تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وكيل اداره كار در خیابان جشنواره + شكايت از كارفرما در خیابان جشنواره

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

  در این مطلب به موضوع وكيل اداره كار در خیابان جشنواره + شكايت از كارفرما در خیابان جشنواره اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وكيل اداره كار در خیابان جشنواره + شكايت از كارفرما در خیابان جشنوارهوكيل اداره كار در خیابان جشنواره + شكايت از كارفرما در خیابان جشنواره

ویژگی های یک وكيل اداره كار در خیابان جشنواره 

بين كارگر و كارفرما؛ سلسله قوانين و مقرراتِ مشخصي حكم فرماست كه كه در صورت نقصِ هر كدام، چالش هايي پيش روي طرفين قرار مي گيرد و در واقع، در چنين موقعيتي ست كه وجود شخصي تحت عنوان وكيل اداره ي كار، ضرورت مي يابد اما سوال اصلي براي خيلي از افراد اين است” وكيل اداره ي كار كيست و چه وظيفه اي را بر عهده دارد ؟ “

در واقع… وكيل اداره ي كار شخصي ست كه در زمينه ي قوانين اداره ي كار، بيمه و تمام بخش نامه هاي مربوطه؛ داراي علم و تخصص بوده و از آن جايي كه با تمام شعب اداره ي كار آشنايي دارد؛ به راحتي مي تواند امور مربوط به پيگيريِ پرونده هاي كاري خود را به نتيجه ي مد نظر برساند. ( مهم ترين وظيفه ي وكيل اداره ي كار اين است كه با دقت به سخنان موكل خود گوش داده و از او بخواهد كه مدارك و مستندات مورد نياز را در صورت وجود، در اختيارش قرار بدهد. البته كه پايبند بودن به اصل صداقت، به او كمك مي كند تا سريع تر بتواند از پسِ حل چالش هاي پيشِ رويش بربيايد. ( اگر شما نيز ساكن محله ي جشنواره هستيد و در چنين شرايطي قرار گرفته ايد، مي توانيد با اعتماد به موسسه ي حقوقي تهران وكيل، به دغدغه هاي خود پايان بدهيد. )

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وكيل اداره كار در خیابان جشنواره وكيل اداره كار در خیابان جشنواره

مراحل شكايت از كارفرما در خیابان جشنواره به چه صورت می باشد؟

جهت شكايت از كارفرما؛ لازم است كه در مرحله ي اول، دادخواست شكايت توسط كارگر به ثبت برسد. در اين دادخواست، بايستي تمام مطالبات كارگر از جمله حق بيمه، سنوات، اصافه كاري، مرخصي و… ذكر شود. ( نكته اي كه در اين راستا بايد به آن توجه نمود، اين است كه اگر شما كارگر هستيد و از كارفرماي خود بابتِ اخراج غير قانوني شكايت كرده ايد، ديگر نمي توانيد به صورت همزمان، درخواست بازگشت به كار و مطالبه ي حق سنوات را نيز داشته باشيد. چرا كه اگر قصد داريد، مجددا به سرِ كارتان برگرديد، مطالبه ي حق سنوات ديگر معنايي ندارد و اگر بخواهيد حق سنوات خود را مطالبه كنيد، ديگر امكان بازگشت به كار را هم نخواهيد داشت. )

در گذشته، زماني كه يك كارگر قصد داشت از كارفرماي خود شكايت كند، بايستي براي تنظيم دادخواستِ اوليه، به اداره ي كار مراجعه كرده و اقدامات لازم را نيز به صورت حضوري انجام مي داد. اما در حال حاضر، ثبت اين درخواست به صورت حضوري نيز انجام مي شود و كارگر مي تواند با مراجعه به اداره ي كار، دادخواست شكايت خود را نيز به ثبت برساند. ( البته به جز اين درخواست، بايد مدارك و مستندات لازم نيز در سامانه بارگذاري شود. ) بعد از ثبت مدارك، زمان رسيدگي در مراجعِ صالحِ رسيدگي كننده در اداره ي كار، به متقاضي شكايت ابلاغ مي گردد كه اين مسئله، توسط پيامك به وي اطلاع داده مي شود و متقاضي بايد به پنل كاربري خود در سامانه ي اداره ي كار مراجعه نموده و زمان و محل حضور خود را مشاهده نمايد. البته به كارفرما نيز اين موارد ابلاغ مي گردد تا او نيز جهت حضور در مكان مقرر، خود را آماده سازد. )

 شكايت از كارفرما در خیابان جشنواره شكايت از كارفرما در خیابان جشنواره

در صورت ابلاغ تمام موارد به كارفرما، بايستي او نيز در سامانه ي اداره ي كار ثبت نام نمايد. در غير اين صورت، به عرايض وي در مراجع صالحِ رسيدگي كننده، ترتيبِ اثر داده نخواهد شد.

در نهايت… در صورتي كه به دنبال يك وكيل اداره ي كار در محله ي جشنواره هستيد، موسسه ي حقوقي تهران وكيل به شما در اين زمينه، به شما كمك مي كند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *