تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک غزالی + شکایت از کارفرما در شهرک غزالی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک غزالی + شکایت از کارفرما در شهرک غزالی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در شهرک غزالی + شکایت از کارفرما در شهرک غزالی وکیل اداره کار در شهرک غزالی + شکایت از کارفرما در شهرک غزالی

وظایف وکیل اداره کار چیست؟

براساس قوانین و مقررات کارفرما نسبت به کارگران خود وظایفی دارد، در حقیقت کارفرما موظف است که بر طبق تعرفه‌ها ، قوانین حقوق ، پاداش ، عیدی، حقوق اولاد و مرخصی و … را به کارگر پرداخت نماید. در صورتی که کارفرما به وظیفه‌ی‌ خود عمل نکند و یا تعلل کند، کارگرمی تواند برای دریافت حق خود، شکایت کند. در حقیقت کارگربا وکیل اداره‌ی کار می‌تواند به شکایت خود نسبت به کارفرما اقدام نماید. وکیل اداره‌ی کارفردی است که به تمامی قوانین ،بیمه ها، بخش‌نامه ها و آیین نامه ها آگاه و مطلع است و با همه‌ی شعبه های اداره‌ی‌ کار آشنایی کامل دارد. وکیل اداره‌ی‌کار باید بتواند حق موکل خود را بگیرد.

 جالب است بدانید که کار وکیل اداره‌ی کار تنها بر علیه کارفرما نیست و حتی ممکن‌است که این موضوع کاملاً  برعکس شود؛ یعنی شکایت از سوی کارفرما، علیه کارگر صورت گرفته باشد. در این صورت وکیل باید حق  کارفرمارا از کارگر بگیرد .در واقع با توجه به قراردادی که قبل از شروع کار، بین کارگر و کارفرما نوشته می‌شود

 اگر هر کدام ازطرفین به تعهدات خود عمل نکنند، طرف دیگر  می‌تواند در مراجع صالح رسیدگی ،شکایت خود را مطرح نماید و حقوق خود را دریافت‌کند. در صورتی که کارفرما به تعهدات خود عمل نکرد،کارگر ابتدا باید اقدام به تنظیم و ثبت دادخواست نماید.( درپی دادخواست باید مطالبات کار  مانند: سنوات، حق بیمه، اضافه کاری و … ذکر شود.)

 نکته: کارگر تنها می‌تواند یک دادخواست به اداره کل تحویل دهد، نه بیشتر.

 درگذشته جهت ثبت شکایت و دادخواست باید به صورت حضوری به اداره‌ی کار مراجعه می‌کردید؛ اما امروزه با وجود سایت سامانه‌ی اداره‌ی کار می‌توانید به صورت الکترونیکی دادخواست خود را ثبت کنید، البته باید مدارک لازم را نیزاسکن کرده و بارگذاری نمایید. پس از ثبت مدارک، زمان رسیدگی در مراجع صالح رسیدگی‌کننده در اداره‌ی‌کار به فرد ابلاغ می‌شود.

وکیل اداره کار در شهرک غزالی  وکیل اداره کار در شهرک غزالی

 مدارک لازم جهت طرح شکایت از کارفرما

1- اصل شناسنامه

2- تصویر و اصل کارت ملی

3- تصویر و اصل کارت پایان خدمت

4- فیش حقوقی و فتوکپی قرارداد

5- پرینت سابقه‌ی پرداخت حق‌بیمه

6- حساب بانکی

7- هر نوع مدرک مبنی بر میزان سابقه‌ی‌کاری

8- دادخواست به همراه پیوست‌ها

9- تحویل اصل مدارک مستند و اصل مدارک احراز هویت در جلسات دادرسی

 بسیاری از افراد به علت عدم داشتن سند و مدارک از طرح شکایت خودداری می‌کنند، در حالی که می‌توانند  از جهات مختلف حقوق خود را از کارفرما مطالبه‌کنند و اینجاست که همکاران ما در مؤسسه‌ی‌حقوقی  تهران وکیل در شهرک غزالی به کمک شما می آیند ؛چرا که شما خیلی از تجربیات یک وکیل مجرب را ندارید، شاید بتوانید در دادگاه حق خود را مطالبه‌کنید اما مدت زمان طولانی‌تری را می‌طلبد و به علت  آشنا نبودن با قوانین درصد باخت و هم‌چنین تضعیف حقوق شما از پیروزی شما در این پرونده بیشتر خواهد بود.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

 شکایت از کارفرما در شهرک غزالی شکایت از کارفرما در شهرک غزالی

 مزایای استفاده از وکیل اداره‌ی‌کار:

1- عدم حضور کارگردر جلسات رسیدگی

2- آشنایی کامل وکیل با بخش‌نامه‌ها و بیمه‌ها و آیین نامه‌ها

3- آشنایی کامل وکیل با قوانین و به کارگیری آن‌ها و هم‌چنین بافن بیان قدرتمند وکیل امکان دفاع از حقوق شما وجوددارد. اگراز قبل هر کاری از مراحل آن مطلع نباشید با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوید که وکیل اداره‌ی کار مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل این امکان را به شما خواهد داد تا در کوتاه‌ترین مد‌ت ممکن و به راحت‌ترین شیوه حق خود را از کارفرما مطالبه‌کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *