تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در بلوار ارتش + شکایت از کارفرما در بلوار ارتش

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در بلوار ارتش + شکایت از کارفرما در بلوار ارتش اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در بلوار ارتش + شکایت از کارفرما در بلوار ارتشوکیل اداره کار در بلوار ارتش + شکایت از کارفرما در بلوار ارتش

امروزه حقوق کار به یکی از مباحث بسیار مهم در مبانی حقوقی تبدیل شده، و شاهد تشکیل پرونده‌های حقوقی بسیاری در این زمینه هستیم. با توجه به گستردگی مباحث حقوقی، عملا داشتن تخصص در همه زمینه‌ها برای وکلا امکان‌پذیر نبوده و بسیاری از وکلای کشورمان صرفا در یک شاخه‌ی تخصصی از مسائل حقوقی فعالیت می‌کنند و بر کلیه‌ی مبانی و قوانین آن تسلط کامل دارند. وکیل اداره کار نیز یکی از همین شاخه‌های تخصصی حقوق محسوب می‌شود. در واقع وکیل اداره کار به شخصی اطلاق می‌گردد که اشراف کامل در مورد قوانین اداره کار، بیمه، حقوق کارگران و کارفرمایان و تمامی بخش‌نامه‌ها را دارد و به شعب مختلف اداره کار از ‌جمله اداره کار بلوار ارتش، دسترسی و آشنایی کامل دارد.

اگر در پرونده‌های مربوط به اداره بلوار ارتش، احتیاج به وکیل مجرب داشتید، تهران وکیل بهترین گزینه برای شما می‌باشد چراکه دپارتمان اداره کار تهران وکیل متشکل از چندین وکیل باتجربه‌ی زن و مرد است که قادر به انجام کارها و تسریع امور مربوط به اداره کار هستند.

ویژگی های یک وکیل اداره کار در بلوار ارتش

در تمام مواردی که در روابط فی‌مابین کارگر و کارفرما مشکلاتی پدید آید که ناشی از نقض قوانین کار باشد؛ پرونده‌های مربوطه باید به اداره کار ارجاع داده ‌شوند.

مراجع اداره کار، شامل هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف می‌باشند که به ترتیب به عنوان مرجع بدوی و مرجع تجدید نظر فعالیت می‌کنند. البته تعدد این مراجع در مکان‌های مختلف بر اساس وسعت و جمعیت استان‌ها متفاوت است که وظایف این ادارات نظارت بر کارگاه‌ها و ادارت و حل اختلاف‌های به وجود آمده میان کارگران و کارفرمایان می‌باشد. در تهران با توجه به وسعت و جمعیت بالا، ادارات کار متعددی در مناطق مختلف وجود دارند که اداره کار بلوار ارتش واقع در منطقه‌ی شمیرانات یکی از این مراجع است.

نحوه‌ی طرح دعاوی کارگر علیه کارفرما و برعکس به این‌صورت است که باید با مراجعه به اداره کار، اقدام به شرح اختلاف و تنظیم پرونده کنند و سپس گزارش تنظیم شده را تحویل دبیرخانه‌ی اداره کار دهند. البته حل و فصل پرونده‌های مربوط به حوزه‌ی حقوق کار نیاز به دانش و تجربه‌ی تخصصی دارد که تجزیه و تحلیل اینگونه مسائل برعهده‌ی وکلای متخصص اداره کار می‌باشد و طرفین برای کسب نتیجه‌ی بهتر و دفاع از حقوق خود باید اقدام به اخذ وکیل اداره کار کنند.

دقت کنید که در مواقع ضروری، هیئت‌های تشخیص با تحقیقات محلی و میدانی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات برای رسیدن به شواهد و مدارک لازم، می‌کنند. همچنین اگر که در دعاوی میان کارگران و کارفرمایان مواردی مانند فحاشی، دیه، خسارت، توهین و … مطرح باشد، اداره کار رسیدگی به پرونده را به مراجع قضایی ارجاع می‌دهد تا دادسراهای قضایی عمل رسیدگی به پرونده انجام گیرد.

وکیل اداره کار در بلوار ارتش وکیل اداره کار در بلوار ارتش

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در بلوار ارتش به چه صورت می باشد؟

عمده‌ی مشکلات مربوط به قوانین کار مربوط به ضایع شدن حقوق کارگران می‌شود. دقت نمائید که بر اساس ماده 2 قانون کار، کارگر به شخصی اطلاق می‌گردد که در قبال دریافت حق‌السعی اعم از مزد، سهم و یا… به درخواست کارفرما کار می‌کند؛ از جمله وظایف کارفرما در قبال کارگر می‌توان به رعایت مقررات مربوط به ایمنی و بهداشت، جلوگیری از بهره‌کشی اضافه از کارگر، بیمه شدن کارگر، نوع قرار داد کار با شرایط مربوط، انجام تعهدات پرداخت حقوق کارگر، رعایت مقررات مربوط به شرایط کار، ارائه خدمات رفاهی طبق قرارداد، رعایت آزادی شغل، پرداخت حق سنوات کارگر و… اشاره کرد.

 شکایت از کارفرما در بلوار ارتش شکایت از کارفرما در بلوار ارتش

در این خصوص این نکته بسیار حائز اهمیت است که قانون کار، قانونی امری است به این معنی که اگر قرارداد میان طرفین، بر خلاف قانون کار کشوری و حقوق کارگر باشد این توافق قابل اجرا نیست و قانون از کارگر حمایت خواهد کرد. وجود یک وکیل کار مجرب که تسلط کامل بر قوانین کار داشته‌باشد، همراه کارگری که حقوقش توسط کارفرما ضایع شده، می‌تواند در روند دادرسی پرونده بسیار موثر باشد. چنان‌چه قصد شکایت از کارفرما در محدوده‌ی بلوار ارتش را داشتید؛ می‌توانید با وکلای مجرب کار تهران وکیل تماس حاصل کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *