تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در میدان ولیعصر + شکایت از کارفرما در میدان ولیعصر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در میدان ولیعصر + شکایت از کارفرما در میدان ولیعصر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در میدان ولیعصر + شکایت از کارفرما در میدان ولیعصروکیل اداره کار در میدان ولیعصر + شکایت از کارفرما در میدان ولیعصر

ویژگی های یک وکیل اداره کار در میدان ولیعصر

همانطور که می­دانید برای رسیدگی به امور حقوقی استفاده از خدمات یک وکیل متخصص و توانمند امری ضروری محسوب می­شود. اما از سوی دیگر وکلا هر یک در زمینه­های خاص به فعالیت پرداخته و از دانش و مهارت کافی برخوردار هستند.

به عنوان مثال در خصوص مسائل حقوقی مربوط به محل کار و رابطه ­ی میان کارگر و کارفرما نیز لازم است تا وکلای متبحر در امور و قوانین اداره کار به مسئله ورود کرده و به افراد متقاضی خدمات ارائه دهند.

در بسیاری از موارد از جمله تنظیم قراردادها، تعیین حقوق و مزایای کارکنان، شکایت از کارفرما بابت نقض حقوق و نوشتن لوایح و دادخواست، مشورت یا کمک گرفتن از یک وکیل اداره کار امری لازم و ضروری به حساب می­آید.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در میدان ولیعصر به چه صورت می باشد؟

کارگران مکن است بنا به دلایل متعدد نسبت به شکایت از کارفرما اقدام نموده و برای طی کردن مراحل و شیوه-های قانونی آن به یک.وکیل اداره کار متوسل شوند. در اینجا به چند مورد از انگیزه ­های موجه برای طرح دعوا علیه کارفرما می­پردازیم.

وکیل اداره کار در میدان ولیعصر وکیل اداره کار در میدان ولیعصر

 بر اساس قوانین یک سطح حداقلی برای دستمزد پرداختی به کارگر و مزایای او مفروض میباشد که از سوی اداره کار تعیین و ابلاغ می­گردد. کارفرمایانی که حقوق و مزایای معین­شده را به کارگران خود نپرداخته و یا حداقل­های تعیین شده را زیر پا بگذارند، حقوق قانونی کارگر را نقض کرده اند و کارگر می­تواند از آن­ها شکایت نمایند.

یکی دیگر از حقوق اساسی و خدشه ­ناپذیر کارگران در محیط کار برخورداری از حق بیمه است. کافرمایان موظف اند تحت هر شرایط کارگران خود را بیمه نموده و حق بیمه آنان را بپردازند. در صورت تخطی کارفرما از انجام آن، کارگران و کارکنان میتوانند بر علیه آن­ها شکایت طرح کنند.

جالب اینجاست که حتی در صورت پرداخت مبلغ حق بیمه به شخص کارگر، باز هم کارفرما متخلف شناخته شده و از سوی مراجع قانونی محکوم میگردد.

یکی دیگر از موارد کلی و بدیهی مربوط به حقوق کار، پاینبدی دو طرفه کارگر و کارفرما به اصول و شرایط قرارداد اولیه­ی میلنآن دو است. در ص.رتی که کارفرما به تعهدات ذکر شده در قرارداد پایبند نبوده و اصول مندرج در آن را نقض نماید، کارگر می­تواند با رجوع به وکیل اداره کار و یاری گرفتن از او، این امر را نزد مراجع قانونی مطرح کرده و حقوق خود را به دست آورد.

با توجه به تمامی موارد ذکر شده بدیهی است که یک فرد نامتخصص و بی­تجربه نمی­تواند به تنهایی شرایط ایجاد شده را از دید قانونی برسی کرده و جهت تحقق مطالبات خود اقدام نماید. خصوصا از این جهت که طرح دعوا بر علیه کارفرما نیازمند توجه به نکات و ظرافت­های بسیاری است و این امر صرفا از عهده وکلای مجرب و متبحر در زمینه حقوق کار بر می­آید.

 شکایت از کارفرما در میدان ولیعصر شکایت از کارفرما در میدان ولیعصر

در نتیجه ضروری است که حتما نسبت به دریافت مشاوره حقوقی و همکاری با یک وکیل اداره کار اقدام نموده و در این مسیر از خدمات او برخوردار شوید.

در این زمینه دفتر حقوقی تهران وکیل با بهترین و تواناترین وکلای اداره کار آماده خدمت­رسانی به شما عزیزان میباشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *