تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در هفت چنار + شکایت از کارفرما در هفت چنار

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در هفت چنار + شکایت از کارفرما در هفت چنار اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در هفت چنار + شکایت از کارفرما در هفت چناروکیل اداره کار در هفت چنار + شکایت از کارفرما در هفت چنار

ویژگی های وکیل اداره کار در هفت چنار

وکیل اداره کار در هفت چنار فردی است که با تمام قوانین و مقررات آژانس استخدامی آشنا است و می تواند حقوق کارگران و کارفرمایان، حتی بیمه و دستورالعمل ها را بازی کند و هنگامی که بر اساس قرارداد بین کارگر و کارفرما مشکلی پیش می آید، وکیل می تواند با هزینه مناسب خدمات خود را به مردم ارائه دهد.

امروزه سایت تهران وکیل از نهادهای حقوقی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که کارکنان با تجربه و با تجربه ای را در اختیار شما قرار می دهند که این نیز یکی از بهترین ها در این زمینه است و سابقه درخشانی دارد.

 شکایت از کارفرما در هفت چنار

عوامل مختلفی باعث شکایت کارگران از کارفرمایان می شود که نمونه هایی در زیر هستند:

شکایت از کارفرما برای سنین: اگر کارفرما حقوق، مزایا و سن کارگر را پرداخت نمی کند و اگر از این کار خودداری کند، می توان آن را پیگیری کرد.

توافقات کارگر و کارفرما معمولاً در ابتدای همکاری مشخص شده و در قرارداد بیان می شود، در صورتی که هر یک از دو طرف به تعهدات خود عمل نکرده باشد، طرف مقابل حق دارد حق خود را با شکایت مطالبه کند.

اول، شما نیاز به دانستن دوره کارفرما به طوری که شما می توانید حق خود را از این افراد به خوبی دریافت کنید. کارفرما شخص یا حقوق واقعی است که کارگر برای آن کار می کند و بر اساس قرارداد بین دو نفر مسئول یکدیگر است.

بیمه یکی از بخش های اصلی مسئولیت کارفرما در قبال کارگران است که در صورتی که کارفرما کارگران خود را بیمه نمی کند باید جریمه پرداخت کند. در ادامه مقاله وکیل اداره کار در هفت چنار ما را همراهی کنید.

همان طور که کارگران بدون قرارداد می توانند از کارفرما شکایت کنند، افرادی که به عنوان پیمانکار نیز کار می کنند می توانند شکایت کنند.

اگر کارفرما کارگر را به طور غیرقانونی اخراج کند، پیگیری از طریق دادگاه ها امکان پذیر است.

یک وکیل اداره کار در هفت چنار چقدر هزینه دارد؟

برای یک سوال، هزینه خاصی وجود ندارد، زیرا هر وکیل حق نوع پرونده و میزان سابقه خود را دارد. شما می توانید با مشاوران ما برای اطلاعات دقیق قیمت تماس بگیرید.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در هفت چنار وکیل اداره کار در هفت چنار

چرا باید از وکلای سازمان استخدامی شمیرانات استفاده کنیم؟

امروزه وکلای کارگری زیادی در مناطق و شهرهای مختلف مشغول به کار هستند، اما بهتر است از وکلای آژانس استخدامی امیرانات استفاده کنید، ممکن است تعجب کنید که در این زمینه چه امتیازاتی وجود دارد که وکلای دیگر ندارد:

ابتدا می توانید از مشاوران حقوقی آژانس استخدامی بهره مند شده و سوالات خود را مطرح کنید.

ثانیاً حق الوکاله وکلا امروز به قدری بالا رفته است که ممکن است بسیاری از کارگران به دلیل دستمزد پایین نتوانند از حقوق خود استفاده کنند، اما حق الوکاله این مؤسسه نسبتاً قیمتی و بسیار حرفه ای است.

  پرونده شما دائماً توسط این وکلا رصد می شود و می توانید هر زمان که بخواهید با این افراد تماس بگیرید.

طبق قانون مدنی، وکالت قراردادی است که به موجب آن شخص دیگری را به عنوان قائم مقام خود تعیین می کند. 

وکالت یک قرارداد است یعنی وکیل اداره کار در هفت چناریا موکل می توانند هر زمان که بخواهند قرارداد را فسخ و به رابطه وکالت خاتمه دهند. بنابراین با توجه به موارد فوق وکیل کار به شخصی گفته می شود که از طرف دیگر معاون انجام امور مربوط به رابطه کارمند با کارفرما باشد. با وکلای خود تماس بگیرید تا از حقوق خود تحت قوانین مدیریت کار با مطلع شوید.

وکیل اداره کار علاوه بر داشتن پروانه وکالت باید آشنایی کاملی با قوانین کار داشته باشد و همچنین با شعب اداره کار آشنایی کامل داشته باشد و بتواند شکایتی تنظیم کند تا کلیه مطالبات موکل خود در  درخواست به مرجع زیر صلاح توجه کنید.

 شکایت از کارفرما در هفت چنار شکایت از کارفرما در هفت چنار

وکیل اداره کار در هفت چنار و شاکی از کارگران متخلف

معمولاً در ابتدای همکاری کارگر و کارفرما، قراردادی در مورد نحوه همکاری منعقد می شود و گاهی این توافق به صورت شفاهی انجام می شود.

 با توجه به اینکه طبق قانون کار حقوق ویژه ای برای کارگر در نظر گرفته شده است، گاهی پیش می آید که اثبات تخلف کارگر در قراردادهای شفاهی برای کارفرما مشکل باشد.

  در عین حال داشتن وکیل مجرب می تواند در اثبات تخلف کارفرما و جبران خسارت کارفرما بسیار موثر باشد.

  با وکلای مجرب تهران وکیل تماس بگیرید تا تخلفات و جبران خسارت کارگران خود را ثابت کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *