تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان تختی + شکایت از کارفرما در خیابان تختی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان تختی + شکایت از کارفرما در خیابان تختی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

وکیل اداره کار در خیابان تختی + شکایت از کارفرما در خیابان تختیوکیل اداره کار در خیابان تختی + شکایت از کارفرما در خیابان تختی

درصورتی که به دنبال پیداکردن وکیل‌کار باتجربه و قابل‌اعتماد در منطقه‌ی تختی هستید ازطریق سایت تهران وکیل با ما درارتباط باشید. وکیل اداره کار کیست؟ یک وکیل اداره کارخوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید.

در تمامی اختلافات پیش آمده میان اشخاص، وجود یک وکیل متخصص و باتجربه ضروری است. در ارتباط با اختلافات مربوط به قانون کار نیز وجود همچین شخصی احساس می شود. وکیل اداره کار فردی است که در زمان به وجود آمدن اختلاف بین کارگر و کارفرما، طرفین را از حقوقشان مطابق قانون آگاه کرده و دعوی موکل خود را در مرجع صالح طرح کرده و دفاع از او را به عهده می گیرد.

یک وکیل کارخوب، وکیلی است که علاوه بردارا بودن پروانه‌ی وکالت و سایر شرایط قانونی، احاطه ی کامل به قانون کار داشته و همچنین با شعب مختلف اداره کار و شعبه ی منطقه ی مورد نظر نیز آشنا باشد.

در سال‌های اخیر نسبت به گذشته موضوعات و مسائل متفاوتی در خصوص نارضایتی مربوط به رابطه ی کارکر و کارفرما مطرح می‌‌شود که معمولا کارفرما سعی دارد کمترین حقوق را برای کارگر در نظر بگیرد. البته نمی توان همیشه کارفرما را مقصر دانست و در برخی موارد نیز تقصیر با کارگر است که با بی مسئولیتی موجب به وجود آمدن خسارت به کارفرما می شود.

برای آنکه اختلافات کارگر و کارفرما مشمول قانون کار شود و مرجع صالح برای رسیگی به اختلافات آن‌ها، شعب اداره کار باشد، در ابتدا می بایست رابطه کار میان کارگر و کارفرما احراز شود. هنگامی که قرارداد بین کارگر وکارفرما به صورتی کتبی باشد احراز رابطه ی کار به راحتی صورت می گیرد اما در مواردی که توافق میان طرفین به صورت شفاهی است اثبات رابطه ی کار میان آن‌ها کمی دشوار می شود و در همین موارد است که وجود یک وکیل ماهر می‌تواند حقوقتان را به شما بازگرداند.

اثبات رابطه ی کار میان کارگر و کارفرما بسیار حائز اهمیت است چرا که در این صورت طرفین مشمول قانون کار شده و این قانون، قانونی امری است و توافق طرفین برخلاف آن نافذ نیست. به عنوان مثال فرضی را تصور کنید که کارفرما میزان حقوق کمتری از حداقل مقرر در قانون کار در نظر گرفته است و کارگر نیازمند به ناچار به این مزد کم رضایت داده است.

در این فرض با اثبات رابطه‌ی کار میان کارگر و کارفرما توسط یک وکیل باتجربه، کارفرما موظف می‌شود با توجه به ساعت کار فعالیت کارگر مطابق قانون دستمزد را پرداخت کند.

همچنین اگر کارفرما، کارگر خود را بیمه نکند حتی در صورت رضایت کارگر، کارفرما موظف به بیمه کردن  او می‌شود.

پس به عنوان یک کارگرازابتدای توافق با کارفرما برای آگاهی از حقوق خود با یک وکیل اداره کار مشاوره کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص روند پرونده‌های شعب کار با وکلای ما در منطقه ی تختی از طریق سایت تهران وکیل درارتباط باشید.

وکیل اداره کار در خیابان تختی وکیل اداره کار در خیابان تختی

همچنین اگر به عنوان یک کارفرما، به وسیله ی تقصیر یا بی مسئولیتی کارگر خود دچار ضررشده اید‌، برای جبران خسارت با وکیل اداره کار در منطقه‌ی تختی از طریق سایت تهران وکیل با ما درارتباط باشید.

مطابق قانون‌کار، قانونگذار برای کارگران، حقوقی را درنظر گرفته است که کارفرما موظف به تامین آن‌هاست.

اما در برخی موارد کارفرما حاضر به تامین این حقوق نمی شود و کارگر نیز به ناچار به قراردادی ناعادلانه رضایت می دهد. برای آگاهی از حقوق خود مطابق قانون کار با وکلای ما در منطقه‌ی تختی از طریق سایت تهران وکیل در ارتباط باشید.

ذکر این نکته ضروری است که قانون‌کار، قانونی امری است. به این معنا که توافق طرفین بر خلاف آن نافذ نمی باشد. پس اگر به عنوان یک کارگر به قراردادی غیرمنصفانه رضایت داده‌اید توجه داشته باشید که می توانید برای دریافت حقوق خود مطابق قانون کار از کارفرما شکایت کنید.

در این مقاله به شرح چگونگی شکایت از کارفرما میپردازیم پس تا اتنها با ما همراه باشید.

درگذشته شکایت از کارفرما به صورتی دستی تنظیم و ثبت می شد ولی امروزه ثبت شکایت از کارفرما از طریق سایت جامع اداره کار صورت میگیرد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

 شکایت از کارفرما در خیابان تختی شکایت از کارفرما در خیابان تختی

ثبت نام در سامانه‌ی اداره کار

برای ثبت شکایت از کارفرما ابتدا می بایست در سامانه‌ی اداره کار ثبت نام کنید. 

کارگران برای ثبت نام در سامانه‌ی اداره کار می‌بایست با ارائه‌ی کارت‌ملی و کارت‌پایان خدمت به یک دفتر پیشخوان مراجعه کرده و از این طریق در سایت ثبت نام کنند و سپس دادخواست شکایت از کارفرما و ادله و مستندات خواسته‌ی خود را در سامانه بارگزاری کنند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شکایت از کارفرما  و ادله ی لازم برای ثبت شکایت در منطقه‌ی تختی با وکلای ما از طریق سایت تهران وکیل در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید تنها افرادی در قانون به عنوان کارگر شناخته می شوند و شکایت آنها تحت عنوان کارگر در سامانه ی اداره‌ی کار قابل طرح است که بتوانند رابطه‌ی کاری خود را با کارفرما اثبات کنند.

چگونه رابطه‌ی کار با کارفرما را ثابت کنیم؟

اولین دلیلی که از طریق آن می توان به راحتی رابطه‌ی کارگری و کارفرمایی را اثبات کرد، قرارداد کتبی‌کار میان طرفین است. 

اما در برخی موارد توافق میان کارگر و کارفرما به صورتی شفاهی صورت گرفته است. در این حالت از چه طریق می توان رابطه‌ی کار را اثبات کرد؟

در حالت می توانید با راهنمایی یک وکیل با تجربه در زمینه‌ی شکایت از کارفرما از روش های دیگر رابط‌ی کاری میان خود و کارفرما را اثبات کنید.

به عنوان مثال با ارائه‌ی فیش های پرداخت حقوق می توانید رابطه‌ی کاری خود را ثابت کنید و همچنین از سابقه‌ی پرداخت بیمه توسط کارفرما نیز می توان کمک گرفت.

با استفاده از دلایل اثبات رابطه‌ی کاری می‌توانید در خصوص دستمزد، حق بیمه، حق سنوات،اضافه کاری و … اقدام به شکایت از کارفرما کنید.

بهترین وکیل اداره کار در خیابان تختی بهترین وکیل اداره کار در خیابان تختی

مرجع صالح برای طرح شکایت از کارفرما کجاست؟

همانطورکه قبلا ذکر شد مرجع صالح برای طرح شکایت علیه کارفرما اداره‌ی کار است اما برای تشخیص شعبه‌ی صالح در شهرهای بزرگی مثل تهران باید منطقه‌ی محل کار متقاضی شکایت یا همان محل کار کارگر را مدنظر قرارداد.

برای آگاهی از حقوق خود طبق قانون کار و سایر قوانین و جزییات نحوه‌ی رسیدگی شکایت از کارفرما در تختی با وکلای متخصص ما در زمینه حقوق کار از طریق سایت تهران وکیل پر ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *