تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان جمهوری + شرایط شکایت از کارفرما در خیابان جمهوری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان جمهوری + شرایط شکایت از کارفرما در خیابان جمهوری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

وکیل اداره کار در خیابان جمهوری + شرایط شکایت از کارفرما در خیابان جمهوری وکیل اداره کار در خیابان جمهوری + شرایط شکایت از کارفرما در خیابان جمهوری

وکیل اداره‌ کار در خیابان جمهوری چه وظایفی دارد؟

وکیل اداره‌ کار جمهوری درواقع به اشخاصی گفته می‌شود، که در مواقع به وجود آمدن مشکل بین کارگر و کارفرما وارد عمل می‌شود. وکیل کار باید از خواسته کارگر یا کارفرما که به‌ حق است حمایت کند.  یکی از مهم‌ترین وظایف وکیل اداره کار این است که، از موکل خود برای گرفتن حق خود حمایت کند.

وکیل اداره کار در جمهوری از فارغ‌التحصیلان رشته حقوق می‌باشد؛ که پس‌ از دریافت پروانه وکالت خود از دادگستری به ‌طور تخصصی و بر اساس علم و تجربه خود شروع به فعالیت می‌کند.

وکیل اداره کار در جمهوری در خصوص پذیرش پرونده‌ها با موضوعات دعاوی خانوادگی و دعاوی ملکی را دارند. که براساس صلاح‌ دید خود اقدام به بررسی پرونده‌های خود می‌کنند. در واقع وکیل اداره کار جمهوری با استفاده از تخصص کاری خود می‌تواند، اختلاف بین کارگر و کارفرما را حل کند.

 وکلای اداره کار برای ادامه فعالیت خود باید به قوانین و مقررات اداره کار مسلط باشند، و بر اساس تخصص آگاهی خود مشکلات را حل ‌و فصل کنند. وکلای کار باید امین و رازنگهدار موکلان خود باشند، و در اجرای کار از موکلان خود سند و مدارک معتبر درخواست کنند؛ که به روند و پیگیری حل مشکلات بهتر کمک کنند و تمامی اطلاعات پرونده از زمان شکایت تا آخرین مرحله به ‌عهده وکیل اداره کار می‌باشد.

شرایط شکایت از کارفرما در جمهوری

عدم پا‌بندی به تعهدات و قراردادهایی که بین کارفرما صورت می‌گیرد؛ در برابر کارگر منجر به ایجاد شکایات بین کارگر و کارفرما می‌شود. متأسفانه مسئله‌ای که افراد زیادی در جامعه با آن روبرو هستند این است که، کارگران با استفاده از قانون کار می‌توانند در چارچوب قوانین از کارفرمای خود شکایت کنند.

 زمانی ‌که کارگر توسط کارفرمای خود در محیط کار اخراج می‌شود، سبب به وجود آمدن اختلاف بین آن‌ها می‌شود که باعث ایجاد شکایت می‌گردد. مواقعی ‌که کارگر در محیط کاری خود باعث کم ‌کاری و یا با رعایت نکردن قوانین محیط کاری باعث برهم زدن نظم و انضباط آنجا می‌شود. کارفرما می‌تواند با استفاده از آخرین حقوق ماهی که کار کرده ‌است، به کارگر حق سنوات بدهد و قرارداد کار را برهم بزند و کارگر خود را اخراج کند.

وکیل اداره کار در خیابان جمهوری  وکیل اداره کار در خیابان جمهوری

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

 زمانی‌که بدون این دلایل کارفرما دست به چنین اقداماتی بزند، کارگر می‌تواند اقدام به شکایت کند. حال چنانچه کارفرما از پرداخت بیمه حق سنوات در مدت ‌زمان اشتغال کارگران خود خودداری کند؛ کارگران می‌توانند بابت دریافت حقوق خود از کارفرما شکایت کنند.

همچنین اگر کارفرما از کارگران خود بخواهند که در روزهای تعطیل و یا خارج از ساعت کاری اقدام به کار کنند، می‌توانند شکایت به عمل بیاورند. میزان ساعت کاری که کارگران در هفته باید انجام دهند. حداکثر چهار ساعت کاری می‌باشد که بیشتر از این ساعت کاری باعث ایجاد شکایت بین کارگر و کارفرما می‌شود.

 طبق دستورات قوانین کار زمانی‌ که حادثه‌ای در محیط کار رخ دهد. کارفرما موظف است که برای جلوگیری از تشدید حوادث اقدامات لازم را انجام دهد. هنگامی که این اقدامات توسط کارفرما صورت نگیرد کارگر می‌تواند شکایت کند؛ و تمام خسارت‌های ناشی از سهل ‌انگاری کارفرما به ‌عهده خود کارفرما می‌باشد.

 شرایط شکایت از کارفرما در خیابان جمهوری شرایط شکایت از کارفرما در خیابان جمهوری

اگر کارگر از کارفرمای خود قصد شکایت دارد، باید با در دست داشتن کلیه مدارک خود به اداره کار مراجعه کند؛ و شکایت خود را در برگه‌های مخصوص ثبت کند. سپس  برگه سازش دریافت می‌کند که یک نسخه هم از برگه سازش به کارفرما ارسال می‌گردد، و حدود دو هفته بعد جلسه سازش بین طرفین تشکیل می‌شود.

 در صورت عدم حضور کارفرما در جلسه‌ای سازش موضع شکایت کارگر از کارفرمای خود به هیأت تشخیص اداره کار ارجاع می‌گردد. تا بعد از بررسی و اظهارات کار گر و کارفرما اقدام به رای دادن می‌کنند؛ که این رای قابل اعتراض در هیئت حل اختلاف می‌باشد

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *