تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان توانیر + شکایت از کارفرما در خیابان توانیر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان توانیر + شکایت از کارفرما در خیابان توانیر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در خیابان توانیر + شکایت از کارفرما در خیابان توانیروکیل اداره کار در خیابان توانیر + شکایت از کارفرما در خیابان توانیر

مسائل و چالش‌های مختلفی در محل کار هر کسی ممکن است پیش بیاید. برخی از این مسائل بین کارگران با یکدیگر است و برخی دیگر نیز ممکن است بین کارگر و کارفرما پیش بیاید. این مسائل همیشه وجود دارد و حل شدن آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در بیشتر موارد با گفتگو یا مداخله و ریش سفیدی افراد دیگر، مشکل حل می‌شود. اما مواردی نیز وجود دارد که هیچ کدام از دو طرف کوتاه نمی‌آیند.

سوالی که مطرح می‌شود این است که در این موارد چه کاری باید انجام داد؟ وقتی یک کارگر با چشم‌های خودش می‌بیند که حقش را زیر پا می‌گذارند چکار باید انجام دهد؟ در چنین مواردی قانون‌گذار راه حل را نشان داده است. مراجعه به قانون می‌تواند مشکل را بر طرف کند و حق را به حق‌دار برساند. ما در این مقاله از سایت تهران وکیل می‌خواهیم در مورد وکیل اداره کار در توانیر و شکایت از کارفرما در توانیر صحبت کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های یک وکیل اداره کار در خیابان توانیر

وقتی مشکلی بین کارگر و کارفرما پیش می‌آید و در مراحل اولیه و گفتگو حل نمی‌شود، چاره‌ی کار حمایت خواستن از قانون است. اما آیا همه‌ی افراد سواد حقوقی دارند؟ مسلما همه‌ی افراد یک جامعه به اندازه‌ی کافی سواد حقوقی ندارند و در شرایط مشابه نیاز به مشورت با یک متخصص دارند. به همین دلیل بهتر است که برای ارائه‌ی شکایت از یک وکیل کمک بگیریم.

موارد مختلفی وجود دارد که می‌تواند بین کارگر و کارفرما مشکل ایجاد کند. در برخی موارد که کارها حساس‌تر هستند و این اختلافات مشکلات بیشتری را به وجود می‌آورد، بهتر است که از همان ابتدا و در زمان عقد قرارداد با کارفرما، در مورد مواردی که باید در قرارداد ذکر شود با وکیل اداره کار در توانیر مشورت کنید.

برای این کار بهتر است از یک وکیل اداره‌ کار در توانیر که تجربه‌ی کافی برای تنظیم و ارائه شکایت از کارفرما را دارد، راهنمایی بگیریم. بهتر آن است که از ابتدا و قبل از هر اقدامی اول با وکیل مشورت کنیم تا از روز اول در مسیر درست اقدام حقوقی پرونده قرار بگیریم. با این کار در کمترین زمان ممکن، به نتیجه مورد نظرمان دست پیدا خواهیم کرد.

وکیل اداره کار در خیابان توانیر وکیل اداره کار در خیابان توانیر

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در توانیر به چه صورت می باشد؟

وقتی که مشکلات بین کارگر و کارفرما بالا می‌گیرد و کارگر احساس می‌کند که حقی از او ضایع شده است، تنها راه چاره را شکایت از کارفرما در توانیر می‌بیند. موارد مختلفی مانند عدم پرداخت به موقع دستمزد، عدم واریز حق بیمه، نحوه‌ی محاسبه‌ی سنوات و … وجود دارند که می‌تواند بین کارگر و کارفرما مشکل ایجاد کند.

اگر این مشکلات با صحبت بین کارگر و کارفرما حل نشود، به شکایت از کارفرما در توانیر و دادگاه می‌انجامد. در دادگاه قاضی طبق قوانین مسائل را بررسی می‌کند و برابر با مستنداتی که وجود دارد اجازه نمی‌دهد که حقی از بین برود.

 شکایت از کارفرما در خیابان توانیر شکایت از کارفرما در خیابان توانیر

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم به صورت خلاصه در مورد مشکلات مختلف بین کارگر و کارفرما صحبت کنیم. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به کارشناسان سایت تهران وکیل مراجعه کرده و از وکیل اداره کار در توانیر مشاوره بگیرید. همچنین می‌توانید در مورد شکایت از کارفرما در توانیر با کارشناسان ما مشورت کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *