تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان سهروردی + شکایت از کارفرما در خیابان سهروردی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان سهروردی + شکایت از کارفرما در خیابان سهروردی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان سهروردی + شکایت از کارفرما در خیابان سهروردیوکیل اداره کار در خیابان سهروردی + شکایت از کارفرما در خیابان سهروردی

ویژگی های یک وکیل اداره کار در خیابان سهروردی

بروز اختلاف و ناسازگاری در محیط کار امری طبیعی است. در بسیاری از موارد کارگران و کارفرمایان بر سر مسائلی چون دستمزد، مرخصی، سنوات، ساعت کار و… با یکدیگر به مشکل برخورده و سعی می­کنند از طریق روش­های مختلف این ناسازگاری را برطرف نمایند.

اما در اغلب اوقات مسائل اینچنینی به سادگی به سازش ختم نشده و برای حل و فصل نیازمند رسیدگی مراجعه قانونی و طرح دعاوی حقوقی می­باشند.

ولی مشکل اینجاست که تخصص در مسائل حقوقی و اطلاع از جزئیات قوانین امری دشوار است و نیازمند گذراندن تحصیلات مرتبط در کنار کسب تجربیات مشابه می­باشد. در نتیجه اگر در رابطه با رئیس یا کارکنان خود با ناسازگاری و اختلافات جدی مواجه شدید نمی­توانید به تنهایی موضوع مورد نظر را به نتیجه برسانید.

در چنین شرایطی ضرورت دارد که حتما مشکل خود را با یک وکیل اداره کار مطرح کرده و برای اطلاع از نحوه پیگیری قانونی آن امر و شرایط پیشبرد شکایت با او مشورت نمایید.

شکایت از کارفرما در سهروردی به چه صورت می باشد؟

نیاز به توضیح نیست که اغلب شکایات مربوط به مسائل مذکور از سوی کارگران طرح می­شوند. چراکه با توجه به موازنه نابرابر قدرت در محیط کار و همچنین شرایط دشوار اقتصادی و معیشتی بسیاری از کارفرمایان حقوق کارگر را پای­مال کرده و از این وضعیت به نفع خود سوءاستفاده می­کنند.

از سوی دیگر اغلب کارگران به علت ناتوانی از پیگیری این موضوعات و یا عدم برخورداری از اطلاعات کافی در زمینه حقوق قانونی خود در برابر کارفرما، اغلب نسبت به طرح شکایت بر علیه کارفرمایان اقدام نمی­کنند.

همچنین از دید بسیاری از افراد کارگران در هر شرایط از پیگیری حقوق خود و محکوم کردن کارفرما ناتوان بوده و کارفرمایان همواره راهی برای گریز از تعهدات قانونی خود می­یابند. برخی دیگر نیز به علت ترس از دست دادن شغل و مواردی از این دست، از طرح دعوا منصرف می­شوند.

وکیل اداره کار در خیابان سهروردی وکیل اداره کار در خیابان سهروردی

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

اما جالب است بدانید که در بسیاری از موارد، کارگران می­توانند با اثبات تخلف کارفرما و ارائه مدارک معتبر حقوق خود را دریافت کرده و از خدمات نهادهای قانونی بهره­مند شوند، هرچند که کارگر به تنهایی نمی­تواند چنین هدفی را محقق سازد.

طرح شکایت قانونی خصوصا در خصوص قوانین اداره کار نیازمند برخورداری از مهارت و تخصص کافی در مواردی چون تنظیم دادخواست، جمع­آوری مدارک مناسب، قدرت بیان خوب، ارائه استدلال­های قانع­کننده و آشنایی با رویه­های قانونی است.

به همین علت است که رجوع به یک وکیل متعهد و مجرب ادراه کار برای موفقیت در دعاوی اینچنینی از اهمیت بالایی برخوردار است. یک وکیل ماهر قوانین و رویه­ها را به طور کامل برای موکل خود شرح داده و در صورت شیوه­های اقدام برای دریافت مطالبات او را راهنمایی می­نماید.

همچنیین با عهده­دار شدن وکالت او، شخصا برای طی کردن مراحل قانونی طرح و پیگیری شکایت وارد عمل می­­شود.

 شکایت از کارفرما در خیابان سهروردی شکایت از کارفرما در خیابان سهروردی

به عبارت دیگر محکوم نمودن کارفرمای متخلف بدون کمک یک وکیل ادراه کار امری بسیار دشوار یا غیرممکن است. بنابراین دفتر حقوقی تهران وکیل مانند همیشه در کنار شماست تا با ارائه خدمات ارزشمند و کاربردی شما را در زمینه­ی دستیابی به مطالباتتان یاری داده و از حقوق قانونی شما دفاع نماید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *