تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در قیام دشت + شکایت از کارفرما در قیام دشت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در قیام دشت + شکایت از کارفرما در قیام دشت اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در قیام دشت + شکایت از کارفرما در قیام دشتوکیل اداره کار در قیام دشت + شکایت از کارفرما در قیام دشت

شکایت از کارفرما در قیام دشت به چه صورت می باشد؟

کارفرما فردی است که صاحب برند و یا صاحب کسب و کار می‌باشد و افراد دیگری را که دارای تخصص و مهارت لازم هستند را استخدام می‌کند. موافقت‌ نامه و یا قراردادی که میان کارگرو کارفرما منعقد می‌شود که کارگر مکلف است عمل محول‌ شده به کارفرما را انجام داده و کارفرما نیز باید حق الزحمه‌ی کار و تخصص کارگررا به او بپردازد.

موافقاتی که میان کارگر و کارفرما شکل می‌گیرد، کاملا تعیین شده است به همین دلیل هر یک از طرفین‌قرارداد که به تعهدات خود عمل نکنند، طرف مقابل توانایی مطالبه‌ی حقوق خود رادرمراجع صالح رسیدگی‌کننده به  دعاوی کارگر و کارفرما را دارد که با حضور یک وکیل اداره‌ی‌کار بسیار راحت‌تر و آسان‌تر خواهد بود.چنانچه در  حقوق کارگری اجحاف شود و حقوق وی توسط کارفرما تضعیف شود و پرداخت نشود؛ قانون‌گذار اورا مجاز به درخواست شکایت می‌کند، که البته لازم به ذکر است که این امورات، تشریفات خاصی را می طلبند.

مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل درقیام دشت دارای وکلای حرفه ای و مجرب در زمینه ی دعاوی مربوط به کارگر وشکایت از کارفرما هستند که می‌توانند در روند پرونده نقش مؤثری را ایفاکنند.

شکایت از کارفرما ممکن است دلایل فراوانی داشته باشد. از جمله: عدم پرداخت حقوق و مزایای کار، عدم بیمه کردن کارگر،اخراج غیرقانونی و…

  برای شکایت از کارفرما اولین مرحله تنظیم و ثبت دادخواست است و در این دادخواست کلیه مطالبات کارگر مانند حق بیمه سنوات و … باید ذکر شود.

کارگری که به عنوان مثال بایدبابت اخراج قانونی شکایت کند، نمی‌تواند به طور همزمان درخواست بازگشت به کارومطالبه‌ی حق سنوات را نیز داشته باشد .

 در گذشته دادخواست به صورت سنتی انجام می‌شد، اما هم اکنون ثبت دادخواست الکترونیکی شده و متقاضی شکایت باید دادخواست خود را در سایت اداره‌ی کار ثبت کندو بعد از تکمیل مدارک و ثبت آن‌ها،نوبت به زمان رسیدگی در مراجع صالح رسیدگی‌کننده در اداره‌ی کار به متقاضی شکایت ابلاغ می‌شود که این امر توسط پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود و فرد متقاضی به پنل‌کاربری خود مراجعه کرده وزمان وآدرس محل حضور را مشاهده خواهدکرد. از سوی دیگر به کارفرما نیز این پیامک ابلاغ می‌شود واز این جهت در مکان مقرر حضور می‌یابد. اگر پیامک به کارفرما ابلاغ نشد، کارفرما باید در سامانه‌ی اداره‌ی کار ثبت نام را انجام دهد وگرنه  عرایض کارفرما در مرجع صالح رسیدگی کننده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وکیل اداره کار در قیام دشت وکیل اداره کار در قیام دشت

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

 اولین و مهم‌ترین مدرک که به اثبات رابطه‌ی کارگری و کارفرمایی کمک می‌کند؛قرارداد کار میان کارگر و کارفرمامی‌باشد. اگر قرارداد بین طرفین اختلاف باشد، میزان قابل توجهی انکار کارفرما را کاهش خواهد داد.

 علاوه بر آن فیش واریزی و لیست پرداخت حق بیمه و …نیز می‌تواند جهت اثبات رابطه‌، لازم باشد. بسیاری ازکارگران به دلیل عدم وجود سند و مدرک از مطالبه‌ی حقوق خود منصرف می‌شوند،در حالی که  ازطرق مختلف جهت اثبات این رابطه موجود است که کارگران از آن اطلاعی ندارند. اینجااست که حضور یک  وکیل اداره‌ی کار از جمله وکلای مؤسسه‌ی‌حقوقی ومعتبر تهران وکیل در قیام‌دشت می‌تواند کمک شایانی به  کارگران بکند.

 شکایت از کارفرما در قیام دشت شکایت از کارفرما در قیام دشت

 مرجع صالح رسیدگی کننده به دعاوی کارگر و کارفرما در اداره‌ی کار و امورو رفاه اجتماعی است.  مهلت شکایت علیه کارفرما با توجه به نامه‌ی شکایت تعیین می‌شود. به عنوان مثال وقتی شکایت کارگر از  کارفرما در رابطه با اخراج باشد، تنها ۳۰ روز مهلت دارد. ولی اگر موارد دیگری مانند :حقوق معوقه و یا  نپرداختن مزایا و پرداخت نکردن بیمه و …. باشد ،هیچ محدودیت زمانی برای آن موجود نیست. در واقع حتی بعد از فوت کارگر وراث قانونی او می‌توانند شکایت خود را در این زمینه ثبت کرده وبه احقاق حقوق کارگربپردازند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *