تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با ما در ارتباط باشید.

 

شکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقیشکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقی

 از دیدگاه‌ قانون‌کار تفاوت خاصی میان کارمند و کارگر وجود‌ندارد،تقریباً این دو اصطلاح یک مفهوم را دارند.

در روابط‌ کار ممکن‌است کارگر و کارفرما با یکدیگر اختلاف پیدا‌کنندکه مواردی مانند: نقض تعهدات قرارداد، ترک‌کار به صورت غیرقانونی و حضور در محل کار یا تأخیر و خارج از ساعت قانونی صرفاً جنبه‌ی تخلف دارند که جزو دلایل شکایت علیه کارگران به شمار‌می‌رود. گفتنی است که رسیدگی به برخی از جرائم مانند موردتوهین و فحاشی قرار‌گرفتن کارفرما یا اقدام به ضرب و جرح‌وی و یا سرقت‌ابزار و وسایل‌کارگاه که در قانون ایران جرم تلقی‌شده و کارفرما این حق را دارد تا از طریق مراجع قضایی شکایت‌خود را مطرح‌کند.

دعاوی‌کار مانند سایر دعاوی در دومرحله‌ی بدوی و تجدیدنظر رسیدگی‌می‌شوند .هیأت‌تشخیص همان مرحله‌ی‌بدوی و هیأت‌حل‌اختلاف مرحله‌ی‌تجدیدنظر محسوب می‌شود.

هیأت‌تشخیص‌اداره‌ی‌کار از افراد ذیل تشکیل می گردد

1-یک نفر نماینده‌ی‌وزارت‌کارو امور‌اجتماعی

2- یک نفر نماینده‌ی‌کارگران به انتخاب‌کانون‌هماهنگی شوراهای‌اسلامی‌کار‌استان

3-یک نفر نماینده‌ی‌ مدیران صنایع به انتخاب‌کانون انجمن های صنفی‌کارفرمایان‌استان

 این هیأت از طرفین‌دعوا دعوت به حضور در جلسه دادرسی می‌نماید. ریاست‌جلسه با نماینده‌ی‌واحد کارو امور

 اجتماعی بوده و تصمیمات‌هیأت به اتفاق یا اکثریت‌آرا اتخاذ‌خواهد‌شد. در صورتی‌که طرفین‌دعوا در جلسات‌رسیدگی حضور نداشته‌باشند،هیأت‌تشخیص به پرونده‌ی مربوطه رسیدگی کرده و رأی‌مقتضی را صادر‌می‌نماید.

حضور‌کارگر و کارفرما می‌تواند در جلسه‌ی‌رسیدگی به نفع آن‌ها باشد. با توجه به این‌که شکایت علیه‌کارگر تنظیم‌شده‌است،حضور‌ وی برای دفاع از خود می‌تواند بسیار تآثیر‌گذار‌باشد. درصورتی‌که کارگر از حضور در جلسه‌ی‌رسیدگی امتناع ورزد هیأت‌تشخیص به صورت‌غیابی اقدام به صدور‌رأی می‌کندو با توجه به این‌که دفاعیات‌خوانده انجام‌نشده‌است،حکم علیه‌او صادر‌خواهد‌شد. کارفرما می‌بایست ادله‌ی‌قابل‌قبولی را در جلسات‌رسیدگی ارائه‌دهد تا این هیأت با درخواست‌وی‌موافقت‌کند و بتواند در نهایت حکم را به نفع او صادر‌نماید. در هرصورت هیأت‌تشخیص اداره‌ی‌کار بعد از تشکیل جلسه و بررسی اظهارات و دفاعیات طرفین،رأی‌مقتضی را صادر‌می‌کند.رأی‌صادره از هیأت‌تشخیص ،قطعی و لازم الاجرا نیست و طرفین می‌توانند در صورت‌داشتن اعتراض آن را در مهلت‌قانونی اعلام‌کنند. رسیدگی به اعتراض‌خواهان و خوانده به حکم‌صادر‌شده در هیأت‌حل‌اختلاف انجام‌می‌شود. این هیأت به عنوان مرجع تجدیدنظر در دعاوی‌کار شناخته‌می‌شود. رأی‌صادر‌‌شده از هیأت تشخیص به مدت پانزده‌روز اعتبار تجدید نظر دارد؛به بیان دیگر ،طرفین از تاریخ صدور حکم به مدت پانزده‌روز فرصت دارند تا نسبت به رأی‌صادر‌شده اعتراض بزنند. بعد از گذشت مهلت‌مزبور در صورتی‌که طرفین اعتراضی به حکم‌صادره نداشته‌باشند ،رأی قطعی بوده و لازم الاجرا خواهد‌بود.

هیأت‌های حل‌اختلاف از طرفین اختلاف برای حضور در جلسه‌ی‌رسیدگی کتباً دعوت‌می‌کنند.عدم‌حضور هر یک از طرفین یا نماینده‌ی‌ تام‌الاختیار آن‌ها مانع رسیدگی و صدور‌رأی توسط هیأت نیست؛ مگر آن‌که هیأت حضور طرفین را ضروری تشخیص‌دهد. در هرحال هیأت حتی‌الامکان ظرف مدت یک‌ماه پس از وصول‌پرونده،رسیدگی و رأی‌لازم را صادرمی‌نماید. در قانون‌ایران ،مراجع قضایی بر اساس معیارهای مختلفی از جمله نوع و موضوع‌شکایت صلاحیت رسیدگی به انواع پرونده‌های حقوقی را دارند.

در صورتی‌که کارگر در محل‌کار مرتکب تخلفی شود که آن تخلف رفتاری مجرمانه باشد، مراجع‌قضایی‌کیفری صلاحیت‌رسیدگی خواهند‌داشت. اما در صورتی‌که مثلاً کارگر وظایف‌کاری‌خود را به خوبی انجام‌نمی‌دهد،در صورتی‌که کارفرماقصد شکایت داشته باشد؛ اداره‌ی‌کار صالح به رسیدگی خواهد‌بود. بنابراین دعاوی‌کارگر و کارفرما که مرتبط با قانون‌کار می باشند در هیأت‌های‌تشخیص و حل‌اختلاف‌اداره‌ی‌کار رسیدگی خواهند‌شد ؛در غیر این‌صورت مراجع قضایی می‌توانند شکایت مزبور را مورد‌رسیدگی قرار‌دهند.

درصورت حل نشدن مشکل با کمک‌گرفتن از مشاوره‌ی حقوقی ویک وکیل با پرسش و پاسخ‌حقوقی سریع و ماهرانه که مؤسسه‌ی‌حقوقی تهران وکیل  یکی از معتبرترین مؤسسات در این زمینه می باشد،می‌تواند تمامی ابهامات و حق و حقوق شخص راپاسخ دهد.

به عنوان یک کارفرما در صورتی که یکی از کارمندان شما تخلفی انجام داده باشد ممکن است بپرسید چگونه می توانید با طرح شکایت از کارمند موفق به پیگیری تخلفات صورت گرفته شوید؟ در این صورت آیا با موسسات ارائه کننده خدمات مشاوره حقوقی که امکان راهنمایی شما برای پیگیری تخلفات کارمندان را دارند آشنایی دارید؟

اگر چه در روابط کاری در بسیاری از موارد شاهد هستیم که روابط بین کارفرما و کارمند به خوبی پیش می رود، اما در مواردی هم دیده می شود که بنا به دلایلی کارفرما مجبور می شود تا اقدام به شکایت از کارمند خود بنماید.

شکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقیشکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقی

از جمله دلایل شکایت کارفرما از کارمند تخلفات مالی کارمندان می باشد که باعث ضررهای مالی کارفرما در فعالیت های اقتصادی خواهد شد. لازم به ذکر است که این تخلفات بیشتر در امور حسابداری مربوط به شرکت ها و واحدهای تولیدی قابل ملاحظه هستند.

در این موارد مبالغ جا به جا شده در صورت حساب ها و محاسبات مالی شرکت یا واحد تولیدی می تواند رقم های بالایی باشد و در صورتی که نتوان به طور مسالمت آمیز مشکل را حل کرد، تنها با طرح شکایت کارفرما از کارمند امکان پیگیری این تخلفات وجود خواهد داشت.

در این مواقع می توانید با دریافت مشاوره حقوقی و صحبت با یک وکیل متخصص که در زمینه نحوه شکایت از کارفرما  از کارمند تجربه کافی دارد، در هر گونه اختلافی و از جمله در ارتباط با مسائل مالی و حسابداری موفق به تنظیم شکایت با توجه به ادله و مستندات مورد نیاز شوید.

شکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقیشکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقی

موسسه حقوقی تهران وکیل از جمله موسسات معتبر در تهران است که در صورت نیاز کارفرمایان محترم به پیگیری تخلفات کارمندان (به منظور طرح شکایت کارفرما از کارمند حسابدار و یا هر کارمند متخلف دیگر) امکان ارائه مشاوره های حقوقی را در این زمینه ها خواهد داشت.

ما در بخش بعد به خصوص در ارتباط با شکایت از حسابداران شرکت توضیح بیشتری خواهیم داد.

شکایت کارفرما از کارمند حسابدار

حسابداری همواره باید با امانت داری همراه باشد و هر فردی که به عنوان حسابدار در یک شرکت و یا واحد تولیدی یا هر جای دیگری در حال خدمت می باشد باید تمام تلاش خود را در حفظ امانت داری و نوشتن درست و دقیق صورت حساب های مالی به صورت دستی یا الکترونیکی به کار برد.

با این وجود در بعضی از موارد شاهد هستیم که کارمندان حسابدار به وظایف خود به خوبی عمل نمی کنند و ممکن است که سوء استفاده هایی از موقعیت شغلی خود داشته باشند.

شکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقیشکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقی

در این موارد می توان با طرح شکایت کارفرما از کارمند  موفق به پیگیری تخلفات صورت گرفته شد و حسابدار مربوطه را به دلیل انجام تخلفات مالی مورد تعقیب قانونی قرار داد.

در این مواقع بسیاری از کارفرمایان هستند که در این زمینه نیاز به مشاوره حقوقی و یا کمک وکیل دارند تا موفق به اثبات تخلفات مالی صورت گرفته توسط حسابدار شوند و پس از طرح شکایت کارفرما از کارمند امکان دست یافتن به نتیجه مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن را داشته باشند.

در صورتی که به عنوان مدیر یک شرکت و یا یک کارفرما شما هم به مشکل مشابهی برخورد کرده اید، می توانید از بهترین وکیل متخصص در امور مربوط به شکایت کارفرما از کارمند کمک بخواهید تا در صورت لزوم با قبول وکالت (و یا با دادن مشاوره به شما) امکان طرح دعاوی را در مراجع صالح قضایی داشته باشید.

لازم به ذکر است که به طور حتم باید در انتخاب وکیل متخصص دقت کافی به خرج داده باشید تا پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن به سر انجام برسد.

بهترین وکیل برای شکایت کارفرما از کارمند

در صورتی که به دنبال بهترین وکیل برای شکایت کارفرما از کارمند حسابدار خود (که تخلف مالی کرده است) باشید و یا بنا به هر دلیل دیگر نیازمند پیگیری قانونی تخلفات کارمندان خود باشید باید ابتدا تحقیق کنید که آیا وکیل مربوطه در این امور تخصص دارد و می تواند در ارتباط با موضوع شکایت شما راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهد.

به طور حتم در صورتی که یک وکیل در ارتباط با نحوه شکایت کارفرما از کارمند بابت تخلفات مالی اطلاعات کافی نداشته باشد (و یا تجربه رسیدگی به این پرونده ها را نداشته باشد)، به خوبی وکلای متخصص نخواهد توانست شما را راهنمایی کند.

برای همین باز هم تکرار می شود که بهتر است که ابتدا با مشاوره حقوقی در مورد تخصص و توانایی های وکلای دادگستری اطلاعات کافی کسب کنید.

شکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقیشکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی شکایت کارفرما از کارمند

خوشبختانه مشاوره حقوقی برای حل مشکلات بین کارفرما و کارمند توانسته است زمینه را برای یافتن بهترین وکیل متخصص در ارتباط با دعاوی قابل طرح در محاکم قضایی رسیدگی کننده (به عنوان مثال برای شکایت کارفرما از کارمند حسابدار) هموار کند و کارفرمایان را در کوتاه ترین زمان موفق به پیگیری قضایی تخلفات صورت گرفته بنماید.

خوشبختانه امروزه به وجود آمدن ابزار ارتباطی آنلاین این امکان را برای کارفرمایان فراهم کرده است تا با یک تماس ساده با موسسات حقوقی معتبر بتوانند در ارتباط با مشکلات خود با کارمندان مشورت کنند و امکان آشنایی با نحوه شکایت کارفرما از کارمند در مراجع قضایی را داشته باشند.

برای همین در صورتی که شما هم با تخلف مالی و سوء استفاده های مالی بزرگ توسط حسابدار خود مواجه شده اید و یا هر مشکل دیگری دارید بهتر است که اهمیت مشاوره حقوقی را نادیده نگیرید.

خدمات موسسه حقوقی تهران وکیل به کارفرمایان

موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از موسساتی است که در تهران امکان ارائه مشاوره به کارفرمایان محترم در صورتی که هر گونه تخلفی از کارمندان در یک مجموعه سر زده باشد را دارد.

شکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقیشکایت کارفرما از کارمند+بابت ضرر+بدون قرارداد+حسابدار+وکیل+ مشاوره حقوقی

برای همین به عنوان یک کارفرما اگر قصد شکایت از کارمند خود را دارید، شما هم می توانید هر زمان که نیاز داشته باشید با تماس با کارشناسان متخصص در موسسه در مورد نحوه شکایت کارفرما از کارمند اطلاعات جامعی دریافت کنید.

با توجه به این که ارائه خدمات مشاوره حقوقی با استفاده از بهترین وکلای تهران در زمینه دعاوی مربوط به اختلافات بین کارفرما و کارمند صورت خواهد گرفت، انتظار می رود که کمک شایانی به حل مشکلات شما بنماید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *