تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب درباره شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه توضیح داده شده است و در صورت هرگونه پرسش می توانید با مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه تماس حاصل فرمایید و همچنین امکان مشاوره حقوقی از طریق واتساپ نیز وجود دارد.

 

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییهشماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه در چه صورتی استفاده می شود؟

شما برای پیدا کردن پاسخ مشکلات و نیاز های حقوقی خود می توانید با گرفتن وکیل رایگان قوه قضاییه تمام سوالات خود را از مشاورین متخصص بپرسید.

این افراد با صبر و حوصله به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد و در نتیجه یکی از بهترین و قابل دسترس ترین روش ها برای تمامی افراد در اقصی نقاط کشور می باشد.

افراد به دلایل مختلفی ممکن است به دنبال شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه باشند که یکی از آنها داشتن مشکلات در زمینه پرونده مالی است.
به دلیل این که امکان دارد برای این اشخاص سوالات بسیار زیادی به وجود آید می توانند با گرفتن این شماره به راحتی مشکلات خود را حل کنند.

مشاوران حقوقی قوه قضاییه سایت ما با تخصصی که در این زمینه دارند می توانند به شما کمک کنند و در نتیجه تمام اشخاص در بیشتر نقاط کشور بدون هیچگونه نگرانی می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

با گرفتن شماره تلفن مربوطه می‌توانند با آنها در ارتباط باشند و مشکلات خود را به راحتی بیان کنند و بعد از آن طبق مشکلات اشخاص وکیل از راه قانونی و با ارتباط داشتن با انواع دادگاه و دادسرا می توانند پرونده آن ها را پیگیری کند.

اگر شما هم جز کسانی هستید که به این مشکلات برخوردید و به هر دلایلی پرونده شما در دادگاه مورد نظر مورد بررسی قرار می گیرد می توانید به صورت رایگان با شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه از روند پرونده خود آگاهی پیدا کنید.

در نتیجه بهترین گزینه برای افرادی می باشد که در کلانشهر زندگی می کنند و برای آنها مراجعه حضوری به دادسرا سخت می باشد و هم چنین از نظر زمان نیز برای آنها مقرون صرفه و اقتصادی تر خواهد بود و یا کسانی که در شهر های کوچک به مشاوران متخصص دسترسی ندارند.

خدمات شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

مشاوران حقوقی قوه قضاییه در سایت ما دارای خدمات بسیار خاصی می باشد که آنها را متمایز نموده است و همین امر باعث شده است که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که کارهای حقوقی خود را به این روش انجام دهند.

این مشاوره ها به صورت شبانه روز در حال فعالیت و پاسخگویی به سوالات اشخاص می باشند که از خدمات بسیار خوب آن ها به شمار می‌آید.

همان گونه که در ابتدای متن اشاره شد کاملا رایگان بوده و اشخاص بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای می‌توانند مشکلات خود را با مشاوران خبره  در میان بگذارند.
در نتیجه بهترین همکاری لازم را در زمینه مشاوره حقوقی را انجام دهند.

یکی دیگر از خدمات مشاوران حقوقی رایگان قوه قضاییه  این است که بیشتر افرادی که دسترسی آسان به مشاور حقوقی ندارند و در نقاط بسیار دور از شهر زندگی می‌کنند با گرفتن شماره تلفن می‌توانند از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

با توجه به اینکه مشاوره حقوقی به صورت آنلاین نیز وجود دارد شما می توانید با رفتن به سایت معتبر و سرشناس تمام سوالات خود را از مشاوران آن پرسیده و این مشاوران نیز موظف هستندکه بدون هیچ گونه قید و شرط به تمام سوالات شما در هر زمان پاسخ دهند.

در نتیجه از نظر زمانی مهم نیست که شما در چه ساعتی از روز با آنها تماس حاصل فرمایید که از خدمات رسانی خوب آنهاست.

افرادی که از نظر توان مالی مشکلاتی دارند و همیشه به دلیل مسائل مالی کمتر به مشکلات پرونده خود می پردازند ما در اینجا به آن ها استفاده از مشاوره رایگان را توصیه می کنیم که با داشتن شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی به مشکلات خود بپردازند و به راحتی روند پرونده خود رامورد بررسی قرار دهند که این روش باعث می شود که راندمان کار آن ها نیز بالاتر رود و  نتیجه مطلوبی را به دست آورند.

آیا به دنبال شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه می باشید؟ چه مشکلات و مسائلی باعث شده است که نیازمند مشاوره حقوقی در مسائل مربوط به قوه قضاییه باشید؟

بسیاری از مردم هستند که به دنبال شماره تلفن برای مشاوره حقوقی می باشند تا با پرسیدن سوالات خود در مورد پرونده های حقوقی و مشکلات و مسائل کیفری بتوانند پاسخ مناسبی را در ارتباط با این سوالات به منظور حل مشکلات خود دریافت کنند.

در صورتی که شما هم به دنبال شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه می باشید می توانید با ما در موسسه حقوقی و ثبتی تهران وکیل تماس بگیرید تا ضمن ارائه راهنمایی های لازم امکان مشاوره با متخصصان مشاوره در مسائل حقوقی و کیفری مربوط به قوه قضائیه را برای شما فراهم کنیم.

به طور حتم موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن تعداد زیادی وکیل پایه یک دادگستری که در دادسراها و دادگاه های کلان شهر تهران در حال پیگیری پرونده های قضایی و وکالت در این گونه دعاوی هستند امکان پاسخگویی به سوالات شما را خواهد داشت.

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه در تهران

در صورتی که در تهران در حال زندگی هستید و یا این که در یکی از دادسراها و دادگاه های تهران بنا به دلایل خاص پرونده ای برای رسیدگی داشته باشید، به احتمال زیاد نیاز دارید تا با تماس با شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه آگاهی بیشتری در مورد روند رسیدگی به این پرونده ها کسب کنید.

در این صورت همان طور که اشاره کردیم با توجه به این که موسسه تهران وکیل در کلان شهر تهران قرار دارد، می توانید در صورت نیاز به تماس با شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه با کارشناسان ما در موسسه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که این مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی در هر زمان که نیاز داشته باشید توسط همکاران ما در موسسه تهران وکیل در اختیار شما و شهروندانی که نیاز به شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه دارند قرار خواهد گرفت. در این راستا در حد امکان همکاری های لازم برای دریافت این خدمات توسط بهترین مشاوران حقوقی در تهران با شما به عمل خواهد آمد.

2شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

ما در بخش قبل اشاره ای به ارائه خدمات برتر در زمینه مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی توسط موسسه تهران وکیل به مردم در شهر تهران کردیم. اما ممکن است در صورتی که در تهران نباشید (و در یکی دیگر از شهرهای کشور نیاز به شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه داشته باشید)، این سوال برای شما وجود داشته باشد که چگونه می توان از این مشاوره ها بهره مند شد و چگونه می توان اطلاعات کافی در ارتباط با مشکلات و مسائل حقوقی خود کسب نمود؟

امکان دارد مردم در نقاط دور افتاده کشور (در هر بخشی از ایران که در حال زندگی هستند)، نیاز به مشاوره حقوقی آنلاین فوری داشته باشند، و به دنبال یک مرکز معتبر که ارائه دهنده این خدمات باشد بگردند، در این صورت به طور حتم یافتن پیدا کردن شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه برای آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

خوشبختانه با استفاده از ابزارهای ارتباطی مدرن مانند واتساپ و همچنین امکان برقراری تماس تلفنی با شماره های ثابت و همراه کلیه هم وطنان می توانند در هر جای ایران که باشند در صورت نیاز به شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه از خدمات ارزنده ای برخوردار شوند که توسط موسسه در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییهشماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و صنعتی کشور است که دارای چندین دادسرای عمومی و انقلاب می باشد و پرونده های زیادی در این محاکم در دست بررسی است (اکه پس از تهران شاید بیشترین پرونده ها در کشور را به خود اختصاص داده باشد).

به همین دلیل است که بسیاری از مردم در این شهر بزرگ به دنبال شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه اصفهان هستند تا بتوانند از انواع مشاوره حقوقی آنلاین فوری بهره مند شوند. در صورتی که شما هم در شهر اصفهان به دنبال خدمات مشاوره آنلاین می باشید می توانید از راه دور با شبکه های اجتماعی یا تماس با شماره تلفن از خدمات ما در موسسه حقوقی تهران وکیل استفاده کنید (که همان طور که گفته شد در اختیار سایر مردم در هر جای کشور که در حال زندگی هستند قرار خواهد گرفت).

لازم به ذکر است که در صورتی که به دنبال شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه باشید و نیازمند مشاوره یا خدمات قضایی دیگر باشید، با تماس با کارشناسان ما دید بسیار بهتری در مورد این مسائل برخوردار خواهید شد.

همچنین در صورت نیاز سعی خواهیم کرد تا بهترین وکیل را برای مشاوره و قبول وکالت در پرونده به شما معرفی کنیم. البته خدمات تخصصی وکلا و قبول پیگیری و وکالت پرونده با هزینه همراه خواهد بود که به طور حتم شهروندان محترم از این موضوع آگاهی کامل دارند.

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییهشماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه مشهد

مشهد یکی دیگر از قطب های فرهنگی و اقتصادی کشور است که با توجه به جمعیت بالای خود نیازمند رسیدگی به انواع دعاوی حقوقی و کیفری می باشد که بین مردم وجود دارد (و باید با مراجعه به محاکم قضایی حل و فصل شوند).

در صورتی که شما در این شهر به دنبال شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه مشهد هستید تا با استفاده از مشاوره های قضایی موفق به حل و فصل پرونده های خود در محاکم قضایی و صدور رای مطلوب شوید، می توانید با استفاده از کانال های ارتباطی آنلاین از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین فوری که در موسسه حقوقی تهران وکیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت بهره مند شوید.

به طور حتم استفاده از این خدمات خواهد توانست به شما کمک کند تا در هر جای مشهد که باشید بهتر در مورد دادن وکالت در پرونده خود و یا تنظیم شکایت یا دادخواست تصمیم بگیرید و هر گونه سوال یا مشکل دیگری که دارید را با کارشناسان ما در موسسه در میان بگذارید تا پاسخ آن را به صورت آنلاین و در کمترین زمان در اختیار شما قرار دهند.

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییهشماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

حال که اشاره ای به امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی انلاین فوری به کسانی که در تهران ، اصفهان و مشهد نیاز به پیدا کردن شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه برای طرح سوالات و مشکلات خود هستند کردیم، بهتر است که این نکته نیز اشاره کرده و باز هم تاکید کنیم که در موسسه تهران وکیل محدودیت زمانی برای ارائه خدمات مشاوره ای وجود ندارد.

به همین دلیل هم وطنان محترم می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی موسسه استفاده کنند و به این منظور با استفاده از تلفن همراه خود و ارسال پیام در چت در اسرع وقت پاسخ پیام ها و سوالات حقوقی خود را دریافت کنند.

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

امیدواریم این خدمات بتواند به کسانی که در هر جایی از کشورمان ایران به دنبال شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه برای تماس فوری و مشاوره حقوقی هستند کمک کند تا هر چه زودتر به هدف خود در حل مشکلات حقوقی و کیفری پس از ارتباط با کارشناسان حقوقی دست پیدا کنند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقی می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان این موسسه بهره مند شوید و در صورت تمایل می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

برای دریافت مشاوره حقوقی توسط کارشناسان حقوقی به صفحه مربوطه مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

14 دیدگاه

  • با سلام
    بنده اپارتمانی داشتم که چند سال خالی بوده الان که مراجعه کردم متوجه شدم موتور کولر سرقت شده که گفتند سرایدار قبلی همه موتور کولرها رو دزدیده و گفتند هیچ ضامن و چک و سفته ای هم نداشته! و مجبور به خرید موتور نو شدم . میخواهم بدانم ایا هیئت مدیره ساختمان نباید خسارتم را جبران کنند و اگر بلی روندش به چه صورت است؟

    • سلام بزرگوار وقتتون بخیر آیا هیئت مدیره ساختمان ضامن سارق بوده؟اگر جواب این سوال منفی است پس رابطه ای بین جرمی که سرایدار مرتکب شده با هیئت مدیره وجود ندارد.

  • با سلام. پدر بنده که فوت نموده دارای دو همسر بوده و همسر اول ایشان فوت کرده و مادر بنده و بنده که با وراث همسر اول بابت ارثیه پدری اختلافاتی داشتیم دادخواست تقسیم ترکه دادیم. 2 قطعه زمین که دارای اختلافاتی بین وراث بوده دادگاه به نفع کل وراث رای صادر کرده که باید تقسیم بشه چون در زمان مقرر که دادگاه تعیین کرده سندی را نیاوردند.و حتی به دادگاه بدوی و تجدید نظر هم بابت زمین ادعایی خود سندرا رو کردند و اعتراض زدند که بازم رد شده.حالا بعد از رای قطعی دادگاه بدوی و تجدید نظر با ارائه سند دستی که معلوم نیست امضای پدرم هست یا نه وشهادت فرزندان اول خود دوباره دادخواست اثبات مالکیت داده اند.
    با این اوصاف که در سندادعایی انها زمینشان وصل به زمین 200 متری بنده نوشته شده در صورتی که سندی که بنده در همان تاریخ به عنوان خریداری دارم 400 متری است با دستخط و امضای پدرم و مهر شورای شهر بوده که در دادگاه بدوی و تجدید نظر سند بنده اثبات شده و همگس انها نیز سند بنده را قبول داشتند.چگونه میشود پدرم در یک تاریخ سندی را با دستخط خودش و مهر شورا به مساحت 400 متر به عنوان فروش بهم بدهد و در سند انها قید کند زمینشان وصل به 200 متری بنده بوده و فقط امضای پدرم در زیر برگه است که معلوم نیست امضای خودش است.ایا میتوانند دوباره با اینکه سندشان در تقسیم ترکه رد شده دوباره اثبات مالکیت بدهند .در صورتی که نوشتار سند انها نیز مورد دارد ؟
    با تشکر

    • سلام وقتتون بخیر سند شما که مالکیتش ثابت شده و برای ادعایی جدید که مطرح کردن شما حتما درخواست کارشناسی بدین تا اصل بودن نوشته احراز شود.

  • با سلام .اگر ملکی فروخته شود و تحویل خریدار گردد.و مالک یکماه بعد ملک را دررهن بانک بگذارد..و چند روز بعد مبایعه فسخ شود تکلیف سند رهنی چی میشود ایا اعیبار دارد یا نه

  • باسلام و احترام پدرم در قید حیات است منزل مسکونی خود رادر قالب یک خط عادی باثمن مشخص و دادن وکالت بلاعزل به من در سال 1386 فروخته ودر سال 1399 در بنگاه باهمان ثمن سال 1386 مبایعه نامه تنظیم نموده و مبایعه نامه کد رهگیری دارد و شاهد نیز دارد و نحوه پرداخت ثمن نقدا و مبلغ سی میلیون تومان است ودر مبایعه نامه نوشته نقدا دریافت کردم آیا بعد فوت پدرم سایر فرزندان میتوانند درخواست ملک فروخته شده فوق رابکنند.

    • سلام وقتتون بخیر باتوجه به اینکه مبایعه نامه کدرهگیری دارد و بیع اتفاق افتاده و شرایط آن تحقق یافته بعد از فوت پدرتون باقی فرزندان نمیتوانند ادعایی داشته باشند ولی برای پیشگیری از هر اتفاقی انتقال مالکیت را در دفتر اسنادرسمی در قالب سند رسمی انجام بدهید.

  • با سلام.در آپارتمان دو همسایه داشتم که مزاحمم می‌شدند.چون مدرک و شاهد نداشتم ناچارا آنجا را فروخته و به منزل مادرم رفتم. بعد از مدتی متوجه شدم به هرطرف میروم عده ای دنبالم هستند.حتی وقتی وارد خیابان کاملا خلوت میشدم ناگهان موتوری و ماشین از همه جهت وارد آن خیابان میشد. هر زمان که از منزل خارج شوم با نوجوانانی روبرو میشوم که اصلا ساکن خیابان ما نیستند حتی ۷ صبح یا ۳ عصر.موتوریها از کنارم که رد می‌شوند برایم آواز میخونند.هر چه حجابم را پوشیده تر کردم تاثیری در این رفتارها نداشت. واضح است همسایه قبلی برایم تهمتی ساخته اند و آنرا از طریق واتساپ پخش کرده اند. حتی نمی‌دانم چه تهمتی!! اما شواهد اینطور نشان می‌دهد. آیا میتوانید مرا راهنمایی کنید تا خصوصی پیام بدهم؟

    • سلام وقتتون بخیر متاسفانه تا زمانی که مدرکی نداشته باشید برای نر اکاذیب نمیتونید در مراجع کیفری اقدامی انجام دهید.

  • با سلام.بهمن سال ۹۸ یک آپارتمان پیش فروش خریدیم و برای مهر۹۹ قرار بود کلید رو تحویل بگیریم. اما فروشنده هر ماه مهلت میخواست و میگفت که بخاطر کرونا کار تعطیل شده تا اینکه بهار سال بعد ایشون فوت کردن. بعد از انحصار وراثت، خانومشون کارهارو به عهده گرفت و اونم هربار مهلت تحویل رو عقب میندازه. حالا هم که مدعی شده پولی که نوشته شده موقع تحویل سند پرداخت بشه رو باید بدیم تا به ما کلید رو تحویل بده و در ضمن گفتن که از ما امضا میگیرن تا حقی برای شکایت ازشون و حقی برای دریافت هزینه دیرکرد نداشته باشیم. و همچنین ادعا دارن که شخصی که ما باهاش قرارداد داریم فوت کردن و ایشون هیچ وظیفه ای ندارن تا کارهارو انجام بدن. خانواده من نگران هستن که اگر شکایت کنیم کار به دادگاه بکشه مدت زمان طولانی باید درگیر باشیم و اطرافیان هم میگن که دادگها حق رو به خانوم میدن. ممنون میشم راهنمای کنین

    • سلام وقتتون بخیر خیر به این صورت که اقوام راهنماییتون کردن نیست و در شرایطی شما حتی میتونید اجرت المثل ایام تصرف ایشون رو هم دریافت کنید. برای بررسی دقیقتر پروندتون لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

  • سسلام ماشینی خریداری کرده ام من نفر پنجم هستم دو سال این ماشین معامله میشده و پلاک به نام شخص اولی هست مراجعه میکردیم تعویض پلاک کن پ گو ش انداخت نفر اول که با دومی معامله کرده نفر دومی و حتی اون بنگاهی که در اون معامله شده فراری شدن ایشون سو استفاده کرده و الان میگه ماشینم بنکاه امانت بوده حالا ماشین در شهرستان ایشون اومده از مشهد به طلبکاراش گقته این ماشین توقیف کنن
    برگه سبز خودرو بیمه اینا دست نفر پنجمی شاهد هم هست که اقا کقته میام تعویض پلاک حالا اثبات مالکیت میشه ذر همون شهرستان داد و اعتراض ثالث اجرایی و درخواست توقیف عملیات اجرایی در مشهد جدا داد؟؟؟؟
    ایا اعتراض ثالپ اجرایی بدیم و توقیف بخوایم ایا نیاز یه پرداخت همون خسارت به دادگستری داره یا نه؟؟؟

    • سلام وقتتون بخیر بله اعتراض ثالث میشه انجام داد ولی نیاز به بررسی موارد دیگری هست لطفا با شمار های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *