تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک قدس + شکایت از کارفرما در شهرک قدس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

  در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک قدس + شکایت از کارفرما در شهرک قدس اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 وکیل اداره کار در شهرک قدس + شکایت از کارفرما در شهرک قدسوکیل اداره کار در شهرک قدس + شکایت از کارفرما در شهرک قدس

ویژگی های یک وکیل اداره کار در شهرک قدس

قانون پرداخت دستمزد در هر دولتی، حقوق اولیه را برای کارگران و کارمندان در سراسر کشور مشخص می‌کند و به هر یک از کارکنان که فکر می‌کنند حقوق‌شان نقض شده است، راهی برای ثبت شکایت از کارفرما و حفظ حقوق خود ارائه می‌دهد.

اگر به عنوان یکی از ساکنین شهرک قدس فکر می‌کنید که حقوق شما توسط کارفرما در محل کار زیر پا گذارده شده است، از چند راه می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید.

اول اینکه سعی کنید با گفتگو و از طریق مصالحه مشکل خود را با کارفرما حل کنید؛ چرا که به توافق رسیدن بر سر موضوعات پیش آمده، ساده‌ترین راه برای حل مسئله بین کارگر و کارفرما است.

چنانچه مشکل با گفتگو و مذاکره حل نشد، بهترین راه مشاوره با یک وکیل اداره کار در شهرک قدس است؛ شما می‌توانید با مراجعه به سایت تهران وکیل از مشاوره حقوقی رایگان وکیل مرتبط با موضوع پرونده خود بهره‌مند شوید.

تهران وکیل مجموعه‌ای از وکلای مجرب و کارآزموده در تمام حوزه‌های حقوقی است که به صورت ۲۴ ساعته و کاملا رایگان آماده ارائه مشاوره حقوقی تلفنی هستند. این مجموعه با بهره‌گیری از تخصص و تجارب بیش از هزار وکیل پایه یک دادگستری، گامی بزرگ در حل مشکلات حقوقی هموطنان عزیز در سراسر کشور برداشته است.

اگر با مشاوره و راهنمایی‌های وکیل اداره کار در شهرک قدس مشکل همچنان باقی ماند، می‌توانید تحت نظر وکیل اداره کار از کارفرمای خود در شهرک قدس شکایت کنید؛ معمولاً شکایت مربوط به حقوق کارگری در زمینه‌های زیر صورت می‌پذیرد:

وکیل اداره کار در شهرک قدسوکیل اداره کار در شهرک قدس

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت مربوط به حقوق کارگری در چه زمینه‌هایی صورت می‌ گیرد؟

– مسائل مرتبط با پرداخت حداقل دستمزد

– اضافه کاری، از جمله اضافه کاری اجباری

– مرخصی استعلاجی با حقوق

– چک‌های حقوق نهایی

– نکات و هزینه‌های خدمات در محل کار

– کسورات غیر مجاز

– فسخ قرارداد

– کودکان کار و دیگر مواردی که نشان دهنده نقص حقوق کارگری است.

شکایت از کارفرما در شهرک قدس به چه صورت می باشد؟

لازم به ذکر است که اخراج یا انتقام از کارمند یا کارگری که از حق خود محافظت کرده و شکایت می‌کند یا قصد دارد شکایت کند و یا درباره نقض احتمالی حقوق خود با کارفرما صحبت کرده است، خلاف قانون است.

نکته دیگر اینکه حتی اگر برای کارفرمایی که با او مشکل دارید کار نمی‌کنید، باز هم می‌توانید شکایت کنید و اگر پس از بررسی، صلاحیت شکایت شما تأیید شد، پرونده به ارگان مربوطه برای بررسی و اجرا ارجاع داده می‌شود.

 شکایت از کارفرما در شهرک قدس شکایت از کارفرما در شهرک قدس

اطلاعاتی که در شکایت شما علیه کارفرما در شهرک قدس گنجانده می‌شود باید صحت قانونی داشته باشد؛ به طور واضح بیان کنید که چرا شکایت می‌کنید و مدعی هستید که چه حقوقی نقض شده است. حتی در صورت لزوم ساعات کار و دستمزد بدهکار را نیز لحاظ کنید و هر گونه اطلاعات یا اسناد مرتبطی که پرونده شما را پیش می‌اندازد ارائه دهید.

بررسی‌ها معمولاً تا ۶۰ روز طول می‌کشد، اما در برخی موارد حتی ممکن است بیشتر هم طول بکشد تا برطرف شوند. پس از شروع تحقیقات بسیار مهم است که همیشه با وکیل خود در تماس باشید.

البته در طول یک تحقیق، شما این حق را دارید که به هر دلیل و در هر زمانی شکایت خود را پس بگیرید که بهتر است این کار را با مشورت وکیل اداره کار در شهرک قدس انجام دهید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *