تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان دلاوران + شکایت از کارفرما در خیابان دلاوران

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان دلاوران + شکایت از کارفرما در خیابان دلاوران اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان دلاوران + شکایت از کارفرما در خیابان دلاوران وکیل اداره کار در خیابان دلاوران + شکایت از کارفرما در خیابان دلاوران

شکایت از کارفرما در خیابان دلاوران به چه صورت می باشد؟

شکایت از کارفرما مسئله‌ای است که همواره در جامعه وجود داشته و در محله دلاوران تهران نیز ممکن است کارگرانی که حق آنها توسط کارفرما پایمال شده برای احقاق حقوق خود قصد اقامه دعوی علیه کارفرمایان داشته باشند؛  نقض هر مورد قانونی در حوزه کار از جمله پرداخت دستمزد، بیمه و سنوات، ایمنی محل کار یا صدمات، ساعات کاری و مرخصی، آزار و اذیت اعمال شده توسط کارفرما و هر آنچه که در قراردادهای استخدامی درج می‌شود، می‌تواند موضوع شکایت از کارفرما در دلاوران باشد.

همیشه بهتر است که اختلافات بین کارفرما و کارمند آن به صورت غیر رسمی حل شود، ولی اگر این امکان وجود نداشت، کارگران و کارمندان محله دلاوران می‌توانند برای حل هر مشکلی در محل کار خود شکایت کنند. به عنوان مثال برای دستمزدی که کارگر محله دلاوران از کارفرمای خود طلبکار است، می‌تواند درخواست پرداخت کند و در صورت عدم رسیدگی به طرح شکایت از کارفرما در دلاوران بپردازد.

نکته قابل توجه این است که کارفرمایان به هیچ وجه مجاز به ارعاب یا تبعیض علیه کارگران برای طرح شکایت نیستند و این شامل امتناع از استخدام یا تهدید به اخراج نیروی کار است.

طرح شکایت قانونی از کارفرما در دلاوران می‌تواند چندین ماه طول بکشد و حل یک شکایت ممکن است نیاز به تحقیقات طولانی مدت داشته باشد و لازم باشد طرفین در مراحل خاصی در دادگاه و مراجع قضایی شرکت کنند و در این بین هزینه‌های قابل توجهی نیز پرداخت کنند. از این رو کارگران و کارمندان بهتر است قبل از طرح شکایت از کارفرما در دلاوران با مراجعه به سایت تهران وکیل و مشورت با وکیل اداره کار در دلاوران، سعی کنند مشکل را با توافق و مصالحه بین طرفین از میان بردارند.

وکیل اداره کار در خیابان دلاوران  وکیل اداره کار در خیابان دلاوران

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

پس از طرح شکایت در سایت تهران وکیل از کارفرما در محله دلاوران و بهره‌گیری از مشاوره و دانش حقوقی آنلاین بهترین وکلای مجرب و پایه یک دادگستری در این مجموعه، در صورت لزوم کارگران این محله می‌توانند وکیل اداره کار در دلاوران را به طور حضوری استخدام کنند تا در جلسات دادگاه نمایندگی موکل خود را بر عهده بگیرند و نتایج به نفع کارگر به اتمام برسد.

لازم به ذکر است که وکیل اداره کار مجموعه تهران وکیل هیچ هزینه‌ای طی ارائه مشاوره حقوقی اینترنتی برای طرح شکایت از کارفرما در دلاوران دریافت نمی‌کند و کارگران و کارمندان این محله می‌توانند برای خود یا از طرف شخص دیگری یا گروهی از کارگران طرح شکایت کنند.

ویژگی های یک وکیل اداره کار در خیابان دلاوران 

نکته دیگر اینکه محدودیت زمانی در شکایت از کارفرما در دلاوران خیلی اهمیت دارد؛ پروسه شکایت دادگاهی علیه یک کارفرما نهایتاً تا یک سال قبل از تاریخ دریافت شکایت بررسی خواهد شد. کارگران برای محافظت از روابط کاری خود با کارفرما می‌توانند از وکیل اداره کار در دلاوران بخواهند که در این مدت شکایت محرمانه بماند. همچنین کارگران باید ظرف شش ماه از آخرین روز کاری یا آخرین روز اخراج موقت شکایت خود را ثبت کنند. طی روال قانونی یک شکایت از کارفرما، معمولاً مسائل مربوط به سال آخر استخدام شخص توسط وکیل اداره کار بررسی خواهد شد.

 شکایت از کارفرما در خیابان دلاوران شکایت از کارفرما در خیابان دلاوران

پس از ثبت شکایت از کارفرما در دلاوران، وکیل اداره کار با طرفین تماس گرفته و مفاد قانون را توضیح می‌دهد؛ بسیاری از شکایات در این مرحله حل می‌شود. در غیر این صورت عدم رفع شکایت ممکن است به تحقیقات ادامه دهد. اگر شکایتی به طور داوطلبانه حل نشود، وکیل اداره کار در دلاوران طی جلسات قانونی در دادگاه برای دفاع از موکل خود حضور خواهد داشت و دستمزد خود را دریافت می‌کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *