تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهران + شکایت از کارفرما در شهران

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهران + شکایت از کارفرما در شهران اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در شهران + شکایت از کارفرما در شهرانوکیل اداره کار در شهران + شکایت از کارفرما در شهران

شکایت از کارفرما ممکن است برای مشاغل مختلف رخ دهد، در واقع برای شکایت علیه کارفرما نیاز به مشاوره حقوقی توسط وکیل اداره کار است. به عبارتی وکیل اداره کار به افراد کمک می کند تا با نحوه شکایت از کارفرما، مراحل شکایت و پیچ و خم های شکایت آشنا شود. همچنین او با روند و قوانین شکایت از کارفرما آشنا است.

 در صورتی که می خواهید از نکات ریز و درشت در مورد شکایت از کارفرما و شرایط آن آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که همراه ما به بررسی این مقاله بپردازید. علاوه بر آن پیشنهاد می شود که برای انتخاب یک وکیل اداره شکایت از کارفرما در شهران به تهران وکیل مراجعه کنید ، زیرا تهران وکیل خدماتی، همچون مشاوره های رایگان و تخصصی، راهنمایی در نحوه شکایت و… را به مشتری ارائه می دهد.

نحوه شکایت از کارفرما در شهران

در مرحله اول برای ثبت دادخواست باید فرم های دادخواست را پر کرد که نحوه شکایت کردن از کارفرما به صورت فرمی است که به آن دادخواست گفته می شود که کارگر یا کارمند باید در آن مشخصات خود و کارفرما را وارد کند و سپس مطالبات خود را وارد کند همان طور که می دانید مطالبات کارگر باید فقط یکی باشد، به عبارتی در دادخواست خود خواهان چندین مطالبه نشود.

بعد از مر کردن فرم یا همان دادخواست باید به مراکزی مراجعه کرد که دادخواست را ثبت می کنند. البته می توان مرحله ثبت دادخواست شکایت را به صورت الکترونیکی نیز انجام داد، زیرا حجم دادخواست ها بسیار زیاد است و برای جلوگیری از مراجعه حجم زیادی از مردم کار ثبت دادخواست را به صورت الکترونیکی قرار دادند.  

توجه داشته باشید که برای اطلاع دادن به کارفرما باید در دادخواست شماره تلفن، آدرس و اسناد مدارک را قرار داد. البته توجه داشته باشید که همه ی اداره ها به سیستم الکترونیک ثبت دادخواست مجهز نیستند، پس هنوز هم برخی از مراحل دادخواست به صورت الکترونیک انجام می شود.

وکیل اداره کار در شهران وکیل اداره کار در شهران

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز به منظور ثبت دادخواست شکایت از کارفرما در شهران

قطعا شما برای ثبت دادخواست تان به مدارکی نیاز دارید، اما ابن مدارک شامل چه مواردی هستند؟ در واقع شما به اسنادی برای اقامه دعوا نیاز دارید، زیرا در صورت نبود آن ها دادخواست وی رد می شود و مشکلات بررگتری را برای افراد به وجود می آورد. بهترین کار این است که برای جلوگیری از هر گونه خسارت ها یک وکیل را انتخاب نمایید تا به شما کمک کند که مثل همیشه پیشنهاد ما به شما تهران وکیل است.

پس اینکه از مدارک محکمه پسند و معتبر برخوردار باشید بسیار حائز اهمیت است. اولین چیزی که باید توسط کارگر ثابت گردد این است که بین کارگر و کارفرما رابطه ی کاری محزر گردد، زیرا در غیر این صورت است کارگر  که کارگر می تواند مطالبات خود را از کارفرما بخواهد‌.

 شکایت از کارفرما در شهران شکایت از کارفرما در شهران

در غیر این صورت امکان رسیدگی به مطالبات فرد وجود ندارد و باید به مراکز دیگری رجوع کند.  

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *