تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک منظریه + شکایت از کارفرما در شهرک منظریه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک منظریه + شکایت از کارفرما در شهرک منظریه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در شهرک منظریه + شکایت از کارفرما در شهرک منظریهوکیل اداره کار در شهرک منظریه + شکایت از کارفرما در شهرک منظریه

وکیل اداره کار در شهرک منظریه

به طور کلی دعاوی مربوط به اداره کار از حساسیت بسیاری برخورداری بوده و رسیدگی به آن­ها تنها از عهده­ی وکلای مجرب و متبحر اداره کار برمی­آید.

به همین علت است که به افراد توصیه می­شود در صورت لزوم برای پیگیری امور حقوقی و قانونی مربوط به محیط کار و حل دعاوی میان کارگر و کارفرما حتما با یک وکیل متخصص و مجرب مشورت نمایند.

شکایت از کارفرما در شهرک منظریه

در بسیاری از موارد کارفرما به علت فرادست بودن و آشنایی بیش­تر با راه­های دور زدن قوانین حقوق کارگران را نقض می­کنند. شاید در چنین شرایطی کارگر گمان کند که هیچ راه حلی برای مقابله با این امر پیش روی او نبوده و طرح شکایت نیز فایده­ای به دنبال نخواهد داشت.

درست است که برسی امور قانونی، نوشتن دادخواست و طی کردن مراحل حقوقی پیگیری شکایت امری دشوار بوده و نیازمند برخورداری از تخصص و مهارت است. اما این به آن معنا نیست که افراد نمی­توانند از طریق شیوه­های قانونی مشکلات اینچنینی خود را برطرف نمایند.

در صورت بروز اینگونه اختلافات، کارگر می­تواند با رجوع به وکلای باسابقه و ماهر اداره کار، در خصوص شکایت از کارفرما اقدام نموده و او را بابت انجام تخلف محکوم کند.

دو عامل موثر در تعیین حقوق کارگر، قوانین اداره کار و توافق انجام­شده میان او و کارفرماست. کارفرمایی که بر خلاف قوانین مصوب و قرارداد وضع­شده عمل کرده و یا قراردادی مغایر با اصول حقوقی و قانونی وضع نموده باشد، از سوی قانون متخلف شناخته شده و به پرداخت حقوق کارگر یا خسارت محکوم می­گردد.

در بسیاری از موارد قرارداد موجود میان کارگر و کارفرما کتبی نبوده و به صورت شفاهی انجام می­شود. در چنین شرایط اثبات چگونگی آن از سوی کارگر امری دشوار است. همچنین بسیاری از افراد به وجود محق بودن، نمی­توانند برای ثابت کردن کوتاهی کارفرما در پرداخت حقوق و مزایای خود اقدام نمایند.

در چنین شرایطی استفاده کردن از خدمات یک وکیل اداره کار به امری ضروری بدل خواهد شد. وکیل ادراه کار با برخورداری از دانش و مهارت کافی در خصوص دعاوی اینچنینی در ابتدا به موکل خود مشاوره داده و مسیر پیش رو را برای او ترسیم می­کند.

وکیل اداره کار در شهرک منظریه وکیل اداره کار در شهرک منظریه

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

سپس با اخذ وکالت از او مراحل قانونی متعدد را برای طرح، پیگیری و به نتیجه رساندن شکایت مذکور طی می­نماید. این مراحل از تنظیم و ارائه­ی دادخواست اولیه آغاز و به دفاع از حقوق کارگر در شعبه تشخیص ختم می­گردد.

در اینجا کارگر می­تواند با ارائه دلایل و مدارک کافی ادعای خود را اثبات کرده و کارفرمای را بابت تخلفات خود محکوم نماید. مواردی چون پرداخت حقوق کم­تر از حداقل تعیین­شده، عدم پرداخت حق بیمه، سنوات و… از جمله قانون­شکنی­های رایج از سوی کارفرما می­باشند.

در صورت محکومیت، کارفرما ناچار می­شود طبق رأی شعبه تشخیص نسبت به جبران خطای خود اقدام کند.

 شکایت از کارفرما در شهرک منظریه شکایت از کارفرما در شهرک منظریه

یاری گرفتن از یک وکیل مجرب در زمینه حقوق کار، در موفقیت دعاوی مطرح­شده نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد. در این راستا دفتر حقوقی تهران وکیل با مجرب­ترین و تواناترین وکلای اداره کار آماده ارائه مشاوره­ی حقوقی و خدمات دیگر به شما عزیزان می­باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *