیار موکلین قرار دهد.

روند طلاق توافقی در وحیدیه می تواند بدون وکیل زمان طولانی را از طرفین بگیرد‌. اما با وجود وکیل این زمان به حد ممکن کاهش می یابد که این امر یکی از تفاوت های اساسی وجود وکیل طلاق توافقی در وحیدیه و یا عدم وجود این وکیل است‌.

در صورت نبود وکیل و عدم داشتن اطلاعات کافی و تجربه طرفین، ممکن است استرس و دغدغه های فکری آنها بسیار بالا باشد و این موضوع نیز می‌تواند برای آنها مشکلاتی به وجود آورد‌. اما وکیل طلاق توافقی در وحیدیه و دیگر نقاط ایران می تواند این نگرانی ها و مشکلات را با مشاوره های دقیق و اصولی خود از بین ببرد.

بدون حضور وکیل همچنین بخشی از حقوق بین زوج و زوجه و یا تمامی آن ممکن است در طول روند دادگاه از بین برد. اما وکیل مجرب طلاق توافقی می تواند با حضور خود زوج و زوجه را با رضایت مندی هر دو طرف در طلاق توافقی به حق قانونی خود برساند.

تلف شدن وقت زوجین و صرف هزینه های بالا توسط زوجین نیز از دیگر معایب نبود وکیل طلاق توافقی است که این مسئله نیز برای افراد مهم می باشد و زوجین به دنبال راهی هستند تا از هزینه‌های اضافی کاسته شود. پس برای جلوگیری از تمامی این مشکلات، بهتر است با متخصص ترین و بهترین وکیل طلاق توافقی در وحیدیه در ارتباط بوده و با صرف هزینه های مناسب جهت حق الوکاله، مشاوره های حقوقی لازم را از این وکلا دریافت کرد و سپس امور حقوقی مربوط به طلاق توافقی را به آنها سپرد.

به این صورت می‌توان هر چه سریع تر روند طلاق توافقی را پیش برد و در این صورت زوج و زوجه می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکل و نارضایتی به راحتی روند طلاق توافقی را پیش برده و از هم جدا شوند و هر دو طرف به حق قانونی خود به شکلی مقبول برسند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *