تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در چیذر

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در چیذر + بهترین وکیل طلاق چیذر

در طول زندگی مشترک پیش می آید که افراد با مشکلات زیادی روبه رو می شوند و به این نتیجه می رسند که نمی توانند به زندگی مشترک شان ادامه دهند، بنابراین به این نتیجه می رسند که از هم جدا شوند که به آن طلاق گفته می شود.

در قوانین حمایت از خانواده در رابطه با طلاق بسیار گفته شده است، مخصوصا در مورد روش جدید طلاق که به آن طلاق توافقی گفته می شود.

شاید سوال پیش بیاید که چرا به طلاق توافقی روش جدیدی از طلاق گفته می شود؟

زیرا به تازگی زوجینی که با یکدیگر به اختلاف برخوردند تفاهم می کنند تا دوستانه از هم جدا شوند که در رابطه با تمامی موارد با هم توافق می کنند، پس به این روش طلاق، طلاق توافقی گفته می شود. طلاق انواع مختلف دارد که بر اساس نوع در خواست کننده ماهیت آن می تواند متفاوت باشد. به عبارت دیگر یعنی بر اساس فرد درخواست کننده، نحوه دادخواست متفاوت است.

معرفی طلاق توافقی در چیذر

به جدا شدن افراد از یکدیگر با توافق، طلاق توافقی گفته می شود که زوجین بدون نزاع با هم توافق می کنند تا جدا شوند.

آنچه که در رابطه با طلاق توافقی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این است که طرفین بدون چشم پوشی از حق یکدیگر می توانند در رابطه با مسائل مربوط به زندگی مشترک شان صحبت کنند و آن ها را بین هم حل کنند.

در رابطه با طلاق توافقی گفته می شود که راحت ترین و سریع ترین راه جدایی است. در واقع برای افرادی که قصد جدی جدایی دارند، طلاق توافق در چیذر را معرفی می کنیم، زیرا که هم وقت دادگاه و هم وقت طرفین  اتلاف نمی شود. در واقع این نوع از طلاق با این حال که توصیه نمی شود، اما برای کسانی که دیگر قصد ادامه دادن به زندگی مشترک با همسر خود را ندارند، طلاق توافقی توصیه می شود.

عده ای از افراد بر این باور هستند که چون این طلاق توافقی بوده است و توافق نامه آن ها به دادگاه ارائه شده است، نیاز به بهترین وکیل طلاق توافقی در چیدز ندارند. این در حالی است‌ که وجود یک وکیل حرفه ای برای ‌‌همه ی دعاوی ها نیاز است.

به عبارت دیگر وکیل تمام وقت خود را بر روی پرونده موکل خود می گذارد، بنابراین روند صدور حکم سریع تر پیش می رود و افراد سریع تر به هدف خود می رسند. البته همیشه وجود وکیل کافی نیست بلکه حجم پرونده هم تاثیر گذار است.

برای ثبت دادخواست طلاق توافقی در چیذر چه باید کرد؟

مهم ترین چیزی که در هنگام ثبت دادخواست طلاق و عدم برگرداندن آن به دفاتر قضایی  تاثیر گذار است این می باشد که مدارک شما کامل و تکمیل باشد. در واقع وجود این مدارک به قدری مهم است که در صورتی که نباشد درخواست ثبت نخواهد شد. و اما این مدارک شامل چه مواردی هستند؟

در واقع منظور از مدارک ضروری و مهم کپی و اصل شناسنامه به همراه کپی و اصل کارت ملی به اضافه سند ازدواج یا عقد نامه است و از آن جایی که این نوع طلاق، کاملا توافقی می باشد، پس باید توافق نامه را نیز به لیست مدارک اضافه کرد. در صورت وجود این مدارک ثبت دادخواست شما بدون هیچ گونه مشکلی انجام می شود.

همچنین حکم طلاق صادر می شود که این حکم حدود سه ماه معتبر است و بعد از گذشت این زمان اگر به مراکز و دفاتر رسمی طلاق مراجعه نشود آن حکم فاقد اعتبار می شود. بعد از طی کردن مراحل ثبت دادخواست طلاق توافقی در چیذر مراحل اصلی طلاق آغاز می شوند که در ادامه آن را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

مراحل طلاق توافقی در چیذر

نسبت به دیگر دعاوی، مراحل طلاق توافقی سریع تر صورت می گیرد. البته این موضوع به این دلیل است که بر اساس روند رسیدگی دادگاه به پرونده ها، اغلب پرونده ها سریع تر مورد بررسی قرار می گیرند، یکی از انواع این پرونده ها مربوط به طلاق است.

چون با وجود افزایش حجم کاری قوه قضاییه طی این سال ها و همچنین طولانی تر شدن وقت های دادرسی هنوز هم طلاق توافقی در چیذر سریع از سایر طلاق ها انجام می شود.

مراحل طلاق بعد از دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق و ثبت دادخواست و ارجاع به شعبه ی دادگاه خانواده به این شرح می باشد که دادگاه با تشکیل یک جلسه دادرسی زوجین را برای شنیدن آخرین توافقات دعوت می کند. بعد از گذر از این مراحل حکم عدم سازش از دادگاه خانواده ارائه می گردد. و اما مراحل طلاق توافقیدر چیذر به شرح زیر است:

  • اول از همه گرفتن تصمیم نهایی برای جدا شدن است.
  • دریافت اخذ رای دادنامه طلاق توافقی که به دو روش صورت می گیرد.
  • ارائه حکم عدم انصراف به دادگاه
  • دریافت حکم طلاق
  • ارائه حکم طلاق به دفاتر رسمی طلاق و خواندن صیغه طلاق

بهترین وکیل طلاق توافقی در چیذر

همانطور که پیس از این هم بسیار ذکر کردیم، وجود وکیل کار بلد در هر دعاوی جزو ضروریات است. اما این وکیل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اولین مسئله در رابطه با وکیل طلاق این است که تخصص آن مربوط به دعاوی خانواده باشد و دیگر آنکه بتواند پرونده شما را به خوبی مدیریت کند و در روند بررسی پرونده تاثیر بگذارد.

همچنین مهارت بالایی نیز داشته باشد، مسائل دیگری از جمله تجربه و حق الوکاله خیلی تاثیر گذار نیستند، زیرا افراد بسیاری وجود داشتند که در عین با تجربه بودن نتوانستند برای موکل خود موثر واقع شوند. پس در هنگام انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی در چیذر به این نکات توجه داشته باشید.

سخن پایانی

به طلاقی که در آن دو طرف راضی باشند طلاق توافقی در چیذر گفته می شود که طی آن دو طرف تمامی توافقات خود را در رابطه با جدایی و در مورد تمامی مسائل مربوط به زندگی مشترک انجام می دهند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *