تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در لواسان + شکایت از کارفرما در لواسان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در لواسان + شکایت از کارفرما در لواسان اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل اداره کار در لواسان + شکایت از کارفرما در لواسانوکیل اداره کار در لواسان + شکایت از کارفرما در لواسان

اگر در اتحادیه‌های کارگری مشغول هستید یا فردی را برای کار استخدام کرده‌اید، یک وکیل اداره کار یا اختصارا وکیل کار می‌تواند برای حل و فصل اختلافات کاری همیشه در کنار شما باشد.

به عنوان یک بخش از قانون کار، وکلای کار هم کارفرمایان و هم کارمندان را در اختلافات و مذاکرات نمایندگی می‌کنند. با این حال، قوانین کار به طور خاص بر صنایع دارای اتحادیه‌های کارگری و قوانین و مقررات تخصصی آنها تمرکز دارد. وکلای کار وکالت اعضای اتحادیه‌های کارگری را در پرونده‌های علیه کارفرمایان و اعتصاب کارگران و همچنین وکالت کارفرمایان در پرونده‌های علیه کارمندان را بر عهده خواهند داشت.

گاهی به خاطر عدم آگاهی کافی و همچنین به علت گستردگی قانون و مقررات، افراد از حقوق خود در محیط کار اطلاع ندارند؛ در ادامه چند مورد از اتفاقاتی که بیانگر ضرورت مشاوره با وکیل کار است را ملاحظه می‌کنید.

در چه صورتی یک کارفرما با وکیل اداره کار مشورت می کند؟

به عنوان یک کارفرما، ممکن است بخواهید با یک وکیل کار مشورت کنید اگر:

– ممکن است شما از طرف کارمند به خاطر موضوعاتی از قبیل بد رفتاری، اضافه کاری غیر قانونی، تبعیض، شرایط کاری خطرناک و غیره تهدید به شکایت شوید.

– شما می‌خواهید یک یا چند کارگر صنفی ناموفق را اخراج کنید و صحبت از اعتصاب است.

در چه صورتی یک کارمند با وکیل اداره کار مشورت می کند؟

به عنوان یک کارمند، ممکن است بخواهید با یک وکیل کار ملاقات کنید اگر:

– شما می‌خواهید علیه کارفرمای خود برای هر نوع بد رفتاری شکایت کنید.

– شما بدون دلیل معین فسخ قرارداد شده‌اید.

– می‌خواهید در طول اعتصاب درباره شرایط مذاکره کنید.

موارد ذکر شده تنها گوشه‌ای از موقعیت‌هایی است که مشورت با یک وکیل اداره کار می‌تواند مفید واقع شود.

همانطور که بالاتر اشاره شد وکیل کار می‌تواند وکالت هر دو طرف یک قرارداد کاری را بر عهده بگیرد، اما در بیشتر موارد به علت همان روابط رئیس و مرئوس، این حقوق کارمندان یا کارگران است که پایمال می‌شود‌ و از این رو وکیل کار اکثراً وکیل کارگر است.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در لواسان وکیل اداره کار در لواسان

از آنجا که ممکن است هزینه یک وکیل کارگری علی‌الخصوص در دعاوی حقوقی برای یک کارگر یا کارمند مبلغ زیادی باشد، گفتگوی تلفنی یا آنلاین با یک وکیل رایگان علاوه بر رفع قانونی مسائل حقوقی، مشکل هزینه‌های کلان را هم حل می‌کند. در این صورت مراجعه ‌کننده هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و در صورت لزوم و اگر پرونده حقوقی به دادگاه ختم شود می‌تواند از وکیل وقت مشاوره حضوری رزرو کند و بنا بر پیچیده بودن پرونده وکیلی متناسب با مشکل شکایت از کارفرما انتخاب کند. به این ترتیب یا از طرف مقابل غرامت دریافت خواهد کرد و بر سر یک سری شرایط به توافق می‌رسند یا اینکه پرونده را از دست می‌دهد. البته گزینه‌های دیگری به جز مراجعه به دادگاه وجود دارد و یک وکیل کار می‌تواند به فرد در مورد بهترین اقدام ممکن مشاوره دهد.

دفتر حقوقی تهران وکیل یکی از مراکز حقوقی مشاوره آنلاین است که با مجموعه‌ای از وکلای مجرب و کارآزموده و با سابقه‌ای طولانی و درخشان در حل پرونده‌های قضایی، می‌تواند وکالت کارگر یا کارمند را در پرونده شکایت از کارفرما را بر عهده بگیرد. کارمندان و کارگران می‌توانند برای شکایت از کارفرما در لواسان، با برقراری ارتباط تلفنی و رایگان با وکیل اداره کار در لواسان مشکلات حقوقی خود را برطرف کنند.

 شکایت از کارفرما در لواسان شکایت از کارفرما در لواسان

مجموعه تهران وکیل مفتخر است با بهره‌گیری از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در همه زمینه‌های حقوقی ،با پشتیبانی ۲۴  ساعته به هموطنان عزیز خدمت‌رسانی کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *