تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وكيل اداره كار در شهرستان جلفا + شكايت از كارفرما در شهرستان جلفا

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وكيل اداره كار در شهرستان جلفا + شكايت از كارفرما در شهرستان جلفا اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وكيل اداره كار در شهرستان جلفا + شكايت از كارفرما در شهرستان جلفاوكيل اداره كار در شهرستان جلفا + شكايت از كارفرما در شهرستان جلفا

ویژگی های یک وكيل اداره كار در شهرستان جلفا

گاهي اوقات؛ بين كارفرما و كارگر مشكلاتي پديد مي آيد كه وخامت آن و يا عدم نتيجه گيري درستِ طرفين، در حقيقت از ناآگاهي آنان در مسائل مربوط به كارفرمايان و كارگران در زمينه ي كاري نشات مي گيرد. ما نيز در اين مقاله قصد داريم جهت آشنايي شما عزيزان، به معرفيِ وكيل اداره ي كار و وظايف او در جريان پرونده هاي شكايت از كارفرما بپردازيم. ( چرا كه افراد با دارا بودن چنين وكيلي، قادرند كه از پايمال شدنِ حق و حقوق خود جلوگيري كنند. ) خيلي از اوقات قشر كارگر، به دليل بي اطلاعيِ از حق و حقوق خود و ترس كاذب، در پرونده هاي مربوطه شكست مي خورند! اما در چنين شرايطي، وكيل اداراه ي كار مي تواند با بررسي عادلانه ي وضعيتِ دو طرف حقوقي، هر دو را از راه درست به حق و حقوقشان رسانده و از وقوعِ اتفاقات بزرگ تر نيز جلوگيري به عمل آورد. اما سوال اصلي براي خيلي از افراد اين است كه « وكيل اداره ي كار كيست؟

در واقع… وكيل اداره ي كار فردي ست كه با توجه به علم و دانش حقوقيِ خود و اشراف كامل به مسائل مربوط به حقوق كارگران و كارفرمايان، مي تواند به طرفين در راستاي توافق و يا احقاق حقوقشان، كمك شاياني كند. آشناييِ او با ابعاد مختلف قوانين كار ( از جمله بيمه ي تامين اجتماعي، بخش نامه هاي مربوط به اداره ي كار و … ) منجر به طي شدنِ هر چه سريع ترِ روند پرونده هاي مربوطه و به خصوص پرونده هاي شكايت از كارفرما مي شود. ( اگر شما نيز ساكنِ شهر جلفا هستيد و در چنين شرايطي قرار گرفته ايد، مي توانيد با اعتماد به موسسه ي حقوقي ” تهران وكيل ” به دغدغه هاي خود در اين زمينه پايان بدهيد. )

وكيل اداره كار در شهرستان جلفا وكيل اداره كار در شهرستان جلفا

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

مراحل شكايت از كارفرما در شهرستان جلفا به چه صورت می باشد؟

اگر كارگر هستيد و قصد داريد به دلايلي از جمله عدم پرداخت حقوق و سنوات، نبود مرخصي هاي ماهانه و… از كارفرماي خود شكايت كنيد، بايستي در ابتدا دادخواستِ شكايت را تنظيم نموده و آن را در اداره ي كار به ثبت برسانيد تا در اولين فرصت، دادخواست شما مورد بررسي قرار بگيرد. ( اما تنظيم و آماده سازيِ آن، قوانين خاص خود را نيز دارا مي باشد. به عنوان مثال بايد تمام مطالبات شما، ميزان و علت عدم پرداخت و رسيدگيِ به آنان، ذكر و معين گردد. )

در گذشته؛ شرايط با حالِ حاضر متفاوت بود و افراد با مراجعه به اداره ي كار به صورت سنتي و دستي، دادخواستِ خود را بيان مي كردند تا به آن رسيدگي شود. اما امروزه شما مي توانيد با مراجعه به سامانه ي اداره ي كار به صورت الكترونيكي، دادخواست خود را به ثبت رسانده و منتظر اطلاع رساني هاي بعدي از جانب سامانه باشيد. ( به ياد داشته باشيد كه بايستي مستندات و مدارك مورد نيازي كه جنبه ي تاييد به دادخواستِ شما مي بخشند را نيز در سامانه بارگذاري نماييد. )

 شكايت از كارفرما در شهرستان جلفا شكايت از كارفرما در شهرستان جلفا

در ادامه نيز اگر ابلاغ به كارفرما صورت بگيرد، او نيز بايد در سامانه ثبت نام كند و در صورت عدم انجام اين اقدام، به دفاعيات او در مراجعِ صالح رسيدگي كننده، ترتيب اثر داده نخواهد شد. ( متقاضي شكايت، بايستي در تاريخ مقرر در محل مشخص شده جهت رسيدگي حضور يابد تا به شكايت او رسيدگي شده و راي نهايي نيز از سوي مرجع مربوطه صادر گردد. )

در نهايت… در صورتي كه به دنبال يك وكيل اداره ي كار در شهرستان جلفا مي باشيد، موسسه ي حقوقي ” تهران وكيل ” به شما در اين زمينه، با هزينه اي معقول كمك مي كند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *