تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاین

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع مشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاین پرداخته شده است. شما می توانید در صورت داشتن سوالات حقوقی در مورد بهترین وکیل تهران با ما تماس بگیرید.

با گسترش روابط میان اشخاص در جامعه ی مدرن امروزی، چالش ها و مسائل حقوقی نیز بیشتر شده است. امروزه کم تر کسی است که در طول زندگی خود با یک مسئله ی حقوقی مواجه نشده باشد. در حقیقت هر یک از اعمال ما از بدو تولد گرفته تا هنگام مرگ دارای یک اثر حقوقی خاص است. مشاوره وکیل با وجود پیچیده شدن روابط حقوقی امروزه یک ضرورت تلقی می شود. تخصصی شدن رشته ی حقوق و پرونده های حقوقی سبب شده است تا شاهد تخصص های مختلف حقوقی باشیم و لذا امروزه مشاوره وکیل توسط وکیل مجرب هر حوزه دنبال می شود. برای مثال می توان به مشاوره وکیل در حیطه های تخصصی چون دعاوی حقوقی، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری، امور حسبی، امور ثبتی و… اشاره کرد.

مشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاینمشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاین

مشاوره وکیل شاید در نگاه ابتدایی منحصر به موارد بحرانی و تنگنا های دادرسی باشد اما لازم است توجه داشته باشید برخورداری از خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل پیش از بروز یک واقعه ی ناگوار و از طریق مشاوره وکیل می تواند شما را از هر گونه چالش حقوقی در آینده دور نگه دارد.

از طریق مشاوره وکیل شما می توانید از زوایای قانونی و حقوقی مسئله ی مورد نظرتان آگاهی کامل پیدا کنید و در مواجهه با مسائل حقوقی بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنید. با توجه به اهمیت بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل  در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل و انواع آن در موسسه حقوقی تهران وکیل بیشتر آشنا کنیم.

اهمیت مشاوره وکیل

اگر بخواهیم در خصوص اهمیت مشاوره وکیل صحبت کنیم شاید استفاده از مثال کار تخصصی پزشکان در شناخت بیماری ها و معالجه ی بیماران مختلف مثالی ملموس و روشن باشد. دقیقا به همان نحو که استفاده از مشاوره پزشک و به کار بستن توصیه های او ضروری و حیاتی است استفاده از مشاوره وکیل  نیز می تواند مهم و حیاتی باشد.

همانطور که در هنگام مشاوره با پزشک به دنبال پزشک متخصص در زمینه ی بیماری خاص هستیم در بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل نیز به همین ترتیب بایستی به دنبال وکیل متخصص در حیطه ی مسئله یا پرونده ی حقوقی مان باشیم.

مشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاینمشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاین

در اهمیت مشاوره وکیل شاید اشاره به این نکته کافی باشد که در موارد بسیاری شاهد این مسئله هستیم که عدم استفاده از مشاوره وکیل و اقدام خودسرانه و بدون رجوع به افراد متخصص در زمینه های مختلف حقوقی سبب شده است که شخص با وجود ذی حقی به جهت عدم آشنایی با تشریفات و رویه ی دادگاه ها و مراجع مختلف قضایی از احقاق حقوق از دست رفته ی خود باز مانده است.

در بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل آن چه بسیار حائز اهمیت است رجوع به وکیل متخصص و کار بلد است. طبیعتا وکیل متخصص در امور ملکی از تجربه و مهارت لازم برای پیگیری دعاوی کیفری برخوردار نمی باشد و بالعکس وکیل متخصص در امور کیفری نمی تواند آن طور که باید و شاید به هدایت سایر پرونده های حقوقی اقدام نماید.

اگرچه شناخت حوزه های تخصصی وکالت خود امری تخصصی می باشد اما توجه به رزومه کاری وکیل و میزان موفقیت او در پیگیری دعاوی مربوط به پرونده ی شما می تواند معیار مناسبی برای انتخاب یک وکیل متخصص و مشاوره وکیل باشد.

تفاوت مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل

از آن جا که روز به روز شاهد نیاز بیشتر مردم به خدمات حقوقی مختلف هستیم. امروزه ارائه ی خدمات حقوقی به شیوه های مختلف با هدف دسترسی آسان تر مردم به خدمات مشاوره ی حقوقی و مشاوره وکیل انجام می گیرد. انجام امور حقوقی مختلف دیگر به شیوه ی سنتی دفاتر وکالت منحصر نیست بلکه امروزه موسسات حقوقی معتبر به ارائه ی انواع خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل اقدام می کنند.

خدمات مشاوره حقوقی با مشاوره وکیل کمی متفاوت است. در حقیقت در مشاوره حقوقی شما با یک کارشناس و متخصص حقوقی مواجه هستید که با کسب مهارت در طی چندین سال و آشنایی با قوانین و مقررات مربوطه می تواند شما را در هنگام مواجهه با مسائل و چالش های حقوقی مختلف یاری کند.

مشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاینمشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاین

اما مشاوره وکیل و خدمات وکالت دادگستری بسیار گسترده تر از وظایف یک مشاور حقوقی است. مشاوره وکیل این امکان را به شما می بخشد تا به طرح و پیگیری پرونده تان اعم از حقوقی یا کیفری توسط یک وکیل مجرب اقدام کنید. در حقیقت یک وکیل مجرب از اولین قدم برای طرح پرونده ی شما در دادگاه تا اخرین مرحله یعنی صدور رای دادگاه و حسب مورد اعمال طرق اعتراضی مختلف به رای مانند تجدید نظر خواهی، فرجام، اعاده دادرسی، اعتراض ثالث، ورود ثالث و… همراه شما باشد.

بنابراین همانطور که ملاحظه می شود خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره با وکیل به یکدیگر متفاوت هستند و به کار گیری هر یک در جای خود می تواند بسیار موثر و کلیدی باشد. در این راستا موسسه ی حقوقی تهران وکیل با ارائه ی انواع خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل می تواند پاسخگوی مسائل و چالش های حقوقی شما در هر ساعت از شبانه روز باشد.

بهترین مشاوره وکیل

برای بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل آنچه بسیار اهمیت دارد جست و جو و انتخاب بهترین مشاوره وکیل است.

بسیار ملاحظه می شود که اشخاص مختلف برای انتخاب وکیل و مشاوره وکیل به سن یا جنسیت وکیل اهمیت می دهند. تصور عموم آن است که طبیعتا وکیلی که سن بالاتری داشته باشد از تجربه و مهارت لازم برخوردار است و بهتر می تواند به هدایت و پیگیری دعاوی مختلف بپردازد یا ممکن است تصور غالب آن باشد که وکلای مرد از عهده پیگیری دعاوی مهم به خصوص دعاوی کیفری بهتر از وکلای خانم بر می آیند.اگر چنین تصوری دارید بهتر است این تصور ناصحیح را کاملا کنار بگذارید!

در حقیقت آن چه در انتخاب وکیل و بهترین مشاوره وکیل اهمیت دارد تخصص و دانش علمی و عملی وکیل مجرب است چه بسا وکلای جوانی که به سبب تخصص و مهارت بیشتر پیگیری دعاوی مختلف را به نحو احسن به انجام می رسانند. 

در بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل و انتخاب وکیل مجرب، لازم است رزومه ی کاری وکیل و سوابق او را با دقت بررسی کنید. توجه به این نکته که وکیل انتخابی دارای پروانه وکالت دادگستری است یا کارآموز وکالت است یا یک کارشناس حقوقی است نکته ی بسیار مهمی است.

خوشبختانه امروزه با گسترش خدمات الکترونیک و بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل آنلاین امکان بررسی رزومه کاری وکلا و کارشناسان حقوقی در سایت موسسه حقوقی تهران وکیل وجود دارد و شما با مراجعه به پروفایل هر وکیل و مشاور حقوقی و بررسی سوابق کاری وکیل مجرب می توانید، وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید و از خدمات مشاوره وکیل بهره مند شوید.

مشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاینمشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاین

مشاوره وکیل متخصص

در استفاده از خدمات مشاوره وکیل لازم است از تخصص وکیل در حیطه ی پرونده و مسئله ی حقوقی مد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

با گسترش دعاوی و پرونده های مختلف، ایجاد مراجع اختصاصی قضایی مختلف طبق قانون رسیدگی به هر پرونده ی حقوقی باید به وکیل مجرب همان حوزه سپرده شود.

بدین ترتیب لازم است پیگیری دعاوی حقوقی خود مانند انواع دعاوی وصول مطالبات به خصوص مطالبه ی وجه چک یا سفته، دعاوی ملکی مهم مانند دعوای خلع ید، تخلیه ید از عین مستاجره، دعوای تصرف عدوانی، ممانعت از حق، مزاحمت، افراز و فروش ملک مشاع، مطالبه ی مال الاجاره، دعاوی انتقال حق کسب و پیشه و تجارت و سرقفلی در املاک تجاری و… را از وکیل حقوقی متخصص و ازطریق مشاوره وکیل حقوقی بخواهید.

برای آشنایی با نحوه ی طرح شکایت و شکواییه کیفری نزد دادسرا و روند رسیدگی پرونده های کیفری در مراجع مختلف کیفری مانند دادگاه کیفری یک و دو، دادگاه انقلاب، دادگاه تجدید نظر استان و… می توانید از طریق مشاوره وکیل و انتخاب وکیل کیفری مجرب اقدام نمایید. پرونده های کیفری آن دسته از دعاوی و مسائل حقوقی هستند که در ارتباط با مسائل مختلف جرم و مجازات ها و نحوه ی اعمال نهاد های تخفیف دهنده یا تشدید کننده ی مجازات می باشند.

از جمله پرونده های تخصصی کیفری که در تخصص وکیل کیفری مجرب قرار دارد می توان به پرونده های قتل، ضرب و جرح، روابط نامشروع، تجاوز به عنف، فحاشی، توهین، افترا، تهدید و مزاحمت، صدور چک پرداخت نشدنی یا بلامحل، خیانت در امانت، اختلاس، فروش مال غیر، کلاهبرداری و… اشاره کرد.

برای پیگیری دعاوی خانوادگی و نحوه ی طرح دعوا در دادگاه خانواده لازم است مشاوره وکیل خانواده مجرب را انتخاب کنید. وکیل خانواده با سال ها تجربه ی پیگیری دعاوی در دادگاه خانواده و اشراف به قوانین و مقررات حقوق خانواده می تواند در حل مشکلات و مسائل خانوادگی شما مشاور امین ک دلسوز شما باشد و شما را از چالش های حقوقی در حیطه ی دعاوی خانوادگی با تصمیم صحیح خارج سازد. برای بهره گیری از مشاوره وکیل خانواده لازم است به رزومه کاری وکیل توجه کافی داشته باشید.

مشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاینمشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاین

از جمله پرونده های مهم مرتبط با حقوق خانواده می توان به دعاوی طلاق، تمکین و نشوز، مطالبه ی مهریه، مطالبه ی نفقه، مطالبه ی اجرت المثل ایام زوجیت، مسئله ی حضانت فرزندان، صدور حکم رشد، اهدای جنین و… اشاره کرد.

هدایت انواع پرونده های مرتبط با امور حسبی و احوال شخصیه مانند نحوه ی صدور گواهی انحصار وراثت، مراحل لازم برای تحریر ترکه، مهر و موم ترکه، تعیین سهم الارث هر یک از ورثه، تقسیم ترکه، نصب امین برای محجور توسط دادگاه و… در تخصص وکیل متخصص در امور حسبی قرار دارد. بنابراین اگر در خصوص مسائل ارث و میراث دچار مشکل حقوقی شده اید می توانید از مشاوره وکیل متخصص در امور حسبی موسسه حقوقی تهران وکیل بهره بگیرید.

دعاوی مرتبط با حقوق کارگر و کارفرما و نحوه ی مطالبه ی حقوق و مزایا از کارفرما یا مطالبه ی خسارت از کارگر توسط کارفرما و… را می توانید از وکیل متخصص در حقوق کار بخواهید. از آن جا که مراجع رسیدگی کننده به دعاوی کار از جمله مراجع استثنایی و اختصاصی هستند لذا مشاوره وکیل متخصص در دعاوی کارگر و کارفرما می تواند در جهت آگاهی از نحوه ی طرح دعوا بسیار موثر واقع شود.

اگر قصد طرح شکایت علیه موسسات و دستگاه های دولتی مانند شهرداری را دارید می توانید از طریق مشاوره وکیل دیوان عدالت اداری اقدام نمایید. دیوان عدالت اداری یکی از مراجع تخصصی و عالی اداری جهت طرح شکایات مردم علیه دولت و دستگاه های دولتی می باشد. از آن جا که این مرجع از مراجع عالی اداری است رسیدگی پرونده در آن تشریفات خاص قانونی خود را دارد و با رسیدگی پرونده در سایر مراجع حقوقی تفاوت دارد. لذا لازم است پیش از طرح شکایت در دیوان عدالت اداری از طریق مشاوره وکیل دیوان عدالت اداری از زوایای قانونی و حقوقی طرح شکایت خود آگاهی پیدا کنید.

تعرفه مشاوره وکیل

میزان تعرفه مشاوره وکیل با توجه به نوع مشاوره و خدمت حقوقی می تواند بسیار متفاوت و متغیر باشد. طبیعتا بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل ممکن است شما را متحمل هزینه کند اما توجه داشته باشید که صرف این هزینه شما را از صرف وقت بسیار برای مراجعه به دادگاه و مراجع قضایی مختلف دور نگه می دارد.

در مواردی به جهت عدم آگاهی اشخاص در نحوه ی پیگیری دعوا و عدم استفاده از خدمت مشاوره وکیل  دعوا در دادگاه با شکست مواجه شده است و چنین مسئله ای به معنای طرح مجدد دعوا و صرف هزینه مجدد دادرسی و اطاله ی دادرسی می باشد در حالی که سپردن دعوا از همان ابتدا به وکیل مجرب و استفاده از مشاوره وکیل هزینه ی کم تری در بر داشت و پرونده به صورت موفقیت آمیز و تخصصی دنبال می شد.

توجه داشته باشید که در بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل، بهترین وکیل و مشاور حقوقی شخصی است که در درجه ی اول موفقیت شما و خروج از چالش حقوقی برای او اهمیت داشته باشد و شما را در میزان حق الوکاله به چالش نکشد.

انواع مشاوره وکیل

با افزایش موسسات حقوقی ارائه ی خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل به صورت های مختلف قابل ارائه است. موسسه حقوقی تهران وکیل با هدف دسترسی آسان عموم افراد جامعه به خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل شیوه های مختلفی را مانند مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره وکیل آنلاین را در نظر گرفته است‌.

اگرچه مشاوره وکیل به صورت حضوری از گذشته تا به امروز بسیار مورد توجه است و در واقع بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی به صورت حضوری از این جهت که وکیل و موکل به صورت رو در رو با یکدیگر در رابطه با زوایای قانونی و حقوقی مسائل و پرونده های حقوقی مختلف صحبت می کنند، می تواند بسیار مفید فایده باشد اما از آن جا که در همه ی اوقات امکان دسترسی به وکیل و مشاوره وکیل وجود ندارد لذا بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل به شیوه ی تلفنی و مشاوره وکیل آنلاین می تواند بسیار کارساز باشد.

مزایای مشاوره وکیل به شیوه تلفنی

مشاوره وکیل به شیوه تلفنی این مزیت را دارد که بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان مشورت با وکیل مجرب را خواهید داشت‌.

استفاده از مشاوره وکیل به صورت تلفنی برای افرادی که به دلیل مشغله ی فراوان امکان ملاقات حضوری با وکیل مجرب را ندارند و همچنین برای افراد سالمند می تواند بهترین گزینه ی ممکن باشد.

با بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل به صورت تلفنی ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه می توانید از مشاوره تخصصی وکیل با همان کیفیت مشاوره حضوری بهره مند شوید‌.

بدین منظور اگر قصد استفاده از خدمات مشاوره وکیل به صورت تلفنی را دارید می توانید با کارشناسان و مشاوران حقوقی تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

مزایای مشاوره وکیل آنلاین

مشاوره وکیل آنلاین یک خدمت نوین حقوقی محسوب می شود که با گسترش خدمات الکترونیک و امکان استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، واتس آپ، اینستاگرام و… توسط موسسه های حقوقی معتبر در نظر گرفته شده است.

با استفاده از خدمات مشاوره وکیل آنلاین این امکان را خواهید داشت که در هر ساعت از شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته از مشاوره وکیل مجرب بهره مند شوید.

مشاوره وکیل آنلاین در هنگام مواجهه با فوریت های حقوقی و مسائل حساس حقوقی بسیار کارساز است. ضمن آن که بهره گیری از خدمات مشاوره وکیل آنلاین در زمینه های تخصصی مختلف مانند انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، امور حسبی، امور ثبتی، دعاوی ملکی و… قابل انجام است.

اخیرا استفاده از خدمات تنظیم دادخواست، تنظیم شکواییه و تنظیم اظهارنامه و… به صورت آنلاین نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

مشاوره وکیل به صورت رایگان

ایجاد فرصت برابر جهت دسترسی عموم افراد جامعه به خدمات مشاوره وکیل امری ضروری است. بسیار دیده است که اشخاص به جهت هزینه ی بالای حق الوکاله وکلا از استفاده از خدمات مشاوره وکیل صرف نظر کرده اند. موسسه ی حقوقی تهران وکیل با درک این مسئله شیوه های مختلف برخورداری از مشاوره وکیل به صورت رایگان را برای اشخاص معسر و کم درآمد در نظر گرفته است.

ارائه ی خدمات مشاوره حقوقی به صورت آنلاین و تلفنی برای طرح فوریت های حقوقی و برخورداری از مشاوره وکیل به صورت رایگان از جمله خدمات حقوقی رایگان موسسه ی حقوقی تهران وکیل می باشد.

مشاوره وکیل در تهران

از آن جا که تهران به عنوان پایتخت کشور و با وجود مراجع عالی قضایی مانند دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری به نوعی قطب حقوقی ایران تلقی می شود. لذا لازم است خدمات حقوقی در تهران به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای دنبال شود.

عموم ساکنین تهران در نقاط مختلف شمال، جنوب، غرب و شرق این شهر در صدد انتخاب یک وکیل مجرب در نزدیکی محل سکونت خود هستند تا به نحو سهل تری امکان دسترسی و ملاقات با وکیل خود را داشته باشند.

از این جهت، موسسه ی حقوقی تهران وکیل مفتخر است که با کادر مجرب و متخصص وکلای حقوقی خود امکان دسترسی آسان ساکنین تهران به خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل متخصص را فراهم آورده است.

نتیجه گیری مشاوره وکیل

پیچیده تر شدن روابط افراد در جامعه ی امروزی لزوم بهره گیری از مشاوره حقوقی و خدمات مشاوره وکیل متخصص را توجیه می کند.امروزه هر امر ولو به ظاهر ساده ای نیازمند رجوع به متخصص آن است و تخصص گرایی امری کاملا بدیهی در جامعه ی مدرن امروزی است.

مشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاینمشاوره وکیل+بهترین+تخصصی+آنلاین

اگرچه بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره وکیل مجرب نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است اما یک مثال ملموس برای درک بهتر نقش وکیل در دعاوی تمثیل آن با نقش پزشک در بهبود بیماری ها است. نقش وکیل در پیگیری دعاوی کیفری و بحث مجرمیت یا تبرئه شدن متهم در پرونده های مهم مانند قتل عمدی همان قدر حساس و حیاتی است که یک پزشک در درمان بیمار می تواند داشته باشد.

با تخصصی شدن حوزه های وکالت، مشاوره وکیل نیز توسط وکیل متخصص همان حوزه پیگیری می شود و بدین نحو است که شاهد وکلای متخصص در حیطه های مختلف مانند دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری،دعاوی کارگر و کارفرما، امور حسبی و… هستیم.

مشاوره وکیل با خدمات مشاوره حقوقی تفاوت دارد به نحوی که در مشاوره وکیل شما با یک وکیل مجرب دادگستری مواجه هستید که امکان طرح و پیگیری پرونده ی شما در دادگاه و مراجع قضایی مختلف را داراست در حالی که در مشاوره حقوقی با یک کارشناس مجرب حقوقی در خصوص مسائل و چالش های حقوقی خود مشورت می کنید.

مشاوره وکیل امروزه به شیوه های مختلف تلفنی، حضوری و آنلاین انجام می شود. همچنین امکان مشاوره وکیل به صورت رایگان در مواجهه با فوریت های حقوقی و برای افراد معسر و کم درآمد وجود دارد.

موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از کادر مجرب وکلای حقوقی و کیفری و مشاوران حقوقی متخصص پاسخگوی مسائل و مشکلات حقوقی شما عزیزان‌ می باشد.

همچنین این موسسه با در اختیار داشتن وکیل مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *