تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شاهدشهر + شکایت از کارفرما در شاهدشهر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شاهدشهر + شکایت از کارفرما در شاهدشهر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در شاهدشهر + شکایت از کارفرما در شاهدشهروکیل اداره کار در شاهدشهر + شکایت از کارفرما در شاهدشهر

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار

در اداره کار همه قوانین و مقرراتی که باید بین کارگر و کارفرما رعایت شود، نوشته شده است و وظیفه دارند که مشکلات بین کارگر و کارفرما را حل کنند. زمانی که کارفرما تعدادی از افراد را به عنوان کارگر در کارگاهی استخدام می‌کند

 موظف است که قراردادی را تنظیم کند و در آن تمامی مقررات و وظایف کارگران و کارفرمایان را ذکر کند. کارگر نیز می‌تواند شرایط خود را به کارفرما بگوید و از او بخواهد که با توجه به شرایط جسمانی او کار مناسبی را برای او پیدا کند.

 اگر هر دو طرف کارگر و کارفرما قوانین و ظوابط نوشته شده در قرارداد را تایید کردند باید آن را امضا کنند و تا پایان مدت زمان تعیین شده به آن قوانین پابند باشند. اما در برخی از موارد مشاهده شده است که یکی از طرفین از انجام وظایف خود کوتاهی می‌کند و بدون هیچ دلیلی کارهای مربوطه را انجام نمی‌دهد.‌

در این حالت طرف مقابل باید سعی کند با گفتگو و صحبت کردن مشکل را حل کند در غیر این صورت باید علیه او شکایت کند. اگر کارفرما ای بیمه کردن کارگر و یا پرداخت حقوق به کارگران خودداری کنند میتوان با کمک وکیل اداره کار در شاهدشهر موضوع را از با کمک قانون حل کرد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در شاهدشهروکیل اداره کار در شاهدشهر

شکایت از کارفرما در شاهدشهر

همان طور که اشاره شد ممکن است یکی از طرفین به قوانین ذکر شده در قرارداد پایبند نباشد. شکایت از کارفرما می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد برای مثال ممکن است کارفرما از دادن حقوق و یا بیمه کردن کارگر خودداری کند و یا اینکه مواد اولیه و مورد نیاز برای انجام کار را برای آنان فراهم نکند.

 در این صورت کارگر یا کارگران می‌توانند به نزد وکیل اداره کار در شاهدشهر بروند و از او بخواهد که دادخواست لازم را تنظیم کند.‌ برای اینکه بتوانید به حق و حقوق خود برسید بهتر است تمامی مدارک مانند قرارداد امضا شده را نیز به قاضی تحویل دهید.

 برای اینکه بتوانید نام و نشانی بهترین وکلا اداره کار را پیدا کنید به سایت تهران وکیل مراجعه کنید. بسیاری از کارگران به علت نداشتن توان مالی مناسب از رفتن به نزد وکیل اداره کار دوری می­کنند و نمی­توانند به حق و حقوق خو برسند.

 جالب است بدانید که در این سایت نام و تلفن بسیاری از وکلا اداره کار درج شده است که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری به شما مشاوره می­دهند. هزینه مشاوره تلفنی بسیار مناسب­تر ازمشاوره حضوری است.

 توجه داشته باشید که نوشتن دادخواست علیه کارفرما می­تواند کار سختی برای شما باشد چراکه باید در نوشتن متن دادخواست دقت کنید پس بهتر است برای گرفتن حق خود به نزد وکیل اداره کار در شاهدشهر مراجعه نمایید.

 شکایت از کارفرما در شاهدشهر شکایت از کارفرما در شاهدشهر

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد درباره وکیل اداره کار در شاهدشهر و شکایت از کارفرما در شاهدشهر با شما صحبت کنیم.‌ اگر می‌خواهید با بهترین وکیل اداره کار مشورت کنید به سایت تهران وکیل مراجعه کنید و نام و نشانی وکلا اداره کار را پیدا کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *