تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان دردشت + شکایت از کارفرما در خیابان دردشت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان دردشت + شکایت از کارفرما در خیابان دردشت اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان دردشت + شکایت از کارفرما در خیابان دردشت وکیل اداره کار در خیابان دردشت + شکایت از کارفرما در خیابان دردشت

ویژگی های یک وکیل اداره کار در خیابان دردشت

وکیل‌اداره‌ی‌کار وکیلی است که به منظور دفاع از حقوق‌موکلان‌خود(کارگریاکارفرما)در دعاوی مربوط به کار وارد عمل می‌شودوبا توجه به تخصص وی بر تمامی بیمه‌ها وحقوق‌کارگروکارفرما می‌تواند پرونده‌های این دعوا را به نفع خود وموکلان خود به پایان برساند.

وکیل اداره‌ی‌کار ابتدا باید به شناساندن حقوق موکل بپردازد؛ چرا که موکل از حقوق خود نسبت به طرف مقابل مطلع شود و جالب اینجا است که وقوع بسیاری از مشکلات بین کارگر و کارفرما معمولاً به علت عدم اطلاع‌آن‌ها از حقوق خود می‌باشد.

بنابراین وکیل اداره‌ی‌کار باید بر قوانین روابط کاروکارگروکارفرما مسلط باشد و قبل از حضور در دادگاه میزان پیروزی موکل خود را اعلام کند تا موکل بادیدی واقع گرایانه به مراجع قضایی مراجعه نماید.

 در صورتی که ساکن خیابان دردشت هستید و به چنین مشکلی برخوردید به راحتی می‌توانید به مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل در دردشت مراجعه‌کنید، چرا که اگر تجربه‌ی کافی جهت پیداکردن وکیل خوب را نداشته باشید؛ ممکن است به مشکل بخورید. به همین جهت باید با افراد باتجربه مشورت کنید تا وکیل خوبی برای پرونده‌ی خود انتخاب کنید؛ که هم وظایف خود را بشناسد و هم کمک کند تا شما در پرونده پیروز از دادگاه خارج شوید.

به کارگیری نیروی‌کار بر اساس قراردادی می‌باشدکه تمام شرایط و هر آن‌چه که در عرف مرسوم است در آن ذکر شده باشد. در واقع باید این شرایط برای طرفین دعوا یعنی کارگر و کارفرما بر اساس عدالت ومبتنی بر قانون باشد؛ اما واقعیت این است که بسیاری از کارفرمایان از انجام تعهدات خود نسبت به کارگر سرباز زده و یا مفاد قرارداد کاملاً به سود خود کارفرمامی‌باشد.

مرجع رسیدگی‌کننده‌ی دعاوی در رابطه با حقوق و مزایاو…اداره‌ی‌کار می‌باشد. بنابراین اگر کارگری قصد شکایت از کارفرمای خود را دارد، ابتدا باید دادخواست را به طرفیت کارفرما تنظیم کرده و مدارک مورد نیاز را تحویل داده و شکایت خود را مطرح کند.

 نکته‌ی قابل توجه این است که فقط دعاوی مربوط به مزایا،حقوق و سنوات در اداره‌ی کار مطرح می‌شوند؛ اما دعاوی مربوط به ضرر و زیان و خسارات ناشی از آسیب بدنی که در محل‌کار اتفاق افتاده‌اند و یا به حیثیت و آبروی افراد لطمه واردنموده‌اند،محل رسیدگی کننده به این دعاوی دادسرا می باشد.

وکیل اداره کار در خیابان دردشت  وکیل اداره کار در خیابان دردشت

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در خیابان دردشت به چه صورت می باشد؟

معمولاً نحوه‌ی شکایت کارگر از کارفرما به این‌گونه است که در مرحله‌ی اول کارگر به سامانه‌ی سوابق بیمه شدگان تأمین اجتماعی مراجعه می‌کند و سوابق بیمه‌ی خود را با مراجعه به شعبه‌ی بیمه گذاری خود به اداره‌ی کار می‌برد واقدام به تکمیل دادخواست و ارائه مدارک مورد نیاز می‌کند. در این‌جا نامه‌ای تحت عنوان نامه ‌ی‌ سازش که در واقع ابلاغیه‌ای جهت حضور کارفرمادرزمان‌مقررجهت تشکیل جلسه و بررسی دادخواست کارگر در محل اداره‌ی‌کار است؛ صادرمی‌شود.

 جلسه‌ی‌سازش معمولاً دو هفته بعداز این‌که کارگردادخواست را تکمیل‌کرد؛ برگزارمی‌شود.اگر دراین جلسه که جلسه‌ی‌صلح و سازش است؛ طرفین دعوا به صلح وسازش برسند که پرونده خاتمه پیدا‌می‌کند؛ اما در صورتی که سازش حاصل‌نشود و کارفرما در جلسه حاضر نشود، رسیدگی به جلسه تشخیص موکول خواهد شد. جلسه‌ی تشخیص دو هفته بعد از جلسه‌ی صلح و سازش برگزار‌می‌شو.د در جلسه تشخیص رأی صادرشده در جلسه‌ی سازش به طرفین ابلاغ و در صورت وجود اعتراض موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع خواهد شد. کارگر و کارفرما در این جلسه تمامی دلایل و مستندات خود را ارائه می‌دهند و بعد از بررسی همه‌ی جوانب رأی نهایی صادرخواهد‌شد.

در صورتی که کارگر در این مرحله رأی به نفع خود بگیرد و کارفرما از پرداخت حق و حقوقات کارگر امتناع ورزد،اجرائیه صادرخواهدشدکه کارگر برای احقاق حق خود باید به واحد اجرای احکام حقوقی دادگاه مراجعه کند.

 شکایت از کارفرما در خیابان دردشت شکایت از کارفرما در خیابان دردشت

در این‌جا اخطاریه برای کارفرما ارسال‌شده و مهلت ده‌روزه جهت اقدام به پرداخت حقوق کارگر به او داده می‌شود.درصورت امتناع مجدد کارفرمااز پرداخت مطالبات کارگر،فهرست اموال و دارایی و حساب بانکی او توقیف می‌شود.

ما در مجموعه تهران وکیل با مجرب ترین افراد و با سابقه بالا  شرایط حل تمامی پرونده های مورد نیاز شما را فراهم اورده ایم. به سایت ما سر بزنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *