تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک صنعتی شریف + شکایت از کارفرما در شهرک صنعتی شریف

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک صنعتی شریف + شکایت از کارفرما در شهرک صنعتی شریف اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در شهرک صنعتی شریف + شکایت از کارفرما در شهرک صنعتی شریفوکیل اداره کار در شهرک صنعتی شریف + شکایت از کارفرما در شهرک صنعتی شریف

شکایت از کارفرما در شهرک صنعتی شریف به چه صورت می باشد؟

هر کسی حق دارد در محل کار خود بدون تبعیض و نا عدالتی‌ کار کند؛ این بدان معناست که کارفرما نمی‌تواند تصمیمات شغلی را بر مبنای نژاد، مذهب، جنسیت، هویت و ملیت، معلولیت یا اطلاعات شخصی افراد تعیین کند و این حق در مورد همه انواع تصمیمات شغلی از جمله استخدام، اخراج، ترفیع، آموزش، دستمزد، مرخصی و مزایا به کارکنان اعمال می‌شود.

کارگران و کارمندان در هر سمتی حق دارند از رفتاری که به نظرشان تبعیض شغلی غیر قانونی است شکایت کنند. در صورت گزارش تبعیض شغلی، حتی اگر معلوم شود این رفتار غیر قانونی نبوده، کارفرما نباید کارمند خود را مجازات کند، رفتار متفاوتی با او داشته باشد یا او را مورد آزار و اذیت قرار دهد. از این رو بهتر است شخصی که فکر می‌کند مورد بی عدالتی قرار گرفته، قبل از اعمال شکایت از کارفرما با یک وکیل مجرب اداره کار در این مورد مشورت کند.

هر فردی در هر نقطه از کشور می‌تواند برای شکایت از کارفرما به وب سایت تهران وکیل مراجعه و با وکیل مربوطه مشاوره و گفتگو کند. افرادی نیز که در شهرک صنعتی شریف معتقد هستند حقوق شغلی ایشان نقض شده است، می‌توانند از کارفرمای خود در شهرک صنعتی شریف شکایت کنند؛ این افراد می‌تواند شامل کارگران فصلی و موقت، کارمندان تمام وقت و پاره وقت و حتی کارکنان سابق یک ارگان، صرف نظر از وضعیت شهروندی یا مجوز کار آنها باشد. علاوه بر این یک فرد، سازمان یا گروهی از افراد می‌توانند به نمایندگی از طرف شخص دیگری از کارفرما در شهرک صنعتی شریف شکایت کنند.

وکیل اداره کار در شهرک صنعتی شریفوکیل اداره کار در شهرک صنعتی شریف

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

با وجود این که کارمندان و کارکنان زیادی وجود دارد، ولی ممکن است تعداد کمی از آنها از مفاد قانون حقوق کارگران مطلع باشند؛ از این رو برای اطلاع از حقوق خود مشاوره با یک وکیل اداره کار امری ضروری به نظر می‌رسد. کارگران و کارمندان شهرک صنعتی شریف نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می‌توانند با مراجعه غیر حضوری به مجموعه وکلای تهران وکیل از مشاوره وکیل اداره کار در شهرک صنعتی شریف بهره بگیرند. هیچ هزینه‌ای برای مشاوره حقوقی آنلاین با کانون وکلای مجرب تهران وکیل پرداخت نمی‌شود، مگر اینکه در صورت ضرورت و برای پیش برد سریع‌تر پرونده به نفع کارگر وکیل اداره کار وکالت قانونی وی را بر عهده بگیرد و همراه با شاکی در جلسات حل و فصل دادگاه شرکت کند.

 شکایت از کارفرما در شهرک صنعتی شریف شکایت از کارفرما در شهرک صنعتی شریف

علاوه بر موارد ذکر شده وکیل اداره کار در شهرک صنعتی شریف در مجموعه تهران وکیل، به موکل خود در ارائه متن صحیحی‌ برای شکایت علیه کارفرما کمک می‌کند؛ به این ترتیب که شاکی باید جزئیات کافی را در متن شکواییه ارائه دهد تا کارفرما بتواند شکایت را به درستی بررسی و رفع کند. همچنین کارگران و کارمندان در ارائه شکایت باید به حقایق پایبند باشند و ادعاها یا اتهاماتی که نمی‌توانند آنها را اثبات کنند مطرح نکنند. شخص شاکی باید در نظر داشته باشد تا هرگز از زبان توهین استفاده نکند و نظر خود را در مورد رفتاری که از آن شکایت دارد بدون استفاده از زبان احساسی توضیح دهد؛ به این ترتیب احتمال دستیابی به هدف بسیار بیشتر است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *