تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان مدائن + شکایت از کارفرما در خیابان مدائن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان مدائن + شکایت از کارفرما در خیابان مدائن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان مدائن + شکایت از کارفرما در خیابان مدائنوکیل اداره کار در خیابان مدائن + شکایت از کارفرما در خیابان مدائن

ویژگی های وکیل اداره کار در خیابان مدائن 

تمامی افراد، چه کارگر و چه کارفرما ممکن است در محیط کار خود با مشکلات و مسائلی دست به گریبان شوند که راه حل آن­ها یاری جستن از مراجع قانونی و طرح شکایت است.

مشکلاتی نظیر عدم پرداخت به موقع دستمزد و عادلانه نبودن آن، بیمه نکردن کارگران، عدم رعایت نکات ایمنی در محل کار و… ممکن است برای تمامی افراد پیش آمده و آن­ها را ناچار به پیگیری قانونی مسئله­ی مورد نظر نمایند.

همچنین بسیاری از کارفرمایان و روسای شرکت­ها در خصوص مدیریت شرایط محیط کار، وضعیت و چگونگی استخدام­ها و تنظیم قراردادهای کار به مشورت با افراد متخصص و برسی آراء قانونی نیازمندند.

به همین علت است که فعالیت تخصصی بسیاری از وکلا در این زمینه ضرورت دارد.

به وکلایی که در خصوص دعاوی طرح شده میان کارگر و کارفرما مداخله کرده و در این موارد از دانش و اطلاعات بالایی برخوردار هستند، وکیل اداره کار گفته میشود.

این وکلا باید به قوانین ادراه کار و جزئیات آن­ها به طور کامل اشراف داشته و همچنین در حد امکان از تجربیات لازم در این زمینه برخوردار باشند. در این صورت است که یاری گرفتن از وکیل اداره کار می­تواند برگ برنده­ی کارگران و کارفرمایان در دست یابی به حقوق انسانی و قانونی­شان تلقی گردد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در خیابان مدائن وکیل اداره کار در خیابان مدائن

شکایت از کارفرما در خیابان مدائن

با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی بسیاری از کارگران از نظر شغلی و معیشتی در شرایطی نامناسب و ناعادلانه قرار گرفته اند و به طور گسترده در محیط کار، با نقض حقوق اساسی و قانونی خود مواجه می­گردند. بسیاری از این افراد به علت ناآگاهی از قوانین کار و همچنین عدم تمکن مالی از طرح شکایت و پیگیری آن اجتناب می­کنند.

اما بدیهی است که رجوع کارگران به وکلای مجرب و متخصص اداره کار، گامی موثر در راستای تحقق مطالباتشان خواهد بود.

از مهم­ترین موضوعاتی که موجبات شکایت کارگر علیه کارفرما را فراهم می­سازند، می­توان به مسئله­ی بیمه اشاره نمود.

بر اساس قانون، کارفرما حتی در صورت عدم درخواست کارگر نیز موظف است او را بیمه کرده و حق بیمه او را بپردازد. در این بین هیچگونه توافق قبلی میان آن دو عذر موجهی برای سر باز زدن از این عمل تلقی نخواهد شد.

همچنین کارفرمایانی که دستمزدی کم­تر حداقل تعیین شده توسط اداره کار را به نیروی کار خود بپردازند، باید در پیشگاه قانون پاسخگو باشند.

عدم پرداخت دستمزد یا تعویق در پرداخت آن و همچنین خودداری از اعطای سایر مزایای تعیین شده به کارگر، همگی نوعی تخلف به حساب آمده و می­توانند برای کرفرمایان مشکل­ساز شوند.

 شکایت از کارفرما در خیابان مدائن شکایت از کارفرما در خیابان مدائن

به علاوه، نقض اصول درج شده در قرارداد کار از سوی کارفرما می­تواند بهانه­ی موجهی برای طرح شکایت توسط کارگران و کارمندان تلقی شود.

با توجه به نکات ذکر شده، بدیهی است که شکایت کردن از کارفرمایان در صورت قانون شکنی و نقض حقوق نیروی کار امری ممکن است، به شرطی که در این بین از راهنمایی­ها و توصیه­های یک وکیل توانمند اداره کار استفاده شود.

بنابراین، دفتر حقوقی تهران وکیل با یاری گرفتن از وکلای باسابقه و خوشنام، آماده­ی ارائه خدمات و مشاوره­ی حقوقی به شما عزیزان می­باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *