تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در زعفرانیه + شکایت از کارفرما در زعفرانیه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در زعفرانیه + شکایت از کارفرما در زعفرانیه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در زعفرانیه + شکایت از کارفرما در زعفرانیهوکیل اداره کار در زعفرانیه + شکایت از کارفرما در زعفرانیه

شکایت از کارفرما در زعفرانیه یک امر معمولی است که در روابط بین کارگر و کارفرما ممکن است رخ دهد. ولی شاید برای خیلی از کارمندان سوال پیش بیاید که چگونه می توان از کارفرما شکایت کرد و یا مراحل آن شامل چه مواردی می باشد؟ در وهله اول باید گفت که شکایت همیشه آخرین راه حل پیشنهادی است و بهترین راه این است که با گفت و گوی مسالمت آمیز مشکلات را حل کرد.

وکیل اداره کار در زعفرانیه

در غیر این صورت به شکایت روی آوردید، قطعا شکایت از کارفرما پروسه خیلی راحتی نیست و به یک وکیل اداره کار در زعفرانیه نیاز است که ما به شما تخصصی ترین حوزه ی وکلاء یعنی تهران وکیل را معرفی می کنیم که می تواند در حوزه های مختلف به شما کمک کند و در صورت لزوم شما را راهنمایی کند.

شرایط شکایت از کارفرما در زغفرانیه

برای شکایت از کارفرما باید با قاعده و اصول پیش رفت که در صورت وجود شرایط کارگر می تواند برای دریافت حق و حقوق خود به دادگاه ها و مراجع صالح مراجعه کند و شکایت خود را مبنی بر گرفتن حق خود از کارفرما تنظیم کند. ولی توجه داشته باشید که هنگام ارائه شکایت به دادگاه، کارمند یا کارگر باید یک دلیل موجهی داشته باشد.

در واقع دلایلی که باعث تنظیم شکایت نامه توسط کارمند می شود می تواند به دلایل متفاوتی، مثل عدم پرداخت حقوقی و مزایای کار، اخراج غیر قانونی بدون تمام شدن قرار داد، عدم بیمه کردن کارمند یا کارگر و حق سنوات و… البته توجه داشته باشید که هر کدام از این دلایل ممکن است دارای مراحل متفاوتی باشند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در زعفرانیهوکیل اداره کار در زعفرانیه

نکات مربوط به شکایت از کارفرما در زعفرانیه

توجه داشته باشید که شما نمی توانید چندین شکایت ار کارفرما داشته باشید، به عبارت دیگر امکان ندارد که کارگر به صورت همزمان تمام مطالبات را در شکایت نامه خود مطالبه کند. برای مثال اگر کارگر قصد دارد بابت اخراج شدن آن هم به صورت غیر قانونی شکایت کند، دیگر نمی تواند، عدم دریافت حق سنوات یا بیمه و… را هم در مطالبه خو قرار دهد و آن را هم در دادگاه مطرح کند.

در واقع از آن جایی که امکان دارد دوباره بخواهد به کار باز گردد، پس نمی توان حق سنوات را مطرح کرد و در اینجا حق سنوات معنایی ندارد. و از طرف دیگر اگر قصد دریافت حق سنوات را داشتید نمی توانید مطالبات دیگر را بیان کنید. در صورتی که فرد بخواهد چندین مطالبه را در دادگاه مطرح کند، هیچ کدام از آن ها مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

آیا برای تنظیم شکایت از کارفرما در زعفرانیه نیاز به یک وکیل اداره کار است؟

قطعا برای تنظیم شکایت از کارفرما شما نیاز به وکیل اداره کار دارید، در واقع شما می توانید هر وکیلی که دارای مدرک حقوق است را انتخاب کنید اما مسئله مهم این است که حرفه ای ترین حتما نتایج بهتری را برای شما به ارمغان می آورند. پس چه بهتر که یک وکیل با تجربه و کار بلد را به عنوان نماینده خود انتخاب کنید.

 شکایت از کارفرما در زعفرانیه شکایت از کارفرما در زعفرانیه

در این میان تهران وکیل می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد، زیرا دارای وکلاء واجد شرایط است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *