تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در فرحزاد + شکایت از کارفرما در فرحزاد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در فرحزاد + شکایت از کارفرما در فرحزاد اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در فرحزاد + شکایت از کارفرما در فرحزادوکیل اداره کار در فرحزاد + شکایت از کارفرما در فرحزاد

وظایف و خصوصیات وکیل اداره کار فرحزاد

قوانین کار مجموعه وسیعی از قانون و مقرراتی هستند که در محیط‌های استخدامی اعمال می‌شوند و در واقع هدف اصلی آن حمایت از حقوق کارکنان و کارگران است.

قرارداد کار توافقی بین کارفرما و کارمند است که وظایف و مسئولیت‌های متقابل کارفرما و کارمند را مشخص می‌کند و هنگامی که طرفین قرارداد را امضا می‌کنند، رعایت قوانین آن الزام‌آور تلقی می‌شود. اگر در حین کار مشکلی در قرارداد کار ایجاد شود، هم کارمند و هم کارفرما می‌توانند از شخص خاطی شکایت کنند که در طول شکایت یا از طرف مقابل غرامت دریافت خواهند کرد، یا بر سر یک سری شرایط به توافق می‌رسند، یا اینکه پرونده را از دست می‌دهند و مجبور به پرداخت جریمه خواهند شد.

البته گزینه‌های دیگری به جز مراجعه به دادگاه وجود دارد و طرفین می‌توانند از روش‌های حل اختلاف جایگزین که برای اجرای قرارداد در دسترس است استفاده کنند؛ این روش‌های حل مشکل شامل میانجی‌گری یا داوری بدون طرح دعوا است.

از آنجا که بیشتر تبعات نا عدالتی‌ها و نقض قوانین از جمله تبعیض، آزار و اذیت، پرداخت دستمزد و حقوق، بیمه و سنوات، قانون مرخصی و غرامت متوجه کارگران و کارمندان است و هر کسی به همه جنبه‌های حقوقی وارد نیست، در این شرایط بهترین کار کمک گرفتن کارمندان از یک وکیل مجرب اداره کار است که برای هرگونه مسائل مربوط به قانون کار از دانش حقوقی وی بهره‌مند شوند.

وکیل اداره کار در فرحزادوکیل اداره کار در فرحزاد

یک وکیل اداره کار می‌تواند به شما در مورد بهترین اقدام مشاوره دهد. وکیل پرونده شما را بررسی می‌کند، در مورد قوانینی که در مورد وضعیت شما اعمال می‌شود به شما توصیه‌های لازم را ارائه می‌دهد و اگر پرونده حقوقی شما به دادگاه ختم شود و شما شکایت کنید، در صورت لزوم در طول هر گونه رسیدگی در دادگاه از شما دفاع می‌کند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

البته لازم به ذکر است که طبق قانون کار، وکیل اداره کار که اختصارا وکیل کار نیز نامیده می‌شود، می‌تواند هم کارفرمایان و هم کارمندان را در اختلافات و مذاکرات نمایندگی کند.

 اغلب وکلای کار ساعتی دستمزد دریافت می‌کنند و برای برخی موارد مانند دعاوی حقوقی، فرد شاکی مجبور است هزینه‌های کلان و غیر منتظره‌ای پرداخت کند که به نظر می‌رسد استخدام وکیل را قدری دشوار و دور از دسترس کند. دفتر حقوقی تهران وکیل با بیش از ۱۲۰۰ وکیل متخصص در اکثر حوزه‌های حقوقی به طور ۲۴ ساعته و کاملا رایگان پاسخگوی نیاز حقوقی کل جامعه است.

کارگران و کارمندان برای دریافت مشاوره حقوقی در خصوص شکایت از کارفرما در فرحزاد می‌توانند از دفتر حقوقی تهران وکیل که متشکل از بهترین تیم وکلا در تهران است، کمک بگیرند.

 شکایت از کارفرما در فرحزاد شکایت از کارفرما در فرحزاد

موسسه تهران وکیل با بهره‌گیری از مجموعه وکلای متخصص و معتبر و با سابقه در زمینه شکایت از کارفرما به خوبی پاسخگوی سوالات کارمندان هستند. این دفتر حقوقی به منظور دسترسی آسان به بهترین وکیل اداره کار در فرحزاد و با هدف گسترش عدالت، امکان مشاوره تخصصی حقوقی رایگان با بهترین وکلای پایه یک دادگستری را فراهم آورده است و مراجعین می‌توانند برای شکایت از کارفرما در فرحزاد به صورت گفتگوی تلفنی و رایگان از یک مشاوره حقوقی غیر حضوری با کیفیت و رایگان بهره‌مند شوند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *