تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان شیخ هادی + شکایت از کارفرما در خیابان شیخ هادی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان شیخ هادی + شکایت از کارفرما در خیابان شیخ هادی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان شیخ هادی + شکایت از کارفرما در خیابان شیخ هادیوکیل اداره کار در خیابان شیخ هادی + شکایت از کارفرما در خیابان شیخ هادی

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در خیابان شیخ هادی

اگر به عنوان یک کارگر یا کارمند فکر می‌کنید در محل کار خود در محله شیخ هادی ممکن است تبعیضی اتفاق افتاده باشد یا مورد بی عدالتی قرار گرفته‌اید، لازم است اقدامی انجام دهید و برای این کار ابتدا باید بررسی کنید که آیا مشکل شما در محل کار از روش‌های قانونی قابل حل است یا خیر؟ که برای پاسخ به این سوال و هر گونه مشکل حقوقی دیگر می‌توانید از نزدیکترین مرکز مشاوره شهروندان به طور رایگان مشاوره دریافت کنید.

مجموعه وکلای تهران وکیل همیشه قابل دسترس‌ترین و نزدیکترین مرکز مشاوره به هر محله‌ای است و کارگران این محله برای شکایت از کارفرما در شیخ هادی می‌توانند مشکل خود را به مجموعه تهران وکیل بسپارند و با کمک وکیل اداره کار در شیخ هادی بهترین برخورد را با کارفرمایان متخلف داشته باشند.

کارگران و کارکنان محله شیخ هادی با مشاهده هر کدام از موارد زیر می‌توانند از کارفرما شکایت کنند، اما توجه داشته باشید که موارد شکایت تنها به این گزینه‌ها محدود نمی‌شود:

– عدم دریافت حداقل استاندارد ذکر شده برای پرداخت دستمزد

– پرداخت نکردن دستمزد اضافه کاری

– نادیده گرفتن حقوق تعطیلات و حقوق پایان کار توسط کارفرما

– عدم توجه به ساعات کار، دوره‌های استراحت و زمان مرخصی

– بی توجهی به معافیت‌ها و غرامت‌هایی که در قرارداد کار مشخص شده است.

– عدم پرداخت حقوق مربوط به مرخصی‌های با حقوق

– کسرهای غیرمنتظره یا غیرمجاز در چک حقوق

– اعاده یا جبران خسارت پس از اخراج

  • و فسخ یا تعلیق قرارداد
  • وکیل اداره کار در خیابان شیخ هادی وکیل اداره کار در خیابان شیخ هادی

شکایت از کارفرما در خیابان شیخ هادی به چه صورت می باشد؟

همچنین کارکنان قبل از طرح شکایت از کارفرما در شیخ هادی، باید بررسی کنند که آیا آنها در صنعتی کار می‌کنند که قوانین خاصی در رابطه با استانداردهای استخدامی دارد یا خیر و اینکه چه مسائلی توسط استانداردهای استخدامی پوشش داده نمی‌شود.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

البته یک کارمند یا کارگر بهتر است به عنوان اولین گام برای حل یک مشکل در محل کار با کارفرمای خود صحبت کند و اگر متوجه شد که مشکل را نمی‌توان مستقیماً با کارفرما حل کرد، آنگاه ممکن است شکایتی ارائه شود.

 کارکنان و کارگران محله شیخ هادی می‌توانند برای شکایت علیه کارفرما و مشورت با وکیل اداره کار در شیخ هادی از مجموعه وکلای خبره و پایه یک تهران وکیل بهره‌مند شوند؛ در این مجموعه بیش از هزار وکیل کاربلد در حوزه‌های حقوقی مختلف بصورت آنلاین و حضوری در خدمت هموطنان عزیز در سراسر کشور و همچنین تمامی محله‌های تهران هستند.

 شکایت از کارفرما در خیابان شیخ هادی شکایت از کارفرما در خیابان شیخ هادی

اگر کارمند یا کارگری واجد شرایط باشد، قبل از اقدام به ثبت شکایت، باید یک حساب کاربری با ارائه اطلاعات تماس شخصی در وب سایت تهران وکیل ایجاد کند تا در اسرع وقت با وکیل اداره کار در شیخ هادی تماس برقرار کند. تماس تلفنی یا آنلاین با وکلای مجرب تهران وکیل کاملا رایگان است و در صورت لزوم می‌توانند وکالت قانونی افراد را بر عهده بگیرند تا روال کار زودتر به نفع کارگرانی که حقوق‌شان پایمال شده، پیش برود. همچنین در طول پرونده اگر یک تصمیم توافقی با کارفرما به دست آمد، شاکی ممکن است در هر زمانی شکایت خود را از کارفرما در شیخ هادی لغو کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *