تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در آیت الله کاشانی + شکایت از کارفرما در آیت الله کاشانی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در آیت الله کاشانی + شکایت از کارفرما در آیت الله کاشانی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در آیت الله کاشانی + شکایت از کارفرما در آیت الله کاشانیوکیل اداره کار در آیت الله کاشانی + شکایت از کارفرما در آیت الله کاشانی

برای برنده شدن در هر پرونده‌ای و برای احقاق حق ازدست ‌رفته و اجرای عدالت، مهم‌ترین دلیل این است که باید بیش ‌از هر چیز دیگر مورد توجه قرار بگیرد؛ استخدام یک وکیل متخصص و با مهارت است.

اگر می‌خواهید بهترین وکیل اداره کار در آیت الله کاشانی را پیدا کنید، باید با یک سری نکات و شروط آگاهی داشته باشید.

یک وکیل خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد و تخصص در رشته خاصی ضروری است یا نه؟

برای پاسخ به این سؤالات باید اطلاعاتی را داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید و بتوانید در اسرع وقت شخص مورد نظر خود را پیدا کنید.

شروط برای انتخاب وکیل

در مجموع و از همه مهم‌تر باید به سوابق و تجربه وکیل مدنظر خود توجه کنید. زیرا مدرک تحصیلی ولو تخصی هم که باشد امکان دارد نتیجه دلخواه را بدست نیاورد.

در پرونده‌هایی که با پیچیدگی‌های زیادی همراه نیستند یا سنگینی و حساسیت چندانی ندارند؛ کارآموزها هم می‌توانند وکالت شخص را به درستی برعهده بگیرند.

در مقابل اگر با اتهام بزرگی رو به رو باشیم و حساسیت مرگ و زندگی درپرونده مواجه باشیم، می‌توان حتی تا سه وکیل هم به طور هم زمان استخدام کرد. بهترین وکیل اداره کار در آیت الله کاشانی می‌تواند امری نسبی تلقی شود. به همین علت نخست به شرایط پرونده و سوابق و مدارک توجه کنید تا بهترین نتیجه ممکن کسب شود.

اگر شما دنبال یک وکیل کاربلد اداره کار در آیت الله کاشانی هستید، بدون شک گروه وکلای تهران وکیل جزو بهترین‌ها در این زمینه است که شما می توانید، سؤالات تخصصی خود را بپرسید.

وکیل اداره کار در آیت الله کاشانی چه خدماتی انجام می‌دهد؟

یک، اخذ کد کاربری و گذرواژه. دو، امور مربوط به بازنشستگی و سختی کار. سه، انجام امور مربوط به اجرایی اداره کار و اعمال ماده ۱۴۸ قانون تامین اجتماعی. چهار، صورتحساب. پنج، جمع آوری سوابق تامین اجتماعی. شش، ثبت دادخواست توسط وکیل تخصصی روابط کار و تامین اجتماعی. هفت، شرکت و دفاع در جلسات هیات تشخیص و حل اختلاف. هشت، ثبت اعتراض و تنظیم لایحه در هیئت تشخیص حل اختلاف. نه، مشاوره در مورد امور مربوط به روابط کار و تامین اجتماعی و محاسبه دستمزد با توجه به سابقه کار. ده، اضافه کاری و سنوات خدمت در طول انجام کار مانند مرخصی، عیدی، شب کاری، حق شیفت، حق ماموریت. یازده، انجام امور مربوط به بیمه بیکاری. دوازده، تنظیم و تدوین لایحه دیوان عدالت اداری. سینزده، اخذ کد کارگاهی. چهارده، امور مربوط به تامین اجتماعی. پانزده، انجام کلیه امور مربوط به منابع انسانی من جمله استخدام جذب نیرو با پرسش های استخدامی. شانزده، تهیه چارت وظایف و شناسه کار. هفده، تنظیم اظهارنامه برای اخذ سفته از کارفرما. هجده، در بررسی قرارداد کارگران و پرسنل. نوزده، تنظیم انواع قرارداد من جمله قرارداد کار، قرارداد بازاریابی، سرایداری، قرارداد پیمانکاری، فروش نمایندگی، تجاری، دور کاری و غیره.

وکیل اداره کار در آیت الله کاشانی وکیل اداره کار در آیت الله کاشانی

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

طبق قانون کار جمهوری اسلامی قرارداد باید مشروع باشد و موضوع مشخصی داشته باشد. به عنوان مثال توافق‌نامه خرید و فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر قانون باطل می‌باشد؛ حتی اگر قواعد قرارداد نویسی در آن رعایت شده باشد. توافق‌نامه یک طرح، اگر مربوط به شرکت یا مؤسسه تولیدی باشد که شورای کارگران دارد؛ باید حداقل در سه نسخه تنظیم شود. اکثر توافق‌نامه‌ها در دو نسخه‌ی اصلی تنظیم و رونوشت آن به اداره دارایی و بیمه و مالیات واحدهای حقوقی و ستاد دیه بازرسی و حراست و منابع انسانی مؤسسه‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی ارجاع داده می‌شود تا در جریان مواد آن قرار بگیرد. اگر شما و نیاز به معرفی نامه داشته باشید، برای شما صادر می‌شود.

قانون کار به صورت اختصاصی بین روابط کارگر و کارفرما می‌باشد و وظایف قانونی هر یک در قبال یک دیگر تصریح شده است. رابطه کارگر و کارفرما جزء مسائل مهم حقوق کار محسوب می‌شود و از این جهت مورد توجه خاص قانون‌گذار است. اختلاف در این زمینه روابط، همواره وجود دارد که ممکن است ناشی از کوتاهی کارفرما یا کارگر در انجام وظایف اش باشد. کارگر یا کارفرما در محیطی کار می‌کنند که ممکن است در آن محل به دلایل مختلف با هم دچار اختلاف شود که به طور معمول به صورت مسالمت‌آمیز حل می‌شود. در واقع قانون‌گذار برای دعاوی کار ابتدا روش صلح و سازش را در پیش گرفته و اگر این روش موثر نباشد، طرفین باید موضوع بوته را از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کنند.

 شکایت از کارفرما در آیت الله کاشانی شکایت از کارفرما در آیت الله کاشانی

نحوه صحبت کردن با بهترین وکیل کارگر در آیت الله کاشانی

کپی اوراق را بپردازد، شخص کارگر می‌تواند دلایل خود را در روز مطالبه کند و در زمان ارائه دادخواست هیچ دلیلی به شکایت خود ضمیمه نکند. به علاوه این که در هنگام دادخواست حتماً باید لیست بیمه خود را نیز به همراه داشته باشد و این لیست بیمه را باید از دفتر تامین اجتماعی دریافت کند. در حال حاضر کارگر باید در دفاتر پیشخوان دولت نیز حضور پیدا کند و ثبت ‌نام وزارت رفاه را کامل کند و کد رهگیری دریافت کند تا از طریق کد دادخواست خود را ثبت کند.

بنابراین علاوه بر دادخواست لیست بیمه، کد رهگیری نیز حتماً نیاز به دادخواست به همان مرجع ثبت دادخواست یعنی اداره کار محل دریافت لیست بیمه شعبه تامین اجتماعی دارد.

جهت مشاوره حقوقی کارگر و کارفرمای توسط گروه وکلای اداره کار درآیت الله کاشانی می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و با وکیل کارفرما در اداره کار در آیت الله کاشانی صحبت کنید. وکلای اداره کار در آیت الله کاشانی آماده‌ی مشاوره و ارائه‌ی هر گونه خدمات در این زمینه به شما مشتریان عزیز هستند. هدف وکلای مجموعه جلب رضایت شماست پس با اطمینان خاطر به وکلای مجموعه اعتماد کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *