تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی فوری+سریع

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی فوری در موسسه تهران وکیل به معنای واقعی انجام شده و در سریعترین حالت ممکن این خدمات خدمت متقاضیان عزیز ارائه میگردد شایان ذکر است که تهران وکیل تضمین انجام طلاق توافقی فوری را در هنگام انعقاد قرارداد به موکلین میدهد و در سریعترین حالت ممکنه کل پروسه طلاق توافقی را پیش میگیرد.

در این مطلب به موضوع طلاق توافقی فوری+سریع اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

  طلاق توافقی فوری+سریع طلاق توافقی فوری+سریع

یکی از امور بسیار مهم در جامعه امروز که خانواده های زیادی با مشکل ان دست به گریبانند طلاق می باشد. به طور کلی طلاق امری مذموم و روبه افزایش در جامعه ما می باشد

 در جوامع روبه رشد به دلیل مشکلات فراوانی که در عرصه جتماعات پیش می آید ، افراد به سوی زندگی با مشغله های فراوان روی می اورند که همین امر موجب ایجاد مشکلات برای خانواده ها می شود. مسئولیت حفظ خانواده در جامعه ما اکثرا با مردان می باشد که باتوجه به مسائل  اقتصادی این امر بسیار دشوار تر از قبل شده است.

 طلاق توافقی فوری+سریع طلاق توافقی فوری+سریع

افراد در بسیاری موارد با شروع اختلافات خانوادگی در سریعترین زمان بدون هرگونه حل مشکل به دادگاه برای طلاق روی می اورند .

روند طلاق به صورت عادی در دادگاه بسیار طولانی و پر دردسر می باشد و افراد علاوه بر مشکلاتی که در اثر طرح دعوی حقوقی و کیفری  در دادگاه دچار ان می شوند گاها با افزایش اختلافات خانواده ها نیز درگیر شده و دعوی های بسیار بیشتری چه به صورت کیفری و چه به صورت حقوقی برای افراد ایجاد می شود و همه این موارد موجب طولانی تر شدن روند طلاق برای افراد می شود.

طلاق هم اکنون با شیوه دیگری نیز نیز در حال انجام می باشد و آن طلاق توافقی می باشد که  انجام امور ان بسیار سریعتر از طلاق به صورت عادی انجام می شود.

 طلاق توافقی فوری+سریع طلاق توافقی فوری+سریع

در طلاق توافقی افراد می توانند با سازش حول مسائل مربوط به زندگی مشترک و یا با کمک وکیل اقدام به سازش نموده و درخواست طلاق توافقی خود را در دادگاه مطرح نمایند.

 طلاق توافقی به طور کلی دارای مراحل بسیارکمتری می باشد و افراد به شیوه ای بسیار راحت تر می توانند امور دادگاه را به انجام برسانند.

وکیل طلاق توافقی

استفاده از وکیل برای طلاق توافقی انجام امور را به شیوه ای بسیار راحت تر به پیش می برد و باعث اتمام هرچه سریعتر کارها در دادگاه می شود.

 در ضمن در مواردی که یکی از طرفین قادر به حضور در دادگستری و جلسات مشاوره نمی باشد می توانند با گرفتن وکیل و دادن وکالت در طلاق توافقی وکیل به جا انها به جلسات مشاوره هم برود.

 به طور کلی یک مزیت بسیار عالی این نوع از طلاق نسبت به نوع عادی ان این است که باسرعت بسیار بیشتری اتفاق می افتد و همه موضوعات در ان به سرعت حل می شوند.

 طلاق توافقی فوری+سریع طلاق توافقی فوری+سریع

روند طلاق توافقی به صورت کلی موجب شده است که افراد بسیار زیادتری به ان روی بیاورند.

لازم به ذکر است شما می توانید در صورت لزوم به مشاوره حقوقی خانواده با بهترین وکلای دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل در تماس باشید.

طلاق توافقی چه مدت طول می کشد؟

در طلاق توافقی مطابق قانون موجود مربوط به این طلاق افرا دباید قبل از هر اقدامی در سامانه مشاوره مربوط به آن در سایت ZAMAN.BEHZISTI.IR  ثبت نام نموده و درخواست عدم انصراف از طلاق را امضا و تایید نمایند و بعد از این مسئله با ارائه دادخواست طلاق توافقی به جهت صدور حکم به عدم امکان سازش زوجین اقدام نمایند.

 دادگاه نیز با ارجاع انها به مشاوره خانواده  اقدام می نماید  که به مدت دو هفته و 5 جلسه طول میکشد .

 طلاق توافقی فوری+سریع طلاق توافقی فوری+سریع

 در طی جلسات مشاورین خانواده سعی در حل مشکلات افراد نموده و در صورتی که باهم به تفاهم برای ادامه زندگی مشترک نرسند طی یک نامه به دادگاه برای صدور گواهی عدم امکان سازش معرفی می شوند.

 بعد از ارسال نامه دادگاه طرفین را برای پاره ای از امور به یک جلسه فرا می خواند.

 زوجه باید قبل از صدور حکم با مراجعه به مراجع آزمایشگاهی تست عدم بارداری بدهد و در صورت تایید عدم هرگونه بارداری ، دادگاه با صدور به حکم عدم امکان سازش و نوشتن توافق طرفین برای مهریه و یا حضانت فرزندان حکم به طلاق توافقی صادر می کند. بعد از این موضوع زوجین با مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق اقدام به انجام باقی امور مربوط به ان می نمایند .کل این پروسه ممکن است به مدت دو یا سه هفته تا یک ماه زمان ببرد.

 نکته قابل ذکر در این نوشتار این است که اگر افراد قبل از دادخواست به جلسات مشاوره خانواده رفته باشند میتوانند با ارائه دلائل و مدارک و یا مستندات مشاوره بعد از دادخواست به مشاوره ارجاع نشوند.

 طلاق توافقی فوری+سریع طلاق توافقی فوری+سریع

نکته دیگر در این مراحل این است که افراد می توانند در تمامی مراحل طلاق توافقی دادخواست را لغو نمایند و به زندگی عادی خود برگردند.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

طلاق توافقی فوری و سریع

اختلافات در زندگی مشترک باعث بروز مشکلاتی می شود که رفع آنها در بسیاری از موارد ناممکن خواهد بود. زمانی که زوج و زوجه نتوانند برخی از مشکلات موجود در زندگی خود را رفع نمایند، ادامه زندگی برای آنها دشوار و غیر قابل تحمل می شود.

در چنین شرایطی زوجین به عنوان آخرین گزینه و انتخاب مجبور به جدایی هستند، طلاق توافقی در بسیاری از جدایی ها از جانب زوجین به دلیل فوری و سریع بودن انتخاب می شود.

در زندگی امروزی همه ما این احتمال وجود دارد که با مشکلات لاینحلی مواجه شویم، رفع این مشکلات مهم ترین دغدغه ذهنی ما خواهد بود. اقدامات که برای رفع مشکلات زندگی که در جامعه ما عدد آنها متاسفانه از حد طبیعی و حتی هشدار نیز بالاتر رفته است، در صورتی که ممکن نشود ناچار به انتخاب روشی برای جدایی و فرار از این مشکلات می شویم. طلاق توافقی فوری و سریع روشی برای جدایی در کوتاه ترین زمان است.

برای اینکه زوج و زوجه بتوانند طلاق توافقی را که جهت جدایی انتخاب کرده اند عملی نمایند. می بایست یک سری اقدامات قانونی انجام دهند که مقدمات این امر را فراهم نمایند، طلاق توافقی در نظر اول و در دیدگاه عمومی بسیار ساده و اجرایی محسوب می شود، در صورتی که همانند سایر اقسام طلاق دارای مقررات خاص و تشریفات قانونی و مخصوص به خود می باشد.

برای اینکه بتوان طلاق توافقی فوری و سریع را اجرایی کرد رعایت تشریفات قانونی این موضوع الزامی است.

همان طوری که زوج و زوجه برای جدایی باهم توافق داشته اند که از طریق طلاق توافقی اقدام نمایند، وجود توافق بین زوجین در تمامی مراحل و شرایط مورد نیاز برای اجرای طلاق توافقی لازم می باشد. دادگاه خانواده در موضوع طلاق توافقی برخلاف اقسام دیگر طلاق، تعیین حق و حقوق زوج و زوجه را به خود آنها سپرده است، این اختیار قانونی برای صدور رای دادگاه نیز ملاک عمل قرار می گیرد.

دادگاه خانواده برای رسیدگی و صدور رای توافق زوجین را ملاک قرار می دهد، لذا این امر به اجرای طلاق توافقی فوری و سریع کمک موثری می نماید.

علاوه بر توافق بین زوج و زوجه انجام اقدامات و امور اداری و … برای اجرای طلاق توافقی توسط آنان نیاز است. در اولین اقدام پس از توافق برای جدایی، زوج و زوجه می باید از طریق سامانه الکترونیکی تصمیم برای حضور در جلسات مشاوره سازمان بهزیستی ثبت نام نمایند.

مشخص نمودن مراکزی که برای مشاوره می بایست مراجعه نمایند، و زمان تشکیل جلسات مشاوره از طریق سامانه مذکور برای زوجین محقق می شود. انجام این اقدامات قانونی امکان رسیدن به طلاق توافقی فوری و سریع را برای زوج و زوجه فراهم خواهد کرد.

برای اینکه زوج و زوجه بتوانند دادخواست طلاق توافقی خود را به دادگاه خانواده ارائه دهند، انجام مشاوره خانواده توسط سازمان بهزیستی نیاز است. برای ترغیب نمودن زوجین به انصراف از تصمیم خود مبنی بر جدایی جلسات مشاوره تشکیل می شود، چنانچه این امر تحقق نیابد و 5 جلسه حضور زوجین بی نتیجه باشد، گواهی عدم انصراف از طلاق از طریق سازمان بهزیستی برای آنها صادر خواهد شد.

vokala16

همانگونه که ذکر گردید قبل از تقدیم دادخواست طلاق توافقی شرکت در جلسات مشاوره برای زوجین الزامی است، لذا با ارائه گواهی عدم انصراف از طلاق این امکان به وجود می آید که زوج و زوجه دادخواست تقاضای طلاق توافقی را به دادگاه تقدیم نمایند. ثبت دادخواست طلاق توافقی از طریق سامانه خدمات الکترونیک قضایی انجام می شود، دفاتر خدمات قضایی وظیفه ثبت دادخواست و ارسال آنرا به دادگاه بر عهده خواهند داشت. برای طلاق توافقی فوری و سریع انجام این امورات نیز ضروری می باشد.

ثبت دادخواست تقاضای طلاق توافقی در سامانه خدمات الکترونیک قضایی، پس از ثبت نام شخصی زوج و زوجه در این سامانه که به ثبت ثنا مشهور است صورت می گیرد. این اقدام به منظور مطلع شدن زوجین از روند رسیدگی در دادگاه و امورات مربوط به آن می باشد، که از طریق پیامک و توسط سامانه مذکور به زوجین ابلاغ خواهد شد. با انجام این امورات زمینه برای رسیدگی به طلاق توافقی فوری و سریع در دادگاه فراهم می شود.

وجود توافق بین زوج و زوجه با تهیه توافق نامه کتبی و ارائه به دادگاه خانواده مشخص می شود. توافق نامه باید مشخص کننده کلیه حق و حقوق قانونی زوجین و در صورت داشتن فرزند مشترک، حقوق فرزند از قبیل نفقه و حضانت باشد.

وجود توافق نامه اهمیت بسیاری برای رسیدگی در دادگاه به موضوع طلاق توافقی دارد، زمانی که زوج و زوجه حق و حقوق خود را مشخص می کنند و آنرا مورد توافق قرار می دهند، این امر برای دادگاه مورد استناد قرار می گیرد و رای اجرای طلاق توافقی صادر می شود.

دادگاه خانواده زمانی که مراحل مورد نیاز برای اجرای طلاق توافقی توسط زوج و زوجه انجام گرفته باشد، ضمن بررسی دقیق اسناد و مدارک و رسیدگی به موضوع، اقدام به صدور گواهی عدم سازش برای زوجین می نماید. گواهی فوق به مدت 3 ماه فرصت دارد تا توسط زوجین برای اجرای طلاق توافقی فوری و سریع به دفاتر ثبت طلاق ارائه شود.

اقدام به موقع برای ارائه گواهی عدم سازش می تواند امکان اجرای طلاق توافقی فوری و سریع را برای زوجین فراهم نماید.

وکیل خانواده و متخصص در موضوع طلاق می تواند امکانی را فراهم نماید تا زوج و زوجه به اجرای طلاق توافقی فوری و سریع برسند. شناخت و اطلاع از مراحل رسیدگی و مقررات مربوط به طلاق توافقی به وکیل کمک می نماید، تا با اتخاب راهکارهای مناسب قانونی ضمن تسریع در روند رسیدگی به دادخواست تقاضای طلاق توافقی زوجین در دادگاه، شرایطی را ایجاد نماید که اجرای طلاق توافقی فوری و سریع میسر گردد.

گروه تخصصی وکلای طلاق از وکلای با تجربه و باسابقه در زمینه طلاق تشکیل شده است. وجود وکلای صاحب نام دراین موسسه موجب شده است تا امورات مربوط به طلاق توافقی در اسرع وقت برای موکل انجام گیرد.

تجربه و دانش وکلای گروه تخصصی وکلای طلاق زمینه رسیدگی سریع تر به درخواست طلاق توافقی را در دادگاه فراهم می نماید، ارائه راهکارهای قانونی و مناسب توسط وکلای این موسسه موجب می شود تا موکل از اجرای طلاق توافقی فوری و سریع بهره مند شود.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *