تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه پرداخته شده است. در صورت نیاز به وکیل آنلاین می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

آیا به مشاوره حقوقی تلفنی نیاز دارید اما نمی دانید با کدام موسسه حقوقی معتبر تماس بگیرید؟ خواه یک پرونده خانواده باشد یا یک موضوع جنایی، پیدا کردن وکیل مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. خوشبختانه، راه حل آسان وجود دارد – مشاوره حقوقی رایگان از طریق تلفن! درست است، اکنون می توانید بدون اینکه خانه خود را ترک کنید، راهنمایی و پشتیبانی متخصص حقوقی دریافت کنید. در این پست، چگونگی دسترسی به مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته از طریق تلفن با برخی از بهترین وکلای شهر را بررسی خواهیم کرد. پس همراهمان باشید، گوشی خود را بردارید و بیایید به دنیای مشاوره حقوقی تلفنی رایگان سر بزنیم!

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته

دریافت مشاوره حقوقی می تواند یک فرآیند پیچیده و گاها پرهزینه باشد. خوشبختانه اکنون راه هایی برای دسترسی به مشاوره حقوقی رایگان از طریق تلفن وجود دارد! با استفاده از این سرویس، می توانید با یک وکیل متخصص صحبت کنید که در مورد پرونده خاص شما راهنمایی لازم را ارائه دهد.

یکی از بزرگترین مزایای مشاوره حقوقی رایگان تلفنی دفتر حقوقی تهران وکیل این است که در 24 ساعت شبانه روز در دسترس است. لازم نیست نگران صبر کردن تا ساعت کاری یا تعیین وقت قبلی باشید. به سادگی هر زمان که به کمک نیاز داشتید تلفن را بردارید و فوراً با یک وکیل دارای مجوز وکالت تماس بگیرید.

یکی دیگر از مزایای این سرویس رایگان بودن آن است. برخلاف خدمات حقوقی سنتی که هزینه های بالایی را برای مشاوره دریافت می کنند، این تماس ها برای شما هزینه ای نخواهد داشت. این بدان معناست که شما می توانید بدون نگرانی در مورد هزینه ها، مشاوره حرفه ای حقوقی دریافت کنید.

علاوه بر این، صحبت با یک وکیل مجرب از طریق تلفن باعث راحتی و آسایش بیشتر در مقایسه با مراجعه حضوری به دفتر آنها می شود. بدون مواجهه با اضطراب اجتماعی بالقوه یا هزینه های سفر، موکلین هنگام بحث در مورد موضوعات حساس در مورد پرونده خود احساس آرامش بیشتری می کنند. مشاوره حقوقی رایگان تلفنی دسترسی سریع و آسان به وکلای واجد شرایط را بدون هیچ هزینه ای فراهم می کند و آن را به منبعی عالی برای هر کسی که به دنبال کمک مقرون به صرفه ی حقوقی و در عین حال متخصص است تبدیل می کند.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

مشکلات و مسائل حقوقی در زندگی روزمره ما اجتناب ناپذیر هستند. برای حل این مسائل بهترین روش مشورت با افراد متخصص حقوقی است. دفاع از خود در پرونده های حقوقی یا طرح شکایت در سیستم قوه قضاییه ایران به نحوی است که برای کسب نتیجه در زمانی مناسب باید از مشاوران حقوقی کمک بگیرید. مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه راه حلی مناسب است که شما میتوانید در مجموعه تهران وکیل از آن بهره‌مند شوید. دریافت مشاوره حقوقی تلفنی قوه قضاییه به صورت رایگان است و شما از هر جای ایران میتوانید از این خدمات استفاده کنید. پس از مشاوره با اقراد مجرب نیز میتوانید انتخاب کنید که پرونده شما به وکیل نیاز دارد یا خیر.

در این مقاله ما به اینکه مشاوره حقوقی کیست و وظایف مشاوره حقوقی رایگان و مزایای مشاوره حقوقی تلفنی بیشتر میپردازیم.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل

دریافت مشاوره حقوقی برای تصمیم گیری های مهم،  بسیار مهم است، اما می تواند گاها پر هزینه باشد. اینجاست که مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل به کارتان می آید.

این سرویس، امکان دسترسی به وکلای مجرب را فراهم می‌کند که به سؤالات افراد پاسخ می‌دهند و در مورد مسائل حقوقی خاص راهنمایی می‌کنند – همه اینها بدون هزینه کردن می باشد. خواه برای بستن قرارداد، درک حق و حقوق خود یا رسیدگی به اتهامات جنایی و…  به کمک نیاز داشته باشید، تماس تلفنی با یک وکیل متخصص می تواند در وقت، هزینه و استرس شما صرفه جویی کند. علاوه بر این، مشاوره تلفنی با یک وکیل باعث راحتی و همچنین حفظ حریم خصوصی می شود. تنها با یک تماس سریع با شماره تلفن 09100911179 ، از هر کجا و در هر زمان به راهنمایی های حرفه ای دسترسی خواهید داشت.

توجه به این نکته مهم است که همه وکلا این خدمات را به صورت رایگان ارائه نمی دهند، بنابراین یافتن کارشناسان حقوقی با خدمات رایگان ممکن است نیاز به تحقیق داشته باشد. با این حال، هنگامی که بهترین وکیل را برای نیازهای خود پیدا کردید که دارای مجوز وکالت خوب و تجربه در زمینه مشاوره حقوقی از طریق منابع آنلاین مانند سایت های حقوقی معتبر هستند، وقت را تلف نکنید …. استفاده از مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته تلفنی آنها می تواند به محافظت از منافع شما و اطمینان از آرامش خاطر در مواقع نامشخص کمک کند.

 مشاور حقوقی تلفنی قوه قضاییه کیست؟

افرادی هستند که تحصیلات خود در رشته حقوق در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری را به پایان رسانده اند. در کشور ما دو آزمون برای این جایگاه برگزار میشود.

آزمون اول که توسط اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (به اختصار اسکودا) هر ساله برگزار میشود و داوطلبان پس از قبولی در این آزمون و گذراندن دوره کاراموزی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته میشوند.

آزمون دوم آزمونی است که توسط قوه قضاییه هرساله برای داوطلبان برگزار میشود و این دسته از داوطلبان نیز پس از قبولی در مرحله کتبی و شفاهی در این آزمون و گذراندن دوره کاراموزی به عنوان مشاور حقوقی به رسمیت شناخته میشوند.

از لحاظ سطح علمی و توانایی در مسائل حقوقی بین این دو گروه تفاوتی وجود ندارد و از هر دو آن ها میتوانید مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه را دریافت کنید. پذیرفته شدگان در هریک از این دو آزمون هم به عنوان وکیل و هم به عنوان مشاور حقوقی در امور قضایی صلاحیت دارند.

این افراد توانایی ارائه مشاوره در تمامی مسائل حقوقی را دارند و شما میتوانید به صورت رایگان از تجربیات آن ها استفاده کنید. مجموعه تهران وکیل مجموعه ای غنی از وکلای مجرب است و شما میتوانید بدون پرداخت هزینه از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه بهره مند شوید.

وظیفه مشاور حقوقی تلفنی قوه قضاییه چیست؟

مشاور حقوقی شخصی است که به شما در گذراندن مراحل و پیگیری امور قانونی کمک میکند. وظایف مشاور حقوقی در صورتی که مراجعه کننده از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه استفاده کند عبارت است از:

1) راهنمایی مراجعین در نحوه رسیدگی به شکایات حقوقی و دفاع از خود در دادگاه

2) رسیدگی به امورکیفری یا حقوقی مراجعین

3) مطلع کردن افراد از حقوق قانونی که در پرونده دارند.

مشاوران حقوقی با توجه به پرونده و جزئیات آن سعی میکنند به مراجعین خود راهنمایی های لازم را ارائه دهند. افراد قبل از طرح شکایت یا تنظیم دادخواست میتوانند با دریافت مشاوره حقوقی مناسب از هدررفت وقت و هزینه خود در سیستم قضایی بکاهند و با در نظر گرفتن تجربیات افراد متخصص ازتبعات غیرقابل جبران جلوگیری کنند.

مسائل حقوقی از قبیل تنظیم لایحه یا دادخواست و اعتراض به نظر کارشناس و… بسیار تخصصی هستند و افراد بدون دانش حقوقی نمیتوانند در این امور اقدام کنند.

در بسیاری از موارد افراد به دلیل بالا بودن حق الوکاله ازمراجعه به وکلا خودداری میکنند اما موسسه تهران وکیل با ارائه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه این امکان را برای همه افراد به وجود اورده که از مشاوره بهره‌مند شوند. استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه میتواند در خصوص افرادی که استطاعت مالی کافی برای گرفتن وکیل ندارند مفید واقع شود.

 

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه
مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

 

دریافت مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه چه مزایایی دارد؟

1) مشاوره حقوقی تلفنی به صورت رایگان صورت میگیرد.

2) دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر یا موسسات حقوقی ندارید. در مقایسه با مراجعه حضوری که نیازمند وقت و هزینه برای رفت و آمد است در مراجعه غیر حضوری شما از اتلاف وقت وهزینه خود جلوگیری میکنید.

3) این نوع مشاوره به شما این امکان را میدهد که از تجربیات مشاوران مختلف استفاده کنید.

4) در تمامی مسائل حقوقی میتوانید از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه استفاده کنید. مسائلی مانند ازدواج و طلاق، اجاره، انعقاد قراردادهای تجاری، دیه، ارث و …

برای مثال اگر مستاجر در مدت زمان معین شده ملک شما را تخلیه نکرد یا برای مطالبه اجاره عقب افتاده مستاجر راهنمایی های مشاورین بسیار موثر خواهد بود.

5)استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه محدود به زمان و مکان نیست. شما میتوانید در ساعات اداری با مشاورین حقوقی تماس بگیرید و قبل از هر نوع اقدامی بهترین تصمیم را بگیرید و از درستی انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

 مشاوره حقوقی تلفنی قوه قضاییه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  1. افرادی که به عنوان مشاور حقوقی مشغول به کار هستند باید علاوه بر دانش حقوقی، در مسائل حقوقی تجربه لازم را دارا باشند، زیرا صرف یادگیری مطالب تئوری در دانشگاه ها برای حل پرونده و ارائه مشاوره کافی نیست. امروزه با توجه به افزایش حجم پرونده ها و مسائل حقوقی مشاوره با افراد متخصص به امری رایج تبدیل شده است. باید این نکته را در نظر داشته باشید که صرف داشتن مدرک رشته حقوق دلیل بر دانش شخص نیست و مشاوره حقوقی صرفا باید با افراد متخصص و با تجربه صورت گیرد. مجموعه ایران وکیل با در اختیار داشتن وکلا و مشاورین مجرب این امکان را برای شما فراهم کرده که با دریافت مشاوره به نتیجه مدنظر خود دست یابید.
  2. توانایی لازم در بیان نکات و توضیح مسائل را داشته باشد و بدون توجه به رایگان بودن مشاوره تمام تلاش خود در کمک به افراد را به کار گیرد.
  3. بدون غرض ورزی و واقع بینانه نظر خود را در رابطه با پرونده بیان کند.

 

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه
مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

استفاده از مشاور حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه در چه زمینه هایی امکان‌پذیر است؟

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، دریافت مشاوره حقوقی در تمامی زمینه ها امکان‌پذیر است. دعاوی در حقوق به انواع مختلفی دسته بندی میشوند یکی از این دسته بندی ها، تقسیم دعاوی به دعاوی حقوقی و کیفری است. قوانین و مراجع رسیدگی کننده در رابطه با هریک از این دعاوی متفاوت هستند. دعاوی حقوقی درباره حقوق شخصی افراد است و شامل دعاوی مالی و خانوادگی است. به دعاوی درباره نقض حقوق افراد، ایجاد خسارت وجبران آن میپردازد. دعاوی کیفری به وقوع جرم و نحوه مجازات مجرم رسیدگی میکند.

برای مثال در دعاوی حقوقی؛ دعاوی خانوادگی که حجم زیادی از پرونده های مطرح شده در دادگاه های کشور ما را به خود اختصاص داده است. دعاوی در خصوص استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه زوجه، درخواست طلاق، حضانت فرزندان پس از طلاق و… با دریافت مشاوره از افراد متخصص قابل پیگیری هستند.

دعاوی مالی، امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی و تورم موجود دعاوی مالی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و افراد جامعه توجه خاصی به دعاوی مالی دارند. استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه  در طرح دعاوی در خصوص مطالبه وجه چک، برات، سفته، مطالبه دیه و… در دادگاه ها میتواند کمک شایانی برای افراد باشد.

در دعاوی کیفری، از قبیل کلاهبرداری، خیانت در امانت، استفاده از سند مجعول، توهین، تهدید، افترا و… استفاده از مشاوره حقوقی در این نوع دعاوی امری ضروری است زیرا در رابطه با آبرو و جان افراد هستند. در این نوع دعاوی اطلاع از عناوین جرمی که قصد شکایت کیفری از آن را دارید الزامی است تا بتوانید به حقوق قانونی خود دست یابید.

در مواردی که پرونده دارای پیچیدگی های زیادی است و اسناد و مدارک نیازمند بررسی دقیق باشند مشاورین به شما پیشنهاد میکنند تا به صورت حضوری مراجعه کنید تا به بهترین نحو به شما کمک کنند. درمواردی نیز صرف مشاوره کافی نیست و باید با استفاده از وکیل به پرونده خود رسیدگی کنید.

مشاوره تلفنی حقوقی و کیفری رایگان

آیا نیاز به مشاوره حقوقی یا مشاوره کیفری دارید، اما در خرج کردن پول برای حق الوکاله مردد هستید؟ نگران نباشید، زیرا مشاوره تلفنی حقوقی و کیفری رایگان برای راحتی شما در دسترس است. اگر در مورد مسائل حقوقی مانند خانواده ، ملک، چک، شکایت از فروشگاه اینترنتی، ارث و … سوالی دارید، یک تماس تلفنی به دفتر حقوقی تهران وکیل می تواند بهترین پاسخگو باشد.

وکلای متخصص تهران وکیل، مشاوره رایگان تلفنی ارائه می دهند که می تواند به شما در درک حق و حقوق خود و تعیین بهترین اقدام کمک کند. خواه در مورد تنظیم قراردادهای کاری باشد و یا اتهامات جنایی ، این مشاوره ها راهنمایی هایی را در مورد اقدامات بعدی به شما ارائه می دهد.

این روند ساده است – فقط کافی است شماره دفتر را شماره گیری کنید یا از وب سایت ما بازدید نمایید تا در صورت لزوم یک قرار ملاقات با یک وکیل مجرب تعیین کنید. آنها به نگرانی های شما گوش می دهند و بر اساس دانش و تخصص خود بازخورد صادقانه ارائه می دهند. بهترین قسمت این اقدامات؟ همه خدمات کاملا رایگان است!

با استفاده از این سرویس، نیازی به نگرانی در مورد یافتن یک وکیل خوب در نزدیکی یا پرداخت هزینه های گران قیمت برای خدمات ارائه شده وجود ندارد. شما به راحتی می توانید مشاوره حقوقی مورد نیاز خود را از هر کجا و در هر زمان و بدون خروج از خانه دریافت کنید.

اگر با هر نوع مشکل حقوقی روبرو هستید، در جستجوی یک مشاور حقوقی رایگان از طریق مشاوره تلفنی تردید نکنید – این واقعاً می تواند در حل و فصل مؤثر پرونده شما تفاوت ایجاد کند!

برای دریافت هرگونه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه میتوانید با وکلای متخصص مجموعه تهران وکیل تماس بگیرید. مشورت با وکلای متخصص، در هر زمینه ای (اعم از وکیل طلاق توافقی ) در مجموعه ما نیاز به مراجعه حضوری، صرف هزینه های هنگفت ندارد و شما از تمامی نقاط ایران میتوانید با مشاورین مجموعه تهران وکیل در تماس باشید تا از تجربیات و دانش افراد مجرب بهره‌مند شوید.

برای دریافت مشاوره حقوقی توسط کارشناسان حقوقی به صفحه مربوطه مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *