تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان پاسدار گمنام + شکایت از کارفرما در خیابان پاسدار گمنام

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان پاسدار گمنام + شکایت از کارفرما در خیابان پاسدار گمنام اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان پاسدار گمنام + شکایت از کارفرما در خیابان پاسدار گمناموکیل اداره کار در خیابان پاسدار گمنام + شکایت از کارفرما در خیابان پاسدار گمنام

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار

در اداره کار قوانین و مقرراتی که کارگر و کارفرما موظف هستند به آنها پایبند باشند تعیین شده است به طور کلی میتوان گفت که دو طرف کارگر و کارفرما نسبت به یکدیگر و کارهایی که انجام می‌دهند وظایف و حد و حدودی دارند که باید آنها را رعایت کنند.

زمانی که شما به عنوان کارگر و یا کارمند در کارگاهی مشغول به کار می‌شوید قراردادی را امضا خواهید کرد که طبق آن قرارداد باید در ازای دریافت حقوق خود کارهای تعیین شده را انجام دهید. البته کارفرما نیز موظف است که سر وقت حقوق کارکنان را پرداخت نماید و تمامی مواد مورد نیاز آنها را فراهم کند.

با خواندن متن قرارداد میتوانید اطلاعاتی را درباره حق و حقوق خود کسب کنید و باید در مدت زمان تعیین شده به آنها پایبند باشید. در برخی از موارد مشاهده شده‌ است که بین کارکنان یک کارگاه و کارفرما اختلاف نظر و مشکلاتی به وجود می‌آید

 برای مثال کارفرما مواد اولیه مورد نیاز را در اختیار کارکنان قرار نمی‌دهد و یا اینکه از بیمه کردن آنها خودداری می‌کند در این صورت کارگران حق اعتراض دارند و باید به این موضوع رسیدگی شود. البته همیشه حق با کارگران نیست و ممکن است خود کارگر بنا بر دلایلی از انجام وظایف خود کوتاهی کند.

در برخی از موارد با گفتگو بسیاری از مشکلات حل شده است و دیگر نیازی به شکایت نیست اما اگر کارفرما از بیمه کردن و یا پرداخت حقوق کارگران اجتناب نمود باید طور دیگری آن را حل کرد. شما میتوانید یک متن و درخواست شکایت را علیه کارفرما تنظیم کنید و از قانون بخواهید که حق و حقوق شما را از کارفرما بگیرد.

 البته در نظر داشته باشید که تنظیم دادخواست شکایت از کارفرما تاحدودی مشکل است به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنیم که به نزد وکیل اداره کار در پاسدار گمنام مراجعه نمایید. در ادامه درباره شکایت از کارفرما در پاسدار گمنام صحبت خواهیم کرد.

وکیل اداره کار در خیابان پاسدار گمنام وکیل اداره کار در خیابان پاسدار گمنام

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در خیابان پاسدار گمنام

شکایت از کارفرمایان میتواند دلایل مختلفی داشته باشد برای مثال ممکن است کارفرما از دادن حقوق به کارگر خودداری کند. در بسیاری از موارد کارفرما حقوق آخرین ماه کاری را به کارگر پرداخت نمی‌کند در این حالت کارگر باید دادخواست شکایت از کارفرما را تنظیم نماید.

از لحاظ قانونی کارفرما وظیفه دارد که تمامی کارکنان خود را بیمه کند در صورتیکه کارفرما از بیمه کردن شما خودداری کرد می‌توانید این موضوع را دادگاه مطرح کنید. برای اینکه بتوانید مراحل شکایت از کارفرما را با موفقیت طی کنید بهتر است از وکیل اداره کار در پاسدار گمنام کمک بگیرید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به سایت تهران وکیل بزنید و در آنجا نام و نشانی وکلا اداره کار را پیدا کنید.

 شکایت از کارفرما در خیابان پاسدار گمنام شکایت از کارفرما در خیابان پاسدار گمنام

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد درباره وکیل اداره کار در پاسدار گمنام، شکایت از کارفرما در پاسدار گمنام با شما صحبت کنیم. برای اینکه بتوانید به حق و حقوق خود برسید پیشنهاد می‌کنیم مشکل خود را با وکیل اداره کار در میان بگذارید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *