تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در کاشانک + شکایت از کارفرما در کاشانک

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در کاشانک + شکایت از کارفرما در کاشانک اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در کاشانک + شکایت از کارفرما در کاشانکوکیل اداره کار در کاشانک + شکایت از کارفرما در کاشانک

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در کاشانک

زمانی که کارگاه و کارخانه‌ای شروع به کار می‌کند کارگرانی برای انجام کارهای لازم استخدام می‌شوند. هر کدام از این افراد توانایی‌هایی دارند و با توجه به توانایی‌های خود مشغول به کار می‌شوند. کارفرما موظف است که به اجرای کاری که کارگر انجام می‌دهد به او حقوق بپردازد.

 مقدار حقوق به نوع کار و سختی آن بستگی دارد. کارگر نیز باید به قوانین پایبند باشد و تمامی کارهای لازم را به درستی و در مدت زمان تعیین شده به اتمام برساند. برای استخدام کردن کارگر باید تمامی قوانین در قرارداد نوشته شود و همچنین کارفرما باید تمامی کارکنان را بیمه کند.

در صورتی که کارفرما از بیمه کردن شما بدون هیچ دلیلی خودداری می‌کند و یا اینکه به قوانین نوشته شده در قرارداد پایبند نیست، می‌توانید مشکل را با کارفرما در میان بگذارید و از او بخواهید که به قوانین اداره کار پایبند باشد.

ولی اگر با صحبت کردن نتوانستید مشکلتان را برطرف کنید باید از راه قانونی که همان شکایت از کارفرما است مشکل را حل نمایید. بسیاری از افراد برای حل مشکل خود از وکیل اداره کار در کاشانک کمک می‌گیرند.

 البته کمک گرفتن از وکیل کاملا اختیاری است و شما می‌توانید بدون حضور وکیل نیز از کارفرما شکایت کنید اما اگر میخواهید به هدف خود برسید بهتر است ابتدا چند جلسه‌ای با وکیل مشورت نمایید چراکه همان طور که نام وکیل اداره کار مشخص است، این وکیل به تمامی قوانین و مقررات آشنا است و همچنین پرونده­های مشابه زیادی را حل کرده است.

توجه کنید هر کسی که درس حقوق را خوانده باشد نمی­تواند وکیل اداره کار باشد، پس برای  پیدا کردن آدرس و شماره تلفن بهترین وکیل به سایت تهران وکیل مراجعه نمایید.

وکیل اداره کار در کاشانکوکیل اداره کار در کاشانک

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در کاشانک به چه صورت می باشد؟

همان طور که در قسمت قبلی اشاره شد، کارگران به دلایل مختلفی می‌توانند از کارفرما شکایت کنند. به طور کلی میتوان گفت که اداره کار به همین علت تاسیس شده است تا به مسائل و موضوعات گوناگون بین کارگر و کارفرما نظارت داشته باشد و حق هیچ کدام پایمال نشود.

 بسیاری از کارگران به علت عدم توان مالی از شرکت در جلسات مشاوره با وکیل اداره کار در کاشانک خودداری می‌کنند چراکه نمی‌توانند حق‌الوکاله وکیل را پرداخت نمایند. البته جای نگرانی نیست چراکه در سایت تهران وکیل اسامی و شماره تلفن وکلایی نوشته شده است که جلسات مشاوره تلفنی را نیز با شما برگزار میکنند که هزینه آن مناسب است.

وکیل اداره کار درخواست مناسبی را تنظیم می‌کند و با ارائه مدارک لازم مثل قرارداد نوشته شده بین کارگر و کارفرما حق و حقوق شما را می‌گیرد.

 شکایت از کارفرما در کاشانک شکایت از کارفرما در کاشانک

سخن آخر

در این مقاله سعی شد درباره وکیل اداره کار در کاشانک با شما صحبت کنیم. اگر قصد شکایت از کارفرما را دارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید سری به سایت تهران وکیل بزنید و در آنجا یکی از وکلا اداره کار را انتخاب نمایید.

وکیل اداره کار تمامی قوانین و راهکارهای لازم را برای شما توضیح خواهد داد که می‌توانید سریعتر و راحت‌تر به حق خود برسید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *