تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در سعدآباد + شکایت از کارفرما در سعدآباد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در سعدآباد + شکایت از کارفرما در سعدآباد اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 

 وکیل اداره کار در سعدآباد + شکایت از کارفرما در سعدآبادوکیل اداره کار در سعدآباد + شکایت از کارفرما در سعدآباد

ویژگی های یک وکیل اداره کار در سعدآباد

این روزها تمامی افراد برای حل و فصل مشکلات خود با دیگران و حل مسائل حقوقی از وکلای مجرب و توانا کمک می­گیرند. اهمیت مشاوره با فرد متخصص و ترجیحا وکیل برای تصمیم­گیری در خصوص موارد اینچنینی و طرح دعاوی حقوقی از اهمیت بالایی برخوردار می­باشد.

اما لازم است توجه داشته باشید که امروزه حوزه­های حقوقی و قانونی خود از یکدیگر تفکیک شده اند و افراد برای پیگیری مشکلات خود باید از وکلایی یاری جویند که در آن حیطه­ی مشخص از دانش و سابقه کار قابل توجهی برخوردار باشند.

به همین علت است که به کارگران و کارفرمایان توصیه میشود در صورت بروز هرگونه ناسازگاری در محیط کار، نقش حقوق طرفین و حتی عدم اطلاع کافی از شرایط و قوانین موصب، حتما با یک مشاور حقوقی یا وکیل اداره کار مشورت نمایند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در سعدآبادوکیل اداره کار در سعدآباد

شکایت از کارفرما در سعدآباد به چه صورت می باشد؟

ممکن است برخی کارفرمایان با سوءاستفاده از شرایط دشوار اشتغال و محدودیت فرصت­های شغلی، آگاهانه و عامدانه بسیاری از حقوق اساسی کارگران را زیر پا گذاشته و با نقض قوانین اداره کار وضعیت نامناسب و نامطلوبی را به کارگران خود تحمیل نمایند.

به عنوان مثال برخی کارفرمایان از بیمه نموده کارگران سر باز می­زنند و حتی در ابتدای استخدام رضایت کارگر را از این بابت جلب می­نمایند.

برخی افراد نیز به درخواست شخص کارگر و متأثر از سطح نازل دستمزدها و شرایط دشوار معیشتی مبلغ حق بیمه را به جای سازمان تعمین اجتماعی به کارگر می­پردازند و به قولی دریافتی­های او را افزایش می­دهند.

خودداری از بیمه نمودن نیروی کار حتی در صورت درخواست و رضایت شفاهی یا کتبی آن­ها امری غیرقانونی است و می­تواند انگیزه­ای موجه برای شکایت بر علیه کارفرما تلقی گردد. این نکته حتی در خصوص قرارداد اولیه میان آن دو نیز صادق می­باشد.

در بسیاری از موارد نیز کارگران با دستمزدی کم­تر از کف تعیین شده توسط نهادهای مرتبط به کار گماشته می­شوند. ممکن است تعداد زیادی از این افراد تحت تأثیر شرایط دشوار معیشی، برای از دست ندادن شغل خود و یا عدم برخورداری از فرصت­های شغلی بهتر این شرایط را پذیرفته و به آن تن دهند.

اما عملا می­توان این اقدام خلاف قانون را مورد پیگرد قرار داد و کارفرما را از این بابت به مراجع مورد نظر فراخواند.

کارفرمایان موظف به پرداخت حقوق و مزایای دیگری چون سنوات، عیدی، دستمزد اضافه کار و مواردی از این دست می­باشند که در صورت خودداری از عمل به این وظایف، مرتکل تخلف شده اند و می­توان از آن­ها شکایت نمود.

 شکایت از کارفرما در سعدآباد شکایت از کارفرما در سعدآباد

همان طور که می­بینید بسیاری از تخلفات کارفرمایان برای ما امری عادی وب سیار رایج به نظر می­رسند اما در عین حال کارگران می­توانند با پیگیری این موارد در شعب تشخیص برای طرح دعوا اقدام نمایند. اما انجام این عمل بدون مشورت و همکاری وکلای اداره کار امری دشوار و گمراه­کننده به حساب می­آید.

به همین علت است که دفتر حقوقی تهران وکیل با سال­ها سابقه در خصوص خدمت­رسانی در زمینه­های حقوقی متنوع، با مجرب­ترین و متعهدترین وکلا آماده ارائه مشاوره حقوقی یا پذیرش وکالت شما عزیزان در حیطه دعاوی اداره کار و شکایت از کارفرما می­باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *