تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی + شکایت از کارفرما در خیابان مقدس اردبیلی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی + شکایت از کارفرما در خیابان مقدس اردبیلی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی + شکایت از کارفرما در خیابان مقدس اردبیلی وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی + شکایت از کارفرما در خیابان مقدس اردبیلی

وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی

وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی  وکلا برای قانون کار کار می کنند و می توانند هم کارفرمایان و هم کارمندان را نمایندگی کنند.  آنها با مشتریان در صنایعی کار می کنند که اتحادیه دارند، مانند آموزش یا اجرای قانون.  این وکلا در قوانین و مقررات اتحادیه و نحوه اعمال آنها برای کارفرمایان و اعضای اتحادیه تخصص دارند.

  وکلای کارگری اغلب به پرونده هایی مربوط به تشکیل اتحادیه، چانه زنی جمعی و مذاکرات مدیریت اتحادیه رسیدگی می کنند.  برای حل و فصل اختلافات، این وکلا می توانند طرح دعوی کنند یا برای حل و فصل اختلافات خارج از دادگاه اقدام کنند.  در موارد دیگر ممکن است از طرف مقابل شکایت کنند.

شکایت از کارفرما در خیابان مقدس اردبیلی

هیئت هایی  که در ادارات کار استان ها تشکیل می شود، در چارچوب روابط کار و مقررات قانون کار به شکایات کارگران از کارفرمایان و بالعکس رسیدگی می کنند.  مهم ترین موضوعاتی که در این هیأت ها مورد بررسی و رأی گیری قرار می گیرد را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

  رابطه استخدامی بین کارفرما و کارگر (قرارداد کار)، حقوق و مزایا، از جمله حقوق اساسی و مزایای تشویقی را بشناسید:

  پاداش، حق مسکن، خانواده، اضافه کاری، نوبت کاری، عیدی، سالانه، خدمات اضافی شبکه، جمعه ها، شیفت، کار سخت، بیمه بیکاری، حق ماموریت، مرخصی، مرخصی، ساعات کار، شرایط کار، حفاظت فنی و بهداشتی، طبقه بندی مشاغل  بیمه تامین اجتماعی در چارچوب ماده 148 قانون کار رسیدگی به شکایات و اختلافات بین کارفرما، کارگر و کارآموز در چارچوب قانون کار.

 رسیدگی در این هیأت ها در دو مرحله است و رأی هیأت بدوی یا هیأت قضات ظرف پانزده روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.  رأی هیأت حل اختلاف یا تجدیدنظر برای کارفرما و کارگر لازم الاتباع است.

 در صورت اعتراض هر یک از کارفرمایان یا کارگران به رأی قطعی هیاتهای حل اختلاف می توانند به دیوان عدالت اداری اعتراض کنند.  در غیر این صورت آرای قطعی هیاتهای حل اختلاف برای کارفرما و کارگر لازم الاتباع است.

  چه زمانی به وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی نیاز دارید؟

  کارفرمایان و کارمندان ممکن است نیاز به مشورت با یک وکیل کار داشته باشند.  اگر کارمند هستید، در صورت تمایل با یک وکیل کار صحبت کنید: می توانید از کارفرمای خود شکایت فرمایید.

  در یک اعتصاب اتحادیه، باید در مورد شرایط قرارداد مذاکره کنید.

  کارفرما شما را به دلایل غیر منطقی اخراج کرد.

  کارفرمای شما از دادن حق جدایی امتناع می ورزد.

  اگر کارفرما هستید، با یک وکیل کار صحبت کنید اگر:

  شما دلیلی دارید که باور کنید کارمندان شما در حال اعتصاب هستند.

  نماینده یک سازمان دولتی از شرکت شما بازدید کرده یا برای اطلاعات بیشتر در مورد یک حادثه با شما تماس گرفته است.

وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی  وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی

  کارمندی با ادعای شرایط خطرناک کار، خاتمه نادرست کار، یا هر نوع سوء استفاده یا تبعیض، پرونده ای را تشکیل داده یا تهدید کرده است.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

هزینه یک وکیل کار چقدر است؟

  قبل از استخدام یک وکیل اداره کار در خیابان مقدس اردبیلی، مهم است که بدانید چقدر هزینه دارند و چگونه نرخ‌هایشان را ساختار می‌دهند، بنابراین می‌توانید انتظارات درستی را تعیین کنید.

 وکلای کار بر اساس سطح تجربه و موقعیت مکانی خود هزینه دریافت می کنند. به عنوان مثال، یک وکیل کار با 15 سال سابقه خدمت در شهری با هزینه های زندگی بالا ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر از یک وکیل جدیدتر که در یک منطقه روستایی با هزینه زندگی کمتر خدمت می کند، پرداخت کند.

  بسیاری از وکلا از نرخ های نگهداری ساعتی یا ماهانه استفاده می کنند، به خصوص اگر شما به طور منظم به خدمات آنها نیاز دارید.  دیگران ممکن است نرخ ثابتی را برای پروژه شفاف‌تر دریافت کنند.  با این حال، دیگران ممکن است به طور موقت به مشتریان پاسخ دهند، به این معنی که آنها درصد معینی از تسویه حساب شما را دریافت خواهند کرد.

 شکایت از کارفرما در خیابان مقدس اردبیلی شکایت از کارفرما در خیابان مقدس اردبیلی

  تفاوت وکیل کار با وکیل استخدامی چیست؟

  وکلای کار و وکیل استخدامی به موضوعات مشابهی می پردازند، اما تفاوت های اساسی بین این دو نوع وکالت وجود دارد.  وکلای کار نماینده کارفرمایان و کارمندان غیر اتحادیه هستند.  آنها معمولاً با قوانین ایالتی و فدرال در مورد برنامه ریزی غیر اتحادیه، اضافه کاری، خاتمه نادرست، تبعیض، آزار و اذیت و غرامت کارگران سروکار دارند.

  از سوی دیگر، وکلای استخدامی عمدتاً با قوانین کار فدرال و ایالتی سروکار دارند که در مورد کارمندان اتحادیه و کارفرمایان آنها اعمال می شود.  اکثر وکلای کار برای رسیدگی به پرونده ها و دعاوی خود به قوانینی مانند قانون روابط کار ملی متکی هستند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *