تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در اقدسیه + شکایت از کارفرما در اقدسیه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در اقدسیه + شکایت از کارفرما در اقدسیه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در اقدسیه + شکایت از کارفرما در اقدسیهوکیل اداره کار در اقدسیه + شکایت از کارفرما در اقدسیه

اختلافات حقوقی بین کارگر و کارفرما مسئله‌ای است که همیشه و در همه جا وجود داشته و راه‌های مختلفی نیز برای حل آن در دسترس است؛ صحبت با کارفرما اولین گام در تلاش برای حل مشکلات به وجود آمده در تضاد با قوانین و استانداردهای استخدام در محل کار است. به عنوان مثال اگر کارکنان برای دستمزدی که کارفرما به آنها بدهکار است، درخواست پرداخت کنند بهتر است در ابتدا سعی را بر این داشته باشند که اختلافات را به صورت غیر رسمی حل کنند؛ ولی ممکن است این رویه بی اثر باشد.

اگر رفع مشکلات حقوقی از طریق گفتگوی طرفین امکان پذیر نباشد، کارگر می‌تواند برای حل مشکل در محل کار خود شکایت کند.  لازم به ذکر است که کارفرمایان به هیچ وجه مجاز به ارعاب یا تبعیض علیه کارکنان خود برای طرح شکایت نیستند که این شامل امتناع از استخدام یا تهدید به اخراج آنها می‌شود.

کارمند یا کارگر ممکن است به دلیل این که کارفرما در انجام یکی از موارد زیر کوتاهی کرده است، از وی شکایت داشته باشد؛

موارد شکایت از کارفرما 

– عدم پرداخت کافی یا به موقع دستمزد

– بروز مشکل در مسائل مربوط به بیمه‌ نامه، مرخصی و ساعات کاری

– پرداخت نکردن اضافه حقوق و سنوات گذشته

– و در نهایت هر چیزی که بر اساس استانداردهای استخدامی رعایت نشده باشد؛

بد نیست بدانید که شکایت از کارفرما در زمان شاغل بودن و در هر زمانی حداکثر تا 6 ماه پس از آخرین روز استخدام قابل مطرح کردن است. کارگران و کارمندان محله اقدسیه تهران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در صورت لزوم و حل نشدن مشکلات حقوقی خود با کارفرما می‌توانند به وکیل اداره کار در اقدسیه مراجعه کنند. کارگران این محله می‌توانند برای یافتن بهترین وکیل کار در اقدسیه با مراجعه به سامانه مشاوره حقوقی تهران وکیل از امکانات این دفتر حقوقی بهره‌مند شوند.

دفتر حقوقی تهران وکیل با بهره‌مندی از حضور بیش از ۱۲۰۰ وکیل مجرب پایه یک دادگستری در تمامی حوزه‌های حقوقی از جمله وکیل خانواده، وکیل مهریه و طلاق، وکیل جرائم اینترنتی، وکیل مواد مخدر و کلاهبرداری، وکیل مربوط به قوانین ارث و سایر موارد حقوقی همواره آماده خدمت‌ رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور است.

وکیل اداره کار در اقدسیه وکیل اداره کار در اقدسیه

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در اقدسیه به چه صورت می باشد؟

شکایت از کارفرما در اقدسیه ممکن است به صورت آنلاین و تلفنی به موسسه تهران وکیل ارسال شود که هیچ هزینه‌ای برای شکایت کننده ندارد و شخص شاکی می‌تواند به طور رایگان از وکیل اداره کار در اقدسیه مشاوره حقوقی دریافت کند.

نکات قابل توجه این است که شکایاتی که علیه کارفرمایان ارائه می‌شود باید واقعی باشد و در طی مراحل شکایت، کارفرما حق ندارد کار یک کارمند را به دلیل شکایت او خاتمه دهد یا دستمزد او را پرداخت نکند.

 شکایت از کارفرما در اقدسیه شکایت از کارفرما در اقدسیه

ویژگی های یک وکیل اداره کار در اقدسیه

وکیل اداره کار در دفتر حقوقی تهران وکیل در اقدسیه  مشاوره رایگان و محرمانه‌ای را به کارمندان و کارگران در مورد حقوق استخدامی، بهترین شیوه‌ها و سیاست‌های حل تعارض، حقوق و مسئولیت‌های شغلی، پرداخت حداقل دستمزد مرسوم، انضباط در محل کار، قراردادها و شرایط و ضوابط، زمان کار، مرخصی و استراحت و حق تعطیلات و برابری در محل کار ارائه می‌دهد و در صورت حل نشدن توافقی مشکل حقوقی، کارگر می‌تواند به صورت حضوری به موسسه تهران وکیل مراجعه کرده و وکیل اداره کار را استخدام کند و بقیه مراحل قانونی کار را در دادگاه و به نمایندگی وکیل انجام دهد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *