تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع مشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به وکیل رایگان قوه قضاییه از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

مشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانهمشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانه

امروزه اهمیت و لزوم بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی و مشورت با وکیل مجرب و متخصص بر کسی پوشیده نیست. امروزه همه ی ما در طول زندگی خود ممکن است با مسائل و چالش های مختلف حقوقی مواجه شویم و نیازمند مشاوره حقوقی باشیم.

امروزه شیوه های مختلفی در راستای ارائه ی خدمات مختلف حقوقی با هدف تسهیل دسترسی عموم به مشاوره حقوقی در نظر گرفته شده است. برای مثال می توان به انواع خدمات مشاوره قوه قضاییه ، وجود نهاد های مختلف وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و… را اشاره کرد که به صورت رایگان و به منظور ایجاد فرصت برابر برای دسترسی همگان به خدمات حقوقی توسط قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری در نظر گرفته شده است.

اگر چه فرصت بهره گیری از مشاوره حقوقی توسط قوه قضاییه از طریق تماس با کارشناسان و مشاوران حقوقی مجرب فراهم آمده است اما لازم است خدمات حقوقی توسط موسسات حقوقی نیز با جدیت و دسترسی آسان تر فراهم آید. به همین جهت غالب موسسات حقوقی معتبر با در اختیار داشتن امکانات لازم شرایط لازم را برای دریافت مشاوره با وکلای قوه قضاییه و وکلای کانون وکلای دادگستری را فراهم آورده اند.

در این نوشتار قصد داریم شما را با شرایط بهره مندی از مشاوره قوه قضاییه و مزایای مشورت با یک وکیل و کارشناس مجرب حقوقی به صورت مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه  بیشتر آشنا کنیم.

اهمیت مشاوره حقوقی

بهره گیری از مشاوره حقوقی پیش از بحرانی شدن مسائل حقوقی می تواند بسیار کلیدی و موثر باشد. از آن جا که پیگیری دعاوی و پرونده های مختلف اعم از حقوقی و کیفری نیازمند آشنایی با رویه ی خاص دادگاه ها و تشریفات دادرسی است مشورت با یک وکیل مجرب می تواند بسیار کارساز باشد.

در نگاه اول شاید این طور به نظر برسد که پیگیری دعاوی توسط خود فرد به لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر باشد و غالبا اشخاص به دلیل حق الوکاله بالا و هزینه ی خدمات مشاوره حقوقی از مراجعه به وکیل مجرب و استفاده از خدمات مختلف مشاوره حقوقی صرف نظر می کنند.

اما بسیار دیده شده است که پیگیری دعوا توسط خود افراد به جهت عدم آگاهی از روند دادرسی و عدم آشنایی با قوانین و مقررات مربوطه سیر بسیار طولانی تری داشته است و حتی ممکن است با وجود ذی حق بودن شخص به دلیل عدم ارائه ی ادله ی کافی و مستند محکوم شده است و چنین امری به معنای صرف هزینه ی مجدد دادرسی و بع کار گیری طرق شکایت از آرا مانند تجدید نظر خواهی، فرجام و… است.

 

مشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانهمشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانه

مشاوره قوه قضاییه

یکی از خدماتی که امروزه توسط قوه قضاییه با هدف دسترسی آسان به خدمات  مشاوره حقوقی در نظر گرفته شده است، خدمت مشاوره قوه قضاییه به صورت تلفنی با شماره ی ۱۲۹ است. از این طریق شما امکان برخورداری از مشاوره قوه قضاییه در تمام اوقات را خواهید داشت.

به طور کلی منظور از مشاوره قوه قضاییه مشورت با کارشناسان و وکلای مجرب قوه قضاییه و طرح مسائل و مشکلات حقوقی و کیفری با آن ها می باشد. اگر چه قوه قضاییه به شیوه های مختلف و با هدف دسترسی آسان مردم به خدمات مشاوره حقوقی و مشورت با وکیل مجرب مشاوره قوه قضاییه در نظر گرفته است، اما لازم است این قبیل خدمات حقوقی به صورت جدی تر توسط موسسات حقوقی معتبر نیز دنبال شود.

در این راستا موسسه ی حقوقی تهران وکیل با ارائه ی خدمات مختلف حقوقی امکان مشاوره با وکیل مجرب پایه یک دادگستری و وکیل قوه قضاییه متخصص را فراهم آورده است و بدین ترتیب امکان مشاوره قوه قضاییه و مشاوره وکالت دادگستری در تخصص های مختلف حقوقی به شیوه های حضوری، تلفنی و آنلاین وجود دارد.

مزایای استفاده از مشاوره قوه قضاییه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در بررسی رزومه و سوابق کاری وکیل مجرب با عبارت وکیل پایه یک دادگستری یا وکیل پایه یک قوه قضاییه مواجه شوید و برای شما سوال شود که چه تفاوتی میان این دو دسته از وکلا وجود دارد؟

به طور کلی طی مراحل علمی و عملی لازم برای اخذ پروانه وکالت از طریق قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری دنبال می شود. بنابراین وکیل پایه یک قوه قضاییه وکیل مجربی است که پس از طی مراحل علمی لازم و گذراندن آزمون وکالت به حیطه ی تخصصی وکالت ورود پیدا کرده است و وکیل پایه یک دادگستری وکیل مجربی است که پس از طی مراحل علمی و عملی لازم از کانون وکلای دادگستری پروانه وکالت اخذ کرده است.

بنابراین به لحاظ پیگیری دعوا و مشورت با وکیل تفاوت چندانی میان وکیل قوه قضاییه و وکیل پایه یک دادگستری وجود ندارد و آن چه حائز اهمیت است توان علمی و تخصص و مهارت وکیل مجرب است.

بدین ترتیب در مشاوره قوه قضاییه شما با یک وکیل پایه یک قوه قضاییه مواجه هستید. استفاده از مشاوره قوه قضاییه  در مواجهه با چالش ها و مسائل حقوقی مختلف می تواند بسیار موثر باشد. برای مثال در تنظیم یک قرارداد استفاده از مشاوره قوه قضاییه می تواند شما را از چالش ها و اختلافات بعدی در قرارداد و صرف هزینه ی بسیار دادرسی  دور نگه دارد.

مشاوره قوه قضاییه پیش از طرح دعوا شما را با نحوه ی تقدیم دادخواست حقوقی یا شکواییه به مرجع صالح قضایی آشنا خواهد کرد و طبیعتا ارائه ی یک دادخواست بی نقص و کامل به عنوان اولین مرحله ی طرح دعوا می تواند در پیروزی پرونده شما در آینده بسیار موثر واقع شود.

مشاوره قوه قضاییه در حین دادرسی و در مواجهه با تنگناهای دادرسی می تواند بسیار کلیدی باشد. برای مثال در پرونده های خانوادگی مانند طلاق که زوجین در وضعیت بحرانی به سر می برند، یک وکیل مجرب به عنوان مشاور امین و دلسوز زوجین در حل مسائل حقوقی و خروج از بن بست های دادرسی می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد.

مشاوره قوه قضاییه متخصص

مشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانهمشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانه

از آن جا که وکالت حیطه ای گسترده و کاملا تخصصی است پیگیری هر یک از دعاوی تخصصی توسط وکیل متخصص همان حوزه دنبال می شود. طبیعتا وکیلی که در دعاوی ملکی مانند خلع ید، تخلیه عین مستاجره و افراز و فروش ملک مشاع و… دارای مهارت و تخصص است نمی تواند در پرونده های کیفری مانند سرقت و کلاهبرداری و خیانت در امانت، تهدید و مزاحمت و… به صورت موفق عمل کند‌.

بنابراین توصیه ی ما این است که در هنگام بهره گیری از خدمات مشاوره قوه قضاییه به تخصص مشاور یا وکیل مجرب قوه قضاییه توجه کافی داشته باشید.

انواع مشاوره قوه قضاییه

به جهت دسترسی آسان تر به خدمات مشاوره حقوقی غالب موسسات حقوقی معتبر خدمات مشاوره حقوقی را به صورت های مختلف ارائه می دهند.

امروزه خدمات مشاوره قوه قضاییه به شیوه های مختلف حضوری، تلفنی و آنلاین انجام می شود. بسیاری از اشخاص مایل هستند به صورت حضوری از خدمات مشاوره قوه قضاییه و مشورت با وکیل مجرب بهره گیرند و بدین صورت راحتی بیشتری در طرح مسائل و مشکلات حقوقی خود با وکیل یا مشاور حقوقی متخصص دارند.

اما در مواردی ممکن است امکان دسترسی به وکیل مجرب وجود نداشته باشد یا شخص با یک مسئله ی فوری حقوقی مواجه شود.طبیعتا در چنین مواردی است که اهمیت انواع خدمات مشاوره قوه قضاییه به صورت تلفنی و مشاوره قوه قضاییه آنلاین مشخص می شود.

مشاوره قوه قضاییه آنلاین

خوشبختانه با وجود انواع خدمات اینترنتی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی امکان مشاوره قوه قضاییه آنلاین فراهم آمده است.

از طریق مشاوره قوه قضاییه آنلاین تهران وکیل بدون محدودیت زمانی و مکانی و به صورت ۲۴ ساعته امکان طرح مسائل و فوریت های حقوقی یا کیفری خود با وکیل مجرب قوه قضاییه را خواهید یافت.

امروزه خدمت مشاوره قوه قضاییه آنلاین در تخصص های مختلف حقوقی، ملکی، خانوادگی، کیفری، ثبتی، امور تنظیم قراردادها، امور حسبی و احوال شخصیه و… صورت می گیرد و به این ترتیب به لحاظ تخصص و مهارت وکیل مجرب نگرانی نخواهید داشت.

مشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانهمشاوره قوه قضاییه+تلفن+رایگان+سامانه

نتیجه گیری مشاوره قوه قضاییه

با گسترش روابط پیچیده انسانی در جامعه و طرح مسائل نوین حقوقی دیگر هیچ شک و شبهه ای در لزوم مشورت با وکیل مجرب و بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی وجود ندارد. در سیستم حقوقی کشور ما نیز با درک این مسئله سعی در ایجاد ظرفیت های مختلف جهت دسترسی آسان عموم افراد جامعه به خدمات حقوقی بوده است.

وجود انواع خدمات مشاوره قوه قضاییه، نهاد های قانونی وکیل معاضدتی و وکیل تسخیری گویای این امر جهت ایجاد فرصت برابر در بهره مندی از خدمات حقوقی می باشد اما لازم است این موضوع به صورت حرفه ای و تخصصی تر توسط موسسات حقوقی دنبال شود.

در مشاوره قوه قضاییه شما با یک وکیل مجرب قوه قضاییه مواجه هستید و امکان طرح مسائل و مشکلات حقوقی خود را با یک وکیل مجرب و متخصص خواهید یافت.

مشاوره قوه قضاییه امروزه به شیوه های مختلف حضوری، تلفنی و آنلاین انجام می شود و بدین ترتیب امکان استفاده از خدمات مشاوره ی حقوقی بدون محدودیت زمانی و مکانی را خواهید داشت.

موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از کادر مجرب وکلای قوه قضاییه و وکلای پایه یک دادگستری امکان دسترسی آسان به خدمات حقوقی مختلف را برای شما عزیزان فراهم آورده است.شما می توانید برای بهره مندی از انواع خدمات مشاوره قوه قضاییه با کارشناسان و مشاوران مجرب تهران وکیل در تماس باشید.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

  • سوءاستفاده از وکالت باطل شده
    سلام
    در سال ۱۳۸۶ از طریق کنسولگری فرانکفورت به برادرم یک وکالت کامل در رابطه با خانه پدری که در حال ساخت بود دادم و ایشان یک سال بعد همان وکالت را بطور کامل و بدون استثنا به دیگر برادرم تفويض کرده است .
    ایشان ۶ سال بعد با همان وکالت نامه تفویض شده اولیه یک باب آپارتمان مرا غیر قانونی به نام خودش کرده است.
    چطور امکان دارد با یک وکالت باطل شده خانه ای را به نام خود کرد
    حالا قانون در مورد این تخلف آشکار و برخورد با او و محضردار چه می گوید و من چگونه به حق خودبرسم.
    ممنون
    ماهرخ شربی

    • با عرض سلام. برای پیگیری پرونده تان باید از کمک وکیل بهره مند شوید. لطفا جهت توضیحات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *