تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک شمس آباد + شکایت از کارفرما در شهرک شمس آباد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک شمس آباد + شکایت از کارفرما در شهرک شمس آباد اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در شهرک شمس آباد + شکایت از کارفرما در شهرک شمس آبادوکیل اداره کار در شهرک شمس آباد + شکایت از کارفرما در شهرک شمس آباد

در روابط بین کارگر یا کارمند و کارفرما همواره یک سری چارچوب و قوانین وجود دارد که در قوانین موادی را به خود اختصاص داده است. گاهی پیش می آید که کارفرما ها فقط در خصوص جذب کارمند و کارگر یکسری قوانینی را وضع می کنند، ولی بعد از ثبت نام کامل از پیروی به آن قوانین خودداری می کنند.

این امر باعث می شود که کارگر ها به منظور گرفتن حق خود از آنان شکایت کنند و اما این شکایت ها می تواند ناشی از چه باشد؟ از آن جایی که کارفرما یکسری وظایف در برابر کارگر بر عهده دارد، مثل عدم دریافت بیمه، حقوق سر وقت، مرخصی و… گه اگر آن ها را تمام و کمال در اختیار کارگر نگذارد کارگر می تواند از او شکایت کند.

توجه داشته باشید با این حال که کارگر هم یکسری وظایفی را بر عهده دارد اما اکنون به برسی شکایت از کارفرما در شمس آباد می پردازیم.

برای شکایت از کارفرما در شمس آباد باید چه کاری انجام دهیم ؟

برای وضع شکایت در ابتدا باید شکایت خود را در مراکز قضایی انجام دهید که البته در برخی مواقع می توان این کار را الکترونیک انجام داد، سپس نوع مطالبه را مشخص کرد. توجه کنید که خیلی از افراد به اشتباه چندین مطالبه را در شکایت خود مطرح نی کنند که این کار کاملا غلط است.

حتی اگر در مراکز قضایی ثبت گردد بازهم به مرحله دادگاه کشیده نمی شود. اگر گمان می کنید که نمی توانید از پس مراحل ثبت آن برآیید اینکار ها را به وکیل خود بسپارید تا تمامی کار ها را انجام دهد. تیم حرفه ای تهران وکیل همیشه آماده خدمت رسانی به تمامی افراد است و مطمئن باشید که هم به خوبی شما راهنمایی می کنند و هم حق شما را تمام و کمال دریافت می کند.

وکیل اداره کار در شهرک شمس آبادوکیل اداره کار در شهرک شمس آباد

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

انواع شکایت ها از کارفرما در شمس آباد

  • شکایت از کارفرما بابت بیمه

مهم ترین حقوقی که بر عهده کارفرما نسبت به کارگر است بیمه آن می باشد و برای کارگر خیلی مهم است.  و می تواند روی مالیات و… کارگر تاثیر بگذارد، پس اگر به هر دلیلی کارفرما تفره رود کارگر به راحتی می تواند ضمن ارائه آن به دادگاه از کارفرما شکایت کند. 

  • اخراج کارگر از کار توسط کارفرما

در صورتی که کارفرما بدون تمام شدن قرارداد و هیچ دلیل منطقی کارگر را از کار بی کار کند، پس کارگر می تواند از او شکایت کند و اگر حرف های کارفرما در نزد قاضی معتبر و منطقی شمرده نشود کارگر به کار خود بر می گردد.

  • عدم پرداخت حق سنوات

حق سنوات اخرین حقوقی است که توسط کارفرما به کارگر پرداخت می شود، پس اگر کارفرما از پرداخت آن خودداری کند شما می توانید با ارائه مدرک شکایت خود را ثبت کنید.

 شکایت از کارفرما در شهرک شمس آباد شکایت از کارفرما در شهرک شمس آباد

تیم تهران وکیل با چندین سال تجربه کار می توان  به شما در شکایت از کارفرما کمک کند، همچنین اگر نیاز به راهنمایی داشتید تهران وکیل می تواند گزینه مناسبی باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *