تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در درکه + شکایت از کارفرما در درکه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در درکه + شکایت از کارفرما در درکه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در درکه + شکایت از کارفرما در درکهوکیل اداره کار در درکه + شکایت از کارفرما در درکه

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در درکه

اداره کار در سال 1390 در ایران تأسیس شد که باید گفت وزارت کار و امور اجتماعی با وزارت رفاه و تأمین اجتماعی ادغام شد و در نهایت اداره کار به وجود آمد. اداره کار فقط در کشور ایران تأسیس نشده است بلکه در 120 کشور دنیا این اداره وجود دارد.

هدف از تشکیل این اداره آن است که رابطه درستی بین کارگر و کارفرما به وجود بیاید به طوری که هیچکدام از طرفین در حق دیگری ظلم نکنند. همان طور که می‌دانید کارگران و کارفرمایان موظف هستند که به تمامی وظایف خود به طور کامل عمل کنند.

 با تاسیس اداره کار، حق و حقوق کارگران حفظ شده است و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند آن را از راه قانونی و درست رفع کنند. واضح است که کارگر فردی است که در قبال گرفتن پول، کاری را برای فردی که کارفرما است، انجام می‌دهد

 و کارفرما باید با توجه به صحبت‌های اولیه که بین کارگر و کارفرما به پایان رسیده است حقوق کارگر را در زمان مقرر شده به صورت کامل پرداخت نماید. در قرارداد کار تمامی وظایف و موارد مورد نیاز میان کارگر و کارفرما نوشته شده است و تا زمانی که کار به اتمام برسد هر دو طرف وظیفه دارند به این وظایف پایبند باشند.

در این قرارداد تمامی موارد مهم مثل مدت زمان کار، حقوق، دائم بودن یا موقت بودن کار ذکر شده است و کارگر و کارفرما باید آن را با دقت مطالعه کنند و سپس آن را امضا نمایند. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که میان کارگر و کارفرما اختلافی به وجود می‌آید

 در این حالت کارگر باید از راه قانونی مسئله را حل کند. البته انجام کارهای اداری و نوشتن دادخواست برای شکایت کردن از کارفرما می‌تواند کمی سخت باشد به همین علت اگر به دنبال گرفتن حق خود هستید بهتر است با وکیل اداره کار در درکه مشورت کنید.

برای پیدا کردن آدرس، شماره تلفن وکیل اداره کار می‌توانید به سایت تهران وکیل مراجعه نمایید.

وکیل اداره کار در درکه وکیل اداره کار در درکه

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در درکه به چه صورت می باشد؟

شما میتوانید برای گرفتن حق و حقوق از کارفرما از راه قانونی مشکل را حل کنید. شکایت از کارفرما می‌تواند دلایل مختلفی مثل عدم پرداخت حقوق، بیمه نکردن کارگر، عدم تهیه وسایل مورد نیاز و.‌..‌ داشته باشد. برای اینکه شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد

 باید درخواستی را تهیه و تنظیم کنید که این کار برای افرادی که درس حقوق نخوانده‌اند می‌تواند کمی پیچیده و مشکل باشد. اگر به دنبال گرفتن حق خود هستید بهتر است با وکیل اداره کار در درکه صحبت کنید و با در اختیار داشتن مدارک لازم، به حق خود برسید.

 شکایت از کارفرما در درکه شکایت از کارفرما در درکه

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد توضیحات جامعی را درباره وکیل اداره کار در درکه در اختیار شما قرار دهیم. اگر کارگر هستید و کارفرما بدون هیچ دلیلی از پرداخت حق شما اجتناب می‌کند حتما با وکیل اداره کار مشورت نمایید زیرا با توجه به قوانین حاکم میتوانید حق و حقوق خود را بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر سری به سایت تهران وکیل بزنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *