تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان زاهد گیلانی + شکایت از کارفرما در خیابان زاهد گیلانی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

  در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان زاهد گیلانی + شکایت از کارفرما در خیابان زاهد گیلانی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان زاهد گیلانی + شکایت از کارفرما در خیابان زاهد گیلانیوکیل اداره کار در خیابان زاهد گیلانی + شکایت از کارفرما در خیابان زاهد گیلانی

شکایت از کارفرما در خیابان زاهد گیلانی به چه صورت می باشد؟

کارگاه محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او در آنجا کار می‌کند و کارفرما شخصی است حقیقی یا حقوقی که کارگر به درخواست او کار می‌کند. می‌بینیم که قانون کار در تعریف کارگاه هدف خود را بیشتر بر محل قرار می‌دهد و به مجموعه عوامل اشاره نمی‌کند. با تصویب قانون جدید کار پرسش‌هایی دوباره مطرح می‌شود. اگر برای پاسخ دادن به تعریف کارفرما و کارگاه بسنده کنیم؛ باز هم پاسخ پرسش نخست منفی و پاسخ پرسش دوم مثبت می‌باشد. یعنی با توجه به تعریف کارگاه تنها به مرحله انجام کار اطلاق می‌شود و شخصیت جدایی از کارفرما ندارد. در کلی بودن این نتیجه‌گیری تردید کرد با دقت بر ماده مزبور هر نوع تغییر حقوقی در وضعیت مالکیت کارگاه از قبیل فروش یا انتقال به هر شکل، تغییر نوع تولید، ادغام در موسسه، ملی شدن کارگاه، فوت مالک و همسالان در رابطه قراردادی کارگران که قراردادشان قطعیت یافته موثر نیست و کارفرمای جدید قائم‌مقام تعهدات و حقوق کار برای سابق می‌باشد.

طبق ماده واحده کارفرمایان موظف هستند؛ طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه‌های خود که شامل شرح وظیفه، شرایط احراز و ارزیابی مشاغل، دستورالعمل اجرایی طرح و جدول مزد تغییر، جدول مزد که به دلیل تغییر حداقل مزد در مناطق و صنایع و همچنین سایر ضوابط فنی مربوط می‌باشد؛ طبق آیین‌نامه‌ای که به تصویب شورای عالی کار می‌رسد؛ در مهلت‌هایی که در شورای مزبور تعیین می‌شود؛ تهیه و به موقع اجرا شود.

وزارت کار و امور اجتماعی برای تحصیل طبقه بندی مشاغل در کارگاه‌ها به دفاتر مشاوره فنی طبقه‌بندی که صلاحیت فنی آنها توسط شورای عالی کار تایید شده، بر اساس ضوابط شورای مزبور تعیین می‌کند، اجازه کار می‌دهد. اگر کارفرمایان مشمول این قانون در پایان مهلت تعیین شده مشاغل کارگاه خود را طبقه بندی نکنند؛ وزارت کار انجام این کار را به یکی از دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل واگذار می‌کند و کارفرما موظف است هزینه‌های مربوط را به وزارت کار و امور اجتماعی به دفتر مشاوره فنی بپردازد +۱۰ درصد از هزینه مشاوره را به عنوان جریمه به حساب خزانه پرداخت کند.

ما به تفاوت احتمالی دستمزد از اجرای طرح طبقه بندی در کارگاه‌های موضوعی این قانون و همچنین کارگاه‌هایی که قبلاً به موجب مقررات مصوب سال ۴۹ شورای عالی کار موظف به طبقه بندی مشاغل از نظر مزد می‌کند و از تاریخ خاتمه اولین مهلت قابل پرداخت می‌باشد.

مرجع محاسبه و تعیین میزان مطالبه کارگران و همچنین میزان هزینه موضوع تبصره ۲ در صورت بروز اختلاف هیئت حل اختلاف در ماده ۴۰ قانون کار برای هیات مذکور می‌باشد. حداقل مزد موضوع ماده ۲۲ قانون کار با توجه به ضرورت و نیازهای زندگی یک خانواده کارگری و تاثیر آن در سایر سطوح مزدی از تاریخ تصویب این قانون هر سال یک بار تعیین و بعد از تصویب شورای عالی کار اجرا می‌شود. قانون ذیل مشتمل بر یک ماده و تبصره پس از تصویب مجلس سنا در جلسه روز چهارشنبه سال ۵۲ در جلسه روز سه‌شنبه هفت اسفند ۱۳۵۲ به تصویب مجلس شورای ملی رسید.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در خیابان زاهد گیلانیوکیل اداره کار در خیابان زاهد گیلانی

برای برنده شدن در هر پرونده‌ای و برای احقاق حق ازدست‌رفته و اجرای عدالت مهم‌ترین دلیل این است که باید بیش‌از چیز دیگر مورد توجه قرار بگیرد؛ استخدام یک وکیل متخصص و با مهارت است. اگر می‌خواهید بهترین وکیل اداره کار در زاهد گیلانی را پیدا کنید؛ باید با یک سری نکات و شروط آگاهی داشته باشید.

یک وکیل خوب چه خصوصیاتی داشته باشد و تخصص در رشته خاصی ضروری است یا نه؟ برای پاسخ به این سوالات باید اطلاعاتی را داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید و بتوانید در اسرع وقت شخص مورد نظر خود را پیدا کنید.

شروط برای انتخاب وکیل

در مجموع و از همه مهم‌تر باید به سوابق و تجربه وکیل مدنظر خود توجه کنید. زیرا مدرک تحصیلی ولو تخصی هم که باشد امکان دارد نتیجه دلخواه را به دست نیاورد. در پرونده‌هایی که با پیچیدگی‌های زیادی همراه نیستند یا سنگینی و حساسیت چندانی ندارند؛ کارآموزها هم می‌توانند وکالت شخص را به درستی بر عهده بگیرند.

در مقابل اگر با اتهام بزرگی رو به رو باشیم و با حساسیت مرگ و زندگی درپرونده مواجه باشیم، می‌توان حتی تا سه وکیل هم به طور هم زمان استخدام کرد. بهترین وکیل اداره کار در زاهد گیلانی می‌تواند امری نسبی تلقی شود. به همین علت نخست به شرایط پرونده و سوابق و مدارک توجه کنید تا بهترین نتجیه ممکن کسب شود.

اگر شما دنبال یک وکیل اداره کار کاربلد هستید بدون شک گروه وکلای تهران وکیل جزو بهترین‌ها در این زمینه است که شما می‌توانید، سوالات تخصصی خود را بپرسید.

وکیل اداره کار در خیابان زاهد گیلانی چه خدماتی انجام می‌دهد؟

یک، اخذ کد کاربری و گذرواژه دو، امور مربوط به بازنشستگی و سختی کار سه، انجام امور مربوط به اجرایی اداره کار و اعمال ماده ۱۴۸ قانون تامین اجتماعی چهار، صورتحساب پنج، جمع آوری سوابق تامین اجتماعی شش، ثبت دادخواست توسط وکیل تخصصی روابط کار و تامین اجتماعی هفت، شرکت و دفاع در جلسات هیات تشخیص و حل اختلاف هشت، ثبت اعتراض و تنظیم لایحه در هیئت تشخیص حل اختلاف نه، مشاوره در مورد امور مربوط به روابط کار و تامین اجتماعی و محاسبه دستمزد با توجه به سابقه کار ده، اضافه کاری و سنوات خدمت در طول انجام کار مانند مرخصی، عیدی، شب کاری، حق شیفت، حق ماموریت یازده، انجام امور مربوط به بیمه بیکاری دوازده، تنظیم و تدوین لایحه دیوان عدالت اداری سیزده، اخذ کد کارگاهی چهارده، امور مربوط به تامین اجتماعی پانزده، انجام کلیه امور مربوط به منابع انسانی من جمله استخدام جذب نیرو با پرسش‌های استخدامی شانزده، تهیه چارت وظایف و شناسه کار هفده، تنظیم اظهارنامه برای اخذ سفته از کارفرما هجده، در بررسی قرارداد کارگران و پرسنل نوزده، تنظیم انواع قرارداد من جمله قرارداد کار، قرارداد بازاریابی، سرایداری، قرارداد پیمانکاری، فروش نمایندگی تجاری، دورکاری و غیره.

 شکایت از کارفرما در خیابان زاهد گیلانی شکایت از کارفرما در خیابان زاهد گیلانی

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه‌ می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل استفاده کنید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می‌باشند و هدف آنها جلب رضایت و اعتماد شماست و سعی دارند با به کارگیری دانش و تجربه خود، مطلوب‌ترین نتایج را برای پرونده‌ی شما حاصل کنند؛ پس با اطمنیان خاطر وکلای مجموعه تهران وکیل را انتخاب کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *