تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در باکری + شکایت از کارفرما در باکری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در باکری + شکایت از کارفرما در باکری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در باکری + شکایت از کارفرما در باکریوکیل اداره کار در باکری + شکایت از کارفرما در باکری

وکیل اداره کار در باکری به شخصی گفته می شود که توانایی و اطلاعات کافی در مورد قانون کار، بیمه و کلیه بخش های نامه داشته باشد و به کلیه شعب اداره کار دسترسی و آشنایی داشته باشد.  شما می توانید به راحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حقوق خود را دریافت کنید یا از وکیل کار تلفنی کمک بگیرید.

  وکیل اداره کار در باکری باید حق کارگر را از کارفرما بگیرد و بالعکس حق کارفرما را از کارگر اگر حق با آنها باشد و بتواند اختلافات را حل کند.  اگر برای گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی  استفاده کنید و یا برای اداره کار به صورت اقساطی وکیل بگیرید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

شکایت از کارفرما در منطقه باکری

طبق ماده 3 قانون کار، کارفرما شخص حقیقی یا حقوقی است که به درخواست و از طرف او در قبال دریافت حق کار کار می کند.  کارفرما مسئول کلیه تعهداتی است که نمایندگان مذکور در قبال کارگر بر عهده می گیرند.

 اگر نماینده کارفرما خارج از اختیارات خود تعهد کند و کارفرما نپذیرد در مقابل کارفرما ضامن است.  در نهایت باید نتیجه گرفت که آیا رابطه موجود رابطه کارگری و کارفرمایی است یا خیر که در این صورت یکی از طرفین کارگر و دیگری کارفرما خواهد بود.

  کارفرما شخصی است که با ارائه خدمات به کارگر سرمایه و ابزار تولید کالا را تامین می کند و در ازای این کار به او دستمزد می پردازد.

  شکایت از کارفرما در مورد حقوق

  اگر برای شخصی کار می کنید که کارفرما است و چندین ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اید، می توانید با شکایت از کارفرما در مورد حقوق، تمام دستمزد خود را دریافت کنید.  کارفرما موظف به پرداخت حقوقی است که به شما داده است که نکاتی دارد که بهتر است برای شکایت از کارفرما با وکیل اداره کار مشورت کنید.

  سالها شکایت از کارفرما

  سالها معمولا آخرین ماه حقوق کارگر است که کارفرما باید پرداخت کند و برخی منکر این هستند که می توان آن را ردیابی کرد و شما می توانید آن را به طور کامل از کارفرمای خود دریافت کنید.  گروه بار آریا دادیار با توجه به تخصصی بودن پرونده دارای وکیل کار با 10 سال سابقه کار در این زمینه می توانید حقوق خود را به صورت قانونی مطالبه کنید و با وکیل اداره کار در باکری صحبت کنید تا از کارفرما در مورد سنوات شکایت کنید.

  شکایت از کارفرما در مورد بیمه

  بیمه یکی از اصلی ترین قسمت های اداره کار است که باید توسط کارفرما بیمه شود که در صورت عدم انجام این کار به ضرر خودش است و علاوه بر پرداخت حق بیمه شما، جریمه ای نیز به نفع شما در نظر گرفته می شود.  کارفرمایی که کارگر و یا نیروی شما را بیمه می کند.  برای داشتن سوال در مورد شکایت کارفرما از بیمه می توانید از مشاوره حقوقی ما استفاده کنید.

وکیل اداره کار در باکری وکیل اداره کار در باکری

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

برای دفاع در اداره کار از چه چیزی استفاده کنیم؟

  بهتر است از وکیلی استفاده کنید که ابتدا دانش کاملی از قوانین کار و تامین اجتماعی و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. باید بدانیم که وکلای دادگستری دانش کاملی از قوانین کار ندارند زیرا دروس تخصصی در این زمینه در رشته حقوق وجود ندارد، یعنی در رشته حقوق کار و تامین اجتماعی تدریس نمی شود مگر اینکه بعداً در رشته حقوق تخصص پیدا کنند.

 این زمینه قوانین کار و تامین اجتماعی به مواردی که مربوط به اجرای قرارداد می باشد و یا موارد مشابه به دلیل عدم اطلاع از حقوق ممکن است دفاع با مشکل مواجه شود بهتر است از وکیلی استفاده شود که ابتدا از قوانین کار آگاهی کامل داشته و دارای تجربه کافی باشد.  در رشته حقوق تحصیل کرده است و لزوماً نیازی به وکالت ندارد.

 هزینه یک وکیل اداره کار در منطقه باکری چقدر است؟

  وکلا معمولاً ساعتی شارژ می‌کنند، اما در برخی موارد، مانند دعوای قضایی که به نظر می‌رسد می‌تواند پول زیادی جمع کند، وکیل شرط می‌کند.

 شما احتمالاً هیچ هزینه ای را از قبل پرداخت نخواهید کرد و وکیل شما تنها در صورت برنده شدن در پرونده شما درصدی دریافت می کند. نرخ پرداخت شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه به کدام اتحادیه تعلق دارید، پرونده شما چقدر پیچیده است و کشوری که در آن زندگی می کنید. در وهله اول حتما وکیل تعیین کنید.

 شکایت از کارفرما در باکری شکایت از کارفرما در باکری

  هنگام کار با یک وکیل اداره کار در منطقه باکری چه انتظاری باید داشته باشم؟

  اگر دعوای شما به دادگاه ختم شد و شما هستید که شکایت می‌کنید یا طرف مقابل غرامت می‌گیرد، روی یک سری شرایط توافق می‌ کنید یا پرونده را از دست می‌دهید و در نهایت اگر شکایت دارید به جایی که شروع کرده‌اید باز می‌گردید، گزینه‌ها  تقریباً یکسان هستند، اما به جای داشتن فرصت پول درآوردن، شما کسی هستید که باید پرداخت کنید. گزینه های دیگری به جز مراجعه به دادگاه وجود دارد و یک وکیل کار می تواند بهترین راه حل را به شما توصیه کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *