تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان سردار جنگل + شکایت از کارفرما در خیابان سردار جنگل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان سردار جنگل + شکایت از کارفرما در خیابان سردار جنگل اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 

 وکیل اداره کار در خیابان سردار جنگل + شکایت از کارفرما در خیابان سردار جنگلوکیل اداره کار در خیابان سردار جنگل + شکایت از کارفرما در خیابان سردار جنگل

شکایت از کارفرما اغلب برای مشاغل مختلف رخ می دهد و ربطی به شغل خاصی ندارد، اما در واقع شما برای اینکه بر علیه کارفرما شکایت کنید و از آن شکایت نتایج مثبتی را به دست آورید، نیاز به مشاوره حقوقی از طریق وکیل اداره کار است. در واقع وکیل اداره کار به افراد کمک زیادی می کند و می تواند حتی به جای او از کارفرما شکایت کند و مراحل دادگاه را طی کند.

به عبارتی قطعا با داشتن وکیل می توانید نتایج بهتری را کسب کنید، از طرف دیگر وکیل با روند و قوانین شکایت از کارفرما آشنا است. در صورتی که می خواهید نحوه شکایت از کارفرما و شرایط آن را بدانید به شما پیشنهاد می کنیم که همراه ما به بررسی این مقاله بپردازید.

علاوه بر آن پیشنهاد می شود که برای انتخاب یک وکیل اداره کار در سردار جنگل و شکایت به وکلاء تهران وکیل مراجعه کنید، زیرا تهران وکیل خدماتی، همچون مشاوره های رایگان و تخصصی، راهنمایی در رابطه با نحوه شکایت و… را به مشتری ارائه می دهد و در کار خود کاملا جدی و حرفه ای است.

چگونگی شکایت از کارفرما در خیابان سردار جنگل

در مرحله اول برای ثبت شکایت، باید فرم های دادخواست از طرف کارگر پر شود که نحوه ثبت شکایت از کارفرما هم با پر کردن برگه هایی شبیه به فرم امکان پذیر است که به آن دادخواست می گویند. در نتیجه کارگر یا کارمند و به طور کلی متقاضی باید در آن فرم مشخصات خود و طرف مقابل را وارد کند. بعد باید مطالبات خود را در آن وارد کند. لازم به ذکر است که اگر مطالبات کارگر یا فرد متقاضی بیش از یکی باشد، توسط دادگاه پذیرفته نمی شود.

بعد از اینکه فرم یا همان دادخواست توسط متقاضی پر شد، باید به مراکزی قضایی برود و در آنجا شکایت خود را به ثبت برساند. جالب است بدانید که برخی اوقات می توان برای ثبت شکایت به صورت الکترونیکی آن را انجام داد. به عنوان مثال برخی از شکایت ها که بیشترین ثبت را دارند برای اینکه مراکز قضایی شلوغ نشود این قابلیت را به وجود آوردند.

توجه داشته باشید برای اینکه دادگاه، کارفرما را از شکایت و زمان دادگاه آگاه کند، نیاز است که هنگام پر کردن فرم مشخصات کارفرما اعم از شماره تلفن، آدرس و اسناد مدارک و… را قرار دهید. ولی این موضوع را هم در نظر داشته باشید که همه ی اداره ها دارای سیستم الکترونیک ثبت شکایت نیستند، پس هنوز هم خیلی از مراحل دادگاه به صورت حضوری انجام می شود.

وکیل اداره کار در خیابان سردار جنگل وکیل اداره کار در خیابان سردار جنگل

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز به منظور ثبت دادخواست شکایت از کارفرما در سردار جنگل

قطعا شما برای ثبت دادخواست تان به مدارکی احتیاج دارید، اما منظور از این مدارک چیست ؟ یا وجود چه مدارکی ضروری است ؟ بهترین کار این است که برای جلوگیری از هر گونه خسارت ها یک وکیل را انتخاب کنید، تا به شما کمک کند که مثل همیشه پیشنهاد ما به شما تهران وکیل است.

 شکایت از کارفرما در خیابان سردار جنگل شکایت از کارفرما در خیابان سردار جنگل

و دیگر اینکه مدارک محکمه پسند و معتبر را جمع آوری کنید. اولین چیزی که باید توسط کارگر ثابت شود این است که بین کارگر و کارفرما رابطه ی کاری محزر گردد، زیرا در غیر این صورت است که کارگر می تواند مطالبات خود را از کارفرما بخواهد‌. در غیر این صورت امکان رسیدگی به مطالبات فرد وجود ندارد و باید به مراکز دیگری رجوع کند. 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *