تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان دولت + شکایت از کارفرما در خیابان دولت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان دولت + شکایت از کارفرما در خیابان دولت اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان دولت + شکایت از کارفرما در خیابان دولت وکیل اداره کار در خیابان دولت + شکایت از کارفرما در خیابان دولت

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در خیابان دولت 

اگر در محل کار مشکلی وجود داشته باشد، راه‌های مختلفی برای حل آنها وجود دارد؛ اینکه کدام روش برای حل وضعیت پیش آمده بهتر است به مواردی مانند اینکه مشکل چیست، چقدر جدی است، چگونه کارفرمای مذکور قبلا با شکایات مشابه برخورد کرده است و اینکه کدام روش خاص موفقیت آمیزتر است، بستگی دارد. گزینه‌های پیش رو برای رفع مشکل از روش‌های غیر رسمی مانند گفتگو و مصالحه، تا رسمی از جمله شکایت از کارفرما متفاوت هستند و افرادی که ادعای پایمال شدن حقوق خود را دارند، مجبور نیستید آنها را به ترتیب مرور کنند و می‌توانند از هر یک از آنها شروع کنند.

اگر یک کارفرما در خیابان دولت حداقل استانداردهای استخدامی را نداشته باشد، یک کارمند می‌تواند از کارفرما شکایت کند و با بررسی قوانین اساسی مرتبط، برای طرح شکایت اقدام کند و اگر اطلاعات لازم در این مورد را ندارد بهتر است که قبل از ثبت شکایت با یک وکیل اداره کار در خیابان دولت مشورت نماید.

صحبت با یک کارفرما اولین گام در تلاش برای حل مشکل استانداردهای استخدام در محل کار است و اگر مشکل را نمی‌توان مستقیماً با کارفرما حل کرد، این احتمال وجود دارد که شکایتی ارائه شود. ممکن است به این دلیل شکایت شود که کارمند معتقد است کارفرما در انجام یکی از موارد زیر کوتاهی کرده است:

 پرداخت درآمد، پرداخت سنوات، بیمه و اضافه کاری، حقوق مرخصی و حقوق پایان کار و هر چیزی را که کارمند بر اساس کد استانداردهای استخدامی حق دارد که ارائه دهد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در خیابان دولت  وکیل اداره کار در خیابان دولت

شکایت از کارفرما در خیابان دولت به چه صورت می باشد؟

شکایت از کارفرما در خیابان دولت در زمان شاغل بودن و در زمانی حداکثر تا شش ماه پس از آخرین روز استخدام قابل طرح است. کارمندانی که قصد شکایت از کارفرما در خیابان دولت را دارند می‌توانند درخواست خود را در مجموعه تهران وکیل و با وکیل اداره کار در خیابان دولت در میان بگذارند. وب سایت تهران وکیل متشکل از صدها وکیل کارآمد و مجرب پایه یک دادگستری در تمامی حوزه‌های حقوقی است که به صورت حضوری و آنلاین آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعته به هموطنان عزیز هستند.

 شکایات ممکن است به صورت آنلاین به سایت تهران وکیل ارسال شوند که به این ترتیب هیچ هزینه‌ای برای مشاوره با وکیل اداره کار در خیابان دولت وجود ندارد. دقت به این نکته ضروری است که کارفرما نمی‌تواند کار یک کارمند را به دلیل شکایت او خاتمه دهد و کارمند نیز شکایاتی که ارائه می‌دهد باید واقعی باشد.

ممکن است در روند حل و فصل شکایت اطلاعات بیشتری لازم باشد یا شکایت از کارفرما در خیابان دولت از طریق توافق کردن برطرف نشود؛ به این ترتیب در صورت درخواست کارمند، مجموعه تهران وکیل می‌تواند وکیل اداره کار در خیابان دولت را به صورت رسمی و حضوری برای وکالت پرونده اعزام کند تا مراحل قانونی کار را انجام داده و در صورت لزوم در جلسات دادگاه به همراه شاکی حضور داشته باشد.

صلاحیت یک کارمند برای طرح و ثبت شکایت طبق استانداردهای استخدامی، این است که حتما در حال حاضر کارمند باشد یا قبلا بوده باشد. همچنین استانداردهای استخدام ممکن است توانایی محدودی برای حل یک شکایت داشته باشند، اگر کارفرما تحت حمایت ورشکستگی باشد.

 شکایت از کارفرما در خیابان دولت شکایت از کارفرما در خیابان دولت

از آنجایی که قوانین مربوط به قراردادهای استخدامی دولتی بسیار گسترده است، توصیه می‌شود که کارمند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حقوق خود با مراجعه به سایت تهران وکیل با یک وکیل اداره کار در خیابان دولت تماس برقرار کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *