تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی عاطفی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

یکی از انواع طلاق های شایع و شاید شایع و رایج ترین آن طلاق توافقی عاطفی است . طلاق عاطفی به سردی رابطه میان زن و شوهر گفته می شود . در واقع در این رابطه ضعف ارتباط عاطفی زن و شوهر منجر به سردی تمامی روابط مانند روابط روحی ، جسمی ، جنسی ، عاطفی و حتی گفتاری که یک زوج می توانند داشته باشد می شود . وجود این مشکل در یک رابطه باعث بی مهری و کم شدن انرژی مثبت در خانواده می شود.

 

زوج ها در بیگانگی دنیای یکدیگر گم شده اند و فقط برای هر حکم یک هم خانه یا یک مصاحب که به او عادت کرده اند را دارند . این افراد با فاصله ای که از لحاظ روحی و جسمی با یکدیگر دارند خط قرمزهایی را برای یکدیگر مشخص کرده اند و هرکدام در خلوت خود دیگری را متهم می کنند . درک نکردن صحیح از رفتار و گفتار یکدیگر ، نداشتن شناخت کافی از روحیات طرف مقابل و عاقبت بی علاقگی و سردی نسبت به شریک زندگی خود همه و همه دست به دست هم می دهند تا یک طلاق عاطفی را در زندگی زوج ها به وجود می آورند.

 

 

هیچ آمار دقیقی از میزان وجود طلاق عاطفی در دسترس نیست ولی می توان به جرات گفت آمار طلاق عاطفی در کشور ما از طلاق قانونی بیشتر است . در این مطلب شما را با علل و عوامل به وجود آمدن طلاق عاطفی ، نشانه های آن و راهکار هایی برای رهایی از آن آشنا می کنیم طلاق عاطفی زمانی اتفاق می افتدکه زن و مرد در کنار هم به سردی زندگی می کنند ولی تقاضای طلاق قانونی نمی کنند . عمده دلایل طلاق عاطفی می تواند عبارت باشند از :

1-عدم تامین نیازهای عاطفی

2- بی توجهی

3- مشکلات ارتباطی

4- انتخاب نادرست همسر

5- عدم همدلی و همراهی

6- رفتار خشونت آمیز

7- عدم صرف وقت برای یکدیگر

8- نارضایتی جنسی

9- بی اعتمادی

10- عدم مسئولیت مرد

11- عدم تعادل روحی

در قوانین و نظام حقوقی ایران طلاقی با عنوان طلاق عاطفی تعیین نشده اما طرفین می توانند در صورت توافق بصورت توافقی با حضور در دفتر وکالت و تنظیم صورتجلسه طلاق توافقی بصورت توافقی با حضور در دفتر وکالت و تنظیم صورتجلسه طلاق توافقی بصورت توافقی جداشوند و در صورت عدم توافق ممکن است هریک از عللی که منجر به طلاق عاطفی شده از مصادیق عصرحرج محسوب شود و زوجه حق طلاق را از محکمه کسب نماید .

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید مقاله طلاق توافقی چگونه است را بخوانید که به صورت کامل راجب طلاق توافقی توضیح داده شده است. در صورت نیار می توانید از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان ما استفاده کنید. گروه وکلای تهران – طلاق توافقی

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *